30-vuotis synttärilahja hakusessa...

Senni Tonnika

Aktiivinen jäsen
28.11.2006
16 113
3
36
Mies täyttää perjantaina 30 ja mie oon pääni puhki miettiny, et mitä lahjaksi. koruja ei käytä ja ainut mitä toivoi, kun tuossa viime viikolla kysäisin, niin oli -78 corolla, jollaisen meni lupaamaan hälle 30v lahjaks vuosia sitten... Ei vaan oo semmoista autoa tullu vastaan vielä, eikä ois kyllä rahaakaan olu ostaa. Se kun ois pitäny vielä maalauttaa anilliininpunaiseksi (semmoinen miehellä ollu joskus nuorempana :D )

Joten miulta alkaa olla ideat lopussa...miten voikin olla noin vaikeaa keksiä lahjaa |O

meillä mies sai sellaisen pulma pelin, ja se on ollu paras. siis tuo on tuollainen jossa on parikymmentä palikkaa joissa on lovia ja ne pitää saada tietyllä lailla kasaan hienoksi tähdeksi. ja toinen oli sellanen missä oli kolme rautarengasta ja ne piti saada toisiinsa kiinni kuvioksi. Näitä saa ainakin Keskiseltä... ja ideaparkista. Meillä aivan mahtavia olleet, edelleenkin mies niitä purkaa ja kokoaa.. :D

Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja SmileX:
corollan pienoismalli :D

Tää miulla oli jossain vaiheessa suunnitelmissa ja oisin sen viel itse voinu maalata anilliininpunaiseks, mut en oo mistään semmostakaan löytäny :( ja kun se pitäis vielä olla just se vuoden 1978 corolla :D

joku erikoisliike, pienoismalleja myyvät tms... voi olla kyl vaikee löytää varsinkaan näin pienellä varo ajalla...

ainaki askartelet kortin missä on kuva siitä autosta

Alkuperäinen kirjoittaja Nipsukka:

Inhoaa niitä...samoin mi...meillä jo toi pokkumies kulkee reinoissa, ku semmoset lahjaks sai ja ne on niin kamalat.

Täälläpäin ei oo mitään pienoismalliliikkeitä ja oon netistäkin etsinyt -78 corollaa, mut ei vaan löydy :(

Alkuperäinen kirjoittaja sivullinen:
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=2128814
sano että saa ite maalata =)

Tuo ois just semmone, ku sillä olikin :D Harmi vaan, et just kerittii ostaa toinen auto, ku tarvittiin, eikä silloin löytyny tuommosta...Ni ei nyt enää onnistu kolmannen auton osto :( Ellei sit myy tuota pösöään pois :D

Yhteistyössä