30-vuotis juhlapöytä?

• Viestiketjun aloittaja juhlamieli
  • Ensimmäinen viesti
juhlamieli
Olen täyttämässä pyöreitä.. Järjestäisin ystäville (n.10hlöä) "illanistujaiset" ja kaipaisinkin nyt vinkkejä tarjottavaksi. Boolia tietysti tarjolla, jotain suolaista ja makeaa. Mitäs teillä on ollut?

Mulla oli tacoja. Sillon jopa "lätyt" tein itse, mut eipä noi hirveen hintasia ole.
Must noi on niin helppo kun laittaa paljon täytvaihtoehtoja tarjolle löytyy varmasti mieleistä jokaiselle.
Ja kun on noinkin ruokaisa ei muuta tarvi ja jaksaa sit sitä nestemäistä...

Kaffet voi sit keitellä vähän myöhemmin. Täytekakun kera tai joku makea piirakka.

suolaista
onnea näin etukäteen!

itse laitan monenlaisiin illanistujaisiin paljon suolaista maittavaa, tärkeää että laittaa nätisti pöytään.

kokeile pastasalaattia: keitettyä pastaa kylämänä (esim barillan farfalla), tuoretta silulia, aurinkokuivattuja ja tuoreita tomaatteja, tuoretta basilikaa silputtuna, salamikuutioita, juustokuutioita, suolaa, pippuria ja oliiviöljyä). tässä hyvä puoli että voi valmistaa ajoissa etukäteen että itse ehtii vaikka kunistautua ... laita vaikka sitten juustoja, jotain naksuja ja vaikka valmiiksi leikattuja pinenpieniä pizzapaloja tai vaikka sellaisia coctailtikkuihin laitettuja makupaloja (niihin voi laittaa mitä vain).

onnea onnea

Onnea, onnea!

Itselläni oli 30-vuotisjuhlissa tarjolla seuraava menu: Alkumaljana kuohuviiniä. Pääruokana täytettyjä ohukaisia (tein ne etukäteen ja heitin vain päälle juustoraasteen ja uuniin), salaattia. Boolia, sipsejä ym. pientä naposteltavaa. Myöhemmin illalla valkosuklaamansikka-kakku ja kahvia.

Hyvin kelpasi ja riitti tarjottavat. Ei niitä montaa eri sorttia tarvitse olla.

Yhteistyössä