30 days laihdutuslääkkeet

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja möhkö
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

möhkö

Vieras
tietääkö joku minkä hintainen tuo 30 days "laihdutuslääke" life-myymälässä maksaa? ei lue netissä.. ja onko siitä apua, kokemuksia?

en ole koskaan uskonu ihmepillereihin, mut tossa puhutaan et auttas nimenomaan vatsarasvan vähenemiseen ruokavalion ja liikunnan yhteydessä, tekis mieli sitä kokeilla ku jo 7 viikkoa tiukalla laihiksella ja pyöräilyä/kävelyä/uimista päivittäin, ja vasta 2kg lähtenyt, alkaa turhauttamaan :(

Hinta on nyt 44 euroa, mutta jos toimii niin tästä hyvästä on valmis vaikka vähän maksamaankin. Viikon olen syönyt ja vatsakumpu on hieman pienentynyt, puntarissa en ole käynyt, mutta toivossa on hyvä elää. Hiilareitakin olen jonkinverran syönyt, mutta näkyy tehoavan siitä huolimatta.
Tzemppiä meille kaikille painonpudottajille ja ihanaa kesää, nautitaan!!

Otan aamulla milloin mitenkin, välillä tyhjään mahaan ja välillä aamupalan jälkeen, samoin illalla miten sattuu ja eri aikoihin. Sillä ei tietääkseni ole merkitystä.
Raportoin muutaman viikon jälkeen onko mitään tapahtunut, toivottavasti, olisi mahtavaa laihtua nopeasti ja nälkää näkemättä, varsinkin näin kärsimättömänä ihmisenä.
Sentakia tuntuikin, että tää voisi olla se mun juttu! Vieläkun malttaisi karsia hiilareita, mutta se onkin jo toinen ja vaikeampi juttu...:((

ootteko kokeillut. allia vaikuttako tää paremmin kuin allit. Kuulin myös radiosta itse en ole jaksanut alleja syödä...jotenkin vaan turhautunut tähän paino ongelmaan :(

Alkuperäinen kirjoittaja möhkö:
tietääkö joku minkä hintainen tuo 30 days "laihdutuslääke" life-myymälässä maksaa? ei lue netissä.. ja onko siitä apua, kokemuksia?

en ole koskaan uskonu ihmepillereihin, mut tossa puhutaan et auttas nimenomaan vatsarasvan vähenemiseen ruokavalion ja liikunnan yhteydessä, tekis mieli sitä kokeilla ku jo 7 viikkoa tiukalla laihiksella ja pyöräilyä/kävelyä/uimista päivittäin, ja vasta 2kg lähtenyt, alkaa turhauttamaan :(

Voisit laihtua kun kävisit kysymässä kaupasta. Tää koneen edessä istuminenkin lihottaa. Nelisen kymppiä maksaa.

Ostin ennen juhannusta. 4 kapselia olen syönyt joka päivä. Vielä en ole tuntenut vaatteissa mitään löystymistä. Edelleen sama nappi kiristää, mutta sen olen huomannut ettei tee mieli mössöttää koko ajan jotain. Ehkä se alkaa kuitenkin vaikuttaa. Mutta yhtään ei ole vatsa kyllä pienentynyt.

nyt olen yli viikon syöny, liikkunu ja sen kummemmin ajattelematta mitä syön (kuitenki perunat, pastat jättäny) painossa tapahtunu kilon kahen muutoksia ja juuri mittasin itseni.. vyötärö lantio seutu kaventunu 2 cm.. en tiiä onko pillereiden vaikutusta mutta onneksi lähti ees tuon verran...

Hyvin meni ekat pari viikkoa, sitä melkein pieneni silmissä, tai ainakin siltä tuntui, kunnes tuli yksi yö kova vatsakipu ja sitten olinkin muutaman päivän kummallisessa vatsataudissa, vatsa oli kipeä ja oli muutenkin huono olo. En tiedä olinko syönyt jotain sopimatonta ja helteet vielä kaupan päälle. Kuitenkin jätin heti 30 days pillerikuurin kesken ja olin sellaiset 1,5 vkoa syömättä niitä, kunnes aloitin nyt uudelleen. Paremmalla onnella, saas nähdä miten käy!!

jos haluatte käyttää lääkevalmisteita niin miksi ette käytä sellaisia jotka on oikeita lääkevalmisteita- apteekista ja testattuja? valikoimaa löytyy allista reseptilääkkeisiin.

noi luontaistuotekauppojen jutut on paljon lupauksia vähän tuloksia ja joskus jopa haitallisia terveydelle. ei ole kauaa kun vihreä tee-kapselit vedettiin vaarallisina pois, ja ties mitä muita ennen sitä.

Itse olen kans syönyt reilu viikon 30 days pillereitä. Mitään muutosta en ole huomannut muuta kun että mulla on ollut vatsakipuja ja pieniä kouristuksia..johtuiskohan pillereristä??

Ja maksa sanoo poks! En muutenkaan ymmärrä miksi pitää syödä jotain rasvasieppareita, koska rasva ei ketään lihota, tai siis luonnollinen eläinrasva esim. lihassa, kermassa, juustoissa ja voissa. Käsitellyt transrasvat on sit eri juttu. Hiilarit veke ja paino putoaa itestään.

Alkuperäinen kirjoittaja ok:
jos haluatte käyttää lääkevalmisteita niin miksi ette käytä sellaisia jotka on oikeita lääkevalmisteita- apteekista ja testattuja? valikoimaa löytyy allista reseptilääkkeisiin.

Hyvin vähän on valikoimaa, lääkäri olis mulle jo kirjottanut reseptin, jos olis joku toimiva, joku muu kun semmonen, joka pistää mahan sekaisin (lue; ripulille). Se ainoa toimiva jonka hän tiesi, oli sit just viime kesänä vedetty kokonaan markkinoilta pois, hänelle jäi todella monta potilasta kaipaamaan sitä, mutta kun ei ole mitä reseptiin kirjoittais...

Joku kyseli Alli-pillereistä, olen syönyt purkin tossa talvella, kyllä sitä rasvaa lähti näemmä, mutta pillereiden toiminta oli niin ällöä etten jatkanut käyttöä! Eli, kun syöt jotain rasvaista, otat ruuan jälkeen allin ja kohta tulee kauhea paskahätä, kun menet pöntölle niin sieltä tulee sitä puhdasta RASVAA, jossa näkyy välillä vertakin :S Anteeks vaan, kerron suoraan miten asiat oli. Ja jos vaikka pieraisee niin samalla saattaa tulla taas rasvasuihku! Töissä oli varsinkin tukala olo kun mietti koko ajan et valuuks sieltä nyt jotain vai ei.
Kävin äsken hakemassa 30days purnukan, kirjoitan tänne jos näkyy tuloksia :) Ainakin odotukset on korkealla.

minulla heti eka päivän jälkeen maha löysällä. Pillerithän otetaan illalla ohjeen mukaan. Aamulla heti eka toimitus vessaan. ja on maha löysä.. mut ei oo kyllä paino tippunut.. mutta vasta 10.nes päivä menossa.

Yhteistyössä