Hei, Taidettiin olla hetki samaan aikaan kuumeilijoissa tai sitten liityit, kun olin just plussannu tai jotain.
Ihan kivasti menee. Mulla oli alussa noin 2 kk 'krapula', jonka jälkeen olin virkeämpi. Huonovointisuuskin loppui n. viikolla 10. Nyt on alkanu kaikkee kremppaa olemaan, kuten liitoskipuja ja ilmeisesti lantionlöystymisestä johtuvia kipuja, melkein jatkuva närästys ja univaikeuksia. Heräilen 5 - 10 kertaa yössä ja varsinkin aamuyöstä. Joko kolottaa johonkin tai on pissahätä ym. Kääntyminen kyljeltä toiselle on aika urakka.
Maha ei oo tosi iso, mut ihan kiitettävän kokonen. Välillä unohdan, että mulla on maha ja sit ihmettelen, kun näen peilikuvani tai törmään johonkin
Oon alkanut jo relaamaan, kun ennusteet vauvan henkiinjäämisestä on hyvät. Olin aika epävarma ja stressaantunut pitkään, kun melkein 2 vuotta yritystä takana ja yksi tuulimunaraskaus. Nyt ollaan jo suunniteltu miehen kanssa tulevaa ja alan olemaan tosi innoissani.
Toivottavasti saadaan lisää jäseniä. Olisi kiva, jos joku 35 v. kuumeilijoista liittyisi tänne meidän kanssa.
Terkut