3-vuotias vietti joulun äitinsä ruumiin kanssa

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Kamalaa:(.
Aika monta päivää lapsi on sitten viettänyt ruumin kanssa.Mitenköhän hän on saanut ruokaa ja juomaa..
Luulisi tuollaisessa ajassa lapsen jo aikalailla hätäänytvän, mutta ehkei kukaan ole kuullut lapsen itkua ja hätää. Vähän minua ihmetytti toimittajan sanavalinta Poliisin mukaan Emilie oli ennen kuolemaansa terve ja hyvässä kunnossa, eikä lapsella ollut mitään syytä olettaa että äiti olisi kuollut. osaisiko 3-vuotias edes ajatella kuoleman mahdollisuutta ts. olettaa sitä.
Tällä ei toki ole kammottavan tapahtuman kannalta mitään merkitystä, kunhan vaan mietin:ashamed:

Tuota sitä itsekin yh:na aina pelkää... :( Onneksi ei vielä ole sattunut mitään ja olen yrittänyt jo opettaa tuolle neljä vuotiaalle, että jos äidille sattuu jotain tai äiti ei joskus herää, niin juoksee naapuriin kertomaan, kun ei vielä osaa puhelinta käyttää...

Hyi, näin sieluni silmin kuinka oma 3-vuotiaani silittelisi minua, kuollutta äitiä, peittelisi.. Menisi hetkeksi leikkimään, laulaisi iloisesti, tulisi taas hetken päästä herättelemään äitiä, kävisi itse vessassa ja kipuaisi jakkarallaan jääkaapille ottaakseen syömistä ja jälleen tulisi herättelemään äitiä. Sitten hätääntyisi, ehkä nukahtaisi itkuunsa.. Miks menin lukemaan ton uutisen..

Itku tuli täälläkin :( Samanikäinen poika ja yksinhuoltaja olen. Onneksi mulla on niin läheiset välit perheen kanssa, että kerran oli puhelimesta akku loppu ja sisko oli hätääntynyt kun en pariin tuntiin vastannut ja tuli käymään...

Voi kuinka kamalaa! Oikein ajattelin, että tuo meidän 3-vuotias olisi ottanut kerhomukista vettä ja syönyt kuivia muroja ja maissinaksuja (ainoat mihin ylettää) ja ihmetellyt miksei sitä joulua vietetäkään kun äiti vaan nukkuu... Tuli itku! :'( Toivottavasti poika-parka unohtaa tapahtuman.

Tätä uutista lukiessa tuli vain mieleen se taannoinen ketju tältä palstalta jossa joku kyseli apua kun oli kipeänä lasten kanssa, ja siinä muutama äiskä oikein kilpaa kehuskeli sillä kuka on kipeinpänä hoitanut lastaan. OKSENNUSTAUTIINKIN VOI KUOLLA! Ajatelkaa lapsianne ja tajutkaa oma haavoittuvaisuutenne. Vaikka olette äitejä, että ole kuolemattomia superihmisiä.

Yhteistyössä