3-vuotias tyttö "masturboi"?!?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Normaalia?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
N

Normaalia?

Vieras
Meidän kohta 3 vuotias tyttö on alkanut "masturboimaan". Esim. makaa olohuoneen lattialle mahallaan ja hinkkaa itseään tyynyä tai nalleaan vasten.

Onko muilla kokemusta tälläisestä ja miten asiaan pitäisi suhtautua?!?

[QUOTE="hmm";23146393]no käyttä sitä nyt 3 vuotiaan pikkulapsen yhteydessä?!![/QUOTE]

No haloo? Jos ei tiedä, että virallinen termi on "unnutus", niin eikös masturbaatio nyt kuulosta tavallisesta eläjästä riittävän kliiniseltä ja viralliselta käytettäväksi kaikissa yhteyksissä.

no kyllä se on 3vuotiaalle ihan samaa kuin aikuisellekin, itsetyydytystä eli masturbaatiota. ja sitä tekee kyllä aika moni normaali lapsi. kauhistuttava asia pumpulissa ja pullossa kasvaneelle. heitä varten on kehitetty termi "unnuttaa" koska siitä puuttuu tuo seksuaalinen viritys vaikka kyse seksuaalisesta mielihyvästä onkin.

ja ap kato mlln opassivuilta asiasta, ihan oikeita asioita täälläkin vastattiin, mutta jos haluat lukea lisää niin sieltä löytyy.

Mun 2v poika on jo jonkin aikaa makaillut lattialla itseään hinkkailemassa enkä oikein vieläkään tiedä miten siihen pitäisi suhtautua. Mitään omaa huonetta ei lapsella vielä ole, asumme kaksiossa. Oon tähän asti vain yrittänyt olla kiinnittämättä asiaan sen kummemmin huomiota.

Meidän kohta 3 vuotias tyttö on alkanut "masturboimaan". Esim. makaa olohuoneen lattialle mahallaan ja hinkkaa itseään tyynyä tai nalleaan vasten.

Onko muilla kokemusta tälläisestä ja miten asiaan pitäisi suhtautua?!?

Ja luo ikäänkuin hyvät olosuhteet tytön masturbaatiolle ja opeta häntä masturboimaan oikein ,opeta ja näytä mallia esim. viemällä hieromasauva tytön klitorikselle.

Noh,itse olen sanonut kunnon sanat lapselleni :) Mutta ei auttanut,sitten kun lopetin hänen "katselunsa",mutta katsoin vielä yhden kerran jossain vaiheessa (sitä itsetyydytystä koska se oli jatkunut vuosia) niin jossain vaiheessa kun vilkaisin häntä oven raosta,niin hän oli aivan ennallaan. Eli oli kyllästynyt :))

No kiellä se, ei ole järjen antamaa toimintaa vaan käsekeä omaan huoneeseen hinkkaan itseään. Sanot että lopeta, kyllä se aikanaan oppii sen itsekseen tekemään, käseke lopettaa se höpötys.

no huh huh!! aika tökeröä huumoria.. naurahdin silti..:ashamed:[QUOTE="Sirpa";23453299]Ja luo ikäänkuin hyvät olosuhteet tytön masturbaatiolle ja opeta häntä masturboimaan oikein ,opeta ja näytä mallia esim. viemällä hieromasauva tytön klitorikselle.[/QUOTE]

itse odotan esikositani ja tää oli mulle aivan uusi juttu! olen siis saanut ison läjän neuvolasta yms kaiken maailman kirjasia lapsen kehityksestä yms, mutta en muista että tämä olisi tullut missään ennen vastaan, taitaa olla aika tabu asia vielläkin :/. mutta kiitoksia teille googlasin ja olen fiksumpi!

Yhteistyössä