3- vuotias kakkaa 6-10 kertaa päivässä...

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Pitääkö huolestua
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
P

Pitääkö huolestua

Vieras
Siis ihan joka päivä. Ihan tavallista kakkaa, ei löysää eikä pipanoita. Ei valita vatsakipuja tai muuta. Pitäisikö silti huolestua ja viedä lääkäriin? Onko tuollainen enää normaalia?

Hyvä jos meidän 3v kakkaa 3krt/viikko! :O Meidän 8kk ikäinen vauvakaan ei kakkaa noin usein... En tiedä onko tuo normaalia, mutta mieluummin noin, kun meidän esikoisella on AINA maha kipeä ja ummettaa. Lääkäristäkään ei ollut apua, kun käskivät vaan antaa levolacia...

on normaalia, joko lapsen vatsa on sen verran kovalla ettei saa pikisteltyä kaikkea kerralla tai sitten vaan ei malta istua kakalla kunnolla. mutta siis jos mitään vaivaa ei ole, niin en huolestuisi.

Ja mun 7-vuotias kun kakkasi 2 kertaa päivässä niin lääkäri NAUROI että se on niin usein että saattaapa viitata keliakiaan! Oltiin siis muissa asioissa lästenlääkärillä, oikein mukava ja hyvä lääkäri muuten mutta tuota ihmettelen edelleen. Lapsi on nyt päälle kaksikymmentä eikä keliakiaa ole.

Lapsella on myös atooppinen iho ja olen epäillyt keliakiaa. Pienempänä kakkasi jatkuvasti löysää kakkaa ja se loppui siihen kun vaihdoin viljavellin gluteenittomaan. Ehkä pitäisi jo varmistella onko pojalla keliakia vai ei :(. Tähän mennessä lääkärit eivät ole ottaneet epäilyksiäni kuulemiin korviinsa

mun poika kakkaa oikeasti 5-8 krt päivä, heti ruuan jälkeen, melko aina joutuu lähtemään pöydästä kesken ruuan :/ maitoallergia, keliakia yms sairaudet on suljettu testeillä pois, maha ultrattu lastenlääkärillä ja pikkumies kuulemma täysin terve kun pukki...ei musta kuitenkaan normaalia noin tiheesti käydä. niin ja pojalla ikää kohta 7 vee.

Meidän 3-v kakkaan kans useamman kerran päivässä, ei vain malta istua paikallaan. Kakka on ihan normaalia. Hänellä ei ole mitään allergioita enkä ole edes ajatellut et hänessä olis jotain vikaa...

Yhteistyössä