3 vuotiaalla ollut yskää ja nuhaa viikon ja tänään illan aikana kuume nousi 39 *uutta tietoa*

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja auts
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

auts

Aktiivinen jäsen
03.11.2004
6 895
0
36
ja nyt nukkuu hengittelee nopeaa ja on ihan polttava? seuraisitteko kuumetta sen 3 päivää vai veisitte huomenna lääkäriin kun yskää ja nuhaa kuiteski ollut aika kauan..

Normaalisti jos ois ollut jo räkäinen viikon ja sitte n ousis kunnon kuume, veisin seuraavana päivänä lääkäriin; mahd. jälkitauti? Mut jos on oikein huonovointinen, niin sitten jo tänään.

Alkuperäinen kirjoittaja xx:
Normaalisti jos ois ollut jo räkäinen viikon ja sitte n ousis kunnon kuume, veisin seuraavana päivänä lääkäriin; mahd. jälkitauti? Mut jos on oikein huonovointinen, niin sitten jo tänään.

Juuri näin tekisin minäkin. Eli jos kuume vain yksinään tullut lisäksi, niin sitten veisin huomenna lääkäriin. Korvat varmaan kävisin tarkastuttamassa ja keuhkot kuunteluttamassa.

Mutta jos lapsi yhtään sen oloinen, että on reilusti kipeämpi kuin mitä ennen kuumeen nousua, niin soittaisin sinne lääkäriin saman tien.

pojalla siis ollut tosi pahan kuuloista yskää.. pojalla astma...
oli ihan suht pirteä kun lähti nukkuu huomasin että oli kuuman tuntuinen ja kuumetta silloin 38,9 siitä noin tunti eteenpäin niin kuumetta oli 39,8 ja poika siis nukkui.. huomenna siis lekuriin jos vielä kuumetta

Lääkäriin vaan. Meillä oli keuhkoputkentulehdus pienellä, ensin oli nuhaa viikko ja sitten nousi kuume. Niin ja lääkärikin päivitteli että hyvin kuitenkin jaksaa vaikka henki hiukan huonosti kulkee, poika yritti kiivetä tutkimuspöydälle..ja oikeastaan joka paikkaan sen varttin aikana..

Mä veisin jo tänään,taitaa olla joku jälkitauti pojalla. Mä oon niin hysteerinen noitten sairauksien kanssa, jos et tänään mene,niin käy ainakin tarkkailemassa yöllä poikaa ja anna juotavaa paljon.

Samoilla linjoilla, voi olla jälkitautina vaikka keuhkokuume (kuten meillä pariin otteeseen) ja se on noin pienellä heti lääkäriasia. Itse laittaisin nyt kunnon kuumelääkeet kehiin ja aamulla lääkäriin.

eli eilen saatiin lähete keskussairaalaan koska hengitys oli tiukkaa siellä rauhpoittui spiralla ja verikokeet ok.. eilen ei ollenka kuumetta eikä tänään päivällä kuudelta oli 38,3 lääkitsin ja äsken oli 39,8 :o mikä ihme tauti tää oikein on? lääkäri ei ottanut mikskään eilen kun kerroin että meillä on kerran ollut keuhkokuume ilman että crp ois noussut joten ei katsonut keuhkokuvaa tarpeelliseksi

Yhteistyössä