Ei hel***tiAlkuperäinen kirjoittaja Minskii::attn: Lauantai iltana sutinaa perhaps?
Tyhjäää |O .. I want some looove... :heart:Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:minskii onko ollut sutinaa vai sutiiko tyhjää?
Sutina = :heart:Alkuperäinen kirjoittaja cet:Mitäs tämä sutina teillä tarkoittaa?
Ja keitä olette?
Mä oon mikä oon ja en muutu tästä ja siis iloitsen elämästä.....*hoilaa*Alkuperäinen kirjoittaja cet:Mitäs tämä sutina teillä tarkoittaa?
Ja keitä olette?
niin et mistä on hyvät sutinat tehty?Alkuperäinen kirjoittaja cet:Mitäs tämä sutina teillä tarkoittaa?
Ja keitä olette?
:heart: Kuka sun sisko on?Alkuperäinen kirjoittaja cet:Olen täällä siskoni usuttamana tutustumassa naisten ajatuksiin
Mies 35 E-suomesta, poliittista historiaa ja brysseliä taustalla.
Tällä pokaat palstalta naisen kuin naisen.Alkuperäinen kirjoittaja cet:... poliittista historiaa taustalla.
Mulla pisti silmään sana Mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tällä pokaat palstalta naisen kuin naisen.Alkuperäinen kirjoittaja cet:... poliittista historiaa taustalla.
Mulle ehdotettiinkin jo Non compos mentisia, mutta joku kertoi että hän vihaa miehiä? Vai miten se menikään. Veikkaan kyllä, ettei tuo oma taustani toimi hyvänä iskurepliikkinä Jos nyt vaikka pääsisi juttelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tällä pokaat palstalta naisen kuin naisen.Alkuperäinen kirjoittaja cet:... poliittista historiaa taustalla.
Tarttiskohan sun Minskii aloitella näitä sutinaketjuja jollain toisella palstalla.......Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mulla pisti silmään sana Mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tällä pokaat palstalta naisen kuin naisen.Alkuperäinen kirjoittaja cet:... poliittista historiaa taustalla.
Minne menisin :snotty: .. :ashamed: Kaksplussalla on kivaa.. :snotty:Alkuperäinen kirjoittaja Aamuäree:Tarttiskohan sun Minskii aloitella näitä sutinaketjuja jollain toisella palstalla.......Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mulla pisti silmään sana Mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tällä pokaat palstalta naisen kuin naisen.Alkuperäinen kirjoittaja cet:... poliittista historiaa taustalla.
Sua on ehdotettu mulleAlkuperäinen kirjoittaja cet:Mulle ehdotettiinkin jo Non compos mentisia, mutta joku kertoi että hän vihaa miehiä? Vai miten se menikään. Veikkaan kyllä, ettei tuo oma taustani toimi hyvänä iskurepliikkinä Jos nyt vaikka pääsisi juttelemaan.Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tällä pokaat palstalta naisen kuin naisen.Alkuperäinen kirjoittaja cet:... poliittista historiaa taustalla.
Ja sisko pysyy salassa, on luvattu
Ai poliittinen historia ei kiinnosta sinua ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mulla pisti silmään sana Mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tällä pokaat palstalta naisen kuin naisen.Alkuperäinen kirjoittaja cet:... poliittista historiaa taustalla.
Historia kiinnostaa kyllä :heart: Sinäkin olet mies?Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ai poliittinen historia ei kiinnosta sinua ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mulla pisti silmään sana Mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tällä pokaat palstalta naisen kuin naisen.Alkuperäinen kirjoittaja cet:... poliittista historiaa taustalla.
helpottikos?Alkuperäinen kirjoittaja sleepless:Munaa tänne |O
Sainpahan purettua johonkin. Kiitos.
Minskii mitä ihmettä? sinäkin mies?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Historia kiinnostaa kyllä :heart: Sinäkin olet mies?Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Ai poliittinen historia ei kiinnosta sinua ollenkaan?Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mulla pisti silmään sana Mies :heart:Alkuperäinen kirjoittaja lepsa:Tällä pokaat palstalta naisen kuin naisen.Alkuperäinen kirjoittaja cet:... poliittista historiaa taustalla.
Vähän helpottiAlkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:helpottikos?