Jonotusnumeroita jakoon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sika:no meitä olisi varmaan ihan jonoksi asti...
Jonotusnumeroita jakoon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sika:no meitä olisi varmaan ihan jonoksi asti...
Alkuperäinen kirjoittaja Minskii::heart:Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:sulle sulle....kuuntele kun luukku kolahtaa, tiputan sinne ehdotuksen ensi yöstäAlkuperäinen kirjoittaja päätön:mulle . no vastaan minä...Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:Tää on niin hyvä että!Alkuperäinen kirjoittaja päätön:Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Hyviä ehdotuksia otetaan vastaanAlkuperäinen kirjoittaja päätön:minkälainen hymiö kuvaa sutinaa, tai voisi kuvata ?
Jos laitan sulle ehdotuksen niin vastaatko
Mikäs numero sulla on? Tai mulla? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Jonotusnumeroita jakoon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sika:no meitä olisi varmaan ihan jonoksi asti...
Sä olet varma YKKÖNENAlkuperäinen kirjoittaja Minskii:Mikäs numero sulla on? Tai mulla? :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Jonotusnumeroita jakoon :xmas:Alkuperäinen kirjoittaja Sika:no meitä olisi varmaan ihan jonoksi asti...
Kiitos. Olen niin iloinen.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Sitä tarvitaan Samaa sullekin! :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Marilii-:][/url]
Liian itsevarma tyyppi mun mieleen, ei hyvä! seuraavaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:
Tätä ukkoa en ottas. Liian karvaton.Alkuperäinen kirjoittaja naisenergiaa:Liian itsevarma tyyppi mun mieleen, ei hyvä! seuraavaAlkuperäinen kirjoittaja vieras:
Kuva?Alkuperäinen kirjoittaja Sika:näkisitpä minut!Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:[/url]
kääk!Alkuperäinen kirjoittaja Marilii:Miehessä pitää olla karvoja
http://no-retro.com/home/wp-content/uploads/2009/01/hairy-back.jpg
Alkuperäinen kirjoittaja Rouva Parkula:Luin monta kertaa viikonlopun siunausketju, joten sisältö yllätti :ashamed:
Alkuperäinen kirjoittaja Lilii lisänimetön:Minskii, tässä sullekin päiväunia varten. Huomatkaa teksti :heart: :heart:
Voi yäkkä.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii::xAlkuperäinen kirjoittaja mites tää?:
Mä olin vähän tuollainen Colin Filth.Alkuperäinen kirjoittaja Minskii: