Mä keitin kahvia ja tein evästä! Pitsaa ja pullaa Nyt jaksaa! :heart:Alkuperäinen kirjoittaja HYVÄ PÖSSIS:just korkkasin punkkupullon! Nyt on niin hyvä fiilis että oksat pois!
Sutinaketju vol. 2Alkuperäinen kirjoittaja The lost moon of Poosh:Mikä tää tämmöinen ketju on? *tähän sellainen hölmistynyt hymiö... whaaaat?*
Ei ku ootellaan sutinaviestejä yv laatikkoon :heart:Alkuperäinen kirjoittaja Lilly:No nyt sitten äkkiä jotain sutinaa kun kerran aloitettiin sutimaan!
Kerrotaanko vitsejä vai ruvetaannko ryyppäämään vai mitä nyt sitten??
Aletaan kaikki ryyppään, vaan kaks plussa seurana. Haha. Koko ilta tässä ja alkomaholia nassuun. Mitähän siittäkin tulis.. Jotain sutinaa kentiet?Alkuperäinen kirjoittaja Lilly:No nyt sitten äkkiä jotain sutinaa kun kerran aloitettiin sutimaan!
Kerrotaanko vitsejä vai ruvetaannko ryyppäämään vai mitä nyt sitten??
Mulla on sukkalaatikossa niitä pari erillaistaAlkuperäinen kirjoittaja Just:Hommatkaa äkat dildo niin saatte sutia itte
Uuu kerro lisää? Missä tapasit treffikumppanin jne? =)Alkuperäinen kirjoittaja omg:mä liityn joukkoon....mut mul ehkä su treffit....iiiik
kyl menojalkaa tänään vipattais mut ei oo oikein baariin lähtökavereita
vanha juttuAlkuperäinen kirjoittaja Just:Hommatkaa äkat dildo niin saatte sutia itte
siellä missä sullakin on profiili...Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Uuu kerro lisää? Missä tapasit treffikumppanin jne? =)Alkuperäinen kirjoittaja omg:mä liityn joukkoon....mut mul ehkä su treffit....iiiik
Ahaa Onko muuten ollu vientiä siellä rintamalla?Alkuperäinen kirjoittaja omg:siellä missä sullakin on profiili...Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Uuu kerro lisää? Missä tapasit treffikumppanin jne? =)Alkuperäinen kirjoittaja omg:mä liityn joukkoon....mut mul ehkä su treffit....iiiik
no nyt alkaa olla, aluks oli hiljasempaa...ja toi sunnuntain tapaus vaikuttaa aika kivalta...tylsää jos onki pettymys treffeille...Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Ahaa Onko muuten ollu vientiä siellä rintamalla?Alkuperäinen kirjoittaja omg:siellä missä sullakin on profiili...Alkuperäinen kirjoittaja Minskii:Uuu kerro lisää? Missä tapasit treffikumppanin jne? =)Alkuperäinen kirjoittaja omg:mä liityn joukkoon....mut mul ehkä su treffit....iiiik