3 viikolla raskausoireita voiko olla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja jaa
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Täällä on myös ollut. Nyt olisi rv 3, kohta tasan 3+0 =)
Jos siis raskaana ollaan, luulen niin.

Tulee mieleen esikkoajat, samanlaista oli. +päänsärky ja inhotus tiettyjä hajuja/ruokia kohtaa, nyt myös nuo!

Kyllä voi. Alkion tarkkaa kiinnitymishetkeä ei voi kun arvioida, se tapahtuu n. 5-12vrk sisään hedelmöittymisestä.
..eli, onko siulla nyt n. viikko(reilu) ovulaatiosta? =)

Alkuperäinen kirjoittaja mur-mur:
Kyllä voi. Alkion tarkkaa kiinnitymishetkeä ei voi kun arvioida, se tapahtuu n. 5-12vrk sisään hedelmöittymisestä.
..eli, onko siulla nyt n. viikko(reilu) ovulaatiosta? =)

Mulle lääkäri sanoi että menee korkeintaan kolme päivää kiinnittymiseen. Mutta varmasti on niin monta mielipidettä kuin lääkäriäkin :)

Niin ja hyvin voi tuntua noi vihlaisut ja tarkoittaen raskautta, mutta valitettavaa on , että voi tarkoittaa myös että ei ole raskaana. ireista ei oikeesti voi sanoa juuri juuta eikä jaata.

voi olla. mä plussasin eilen ja metkun laskurin mukaan mulla 3. viikko menossa. (lyhyt kierto)mahassa menkkamaisia kipuja ja vihloo välillä lujaaki :-)
testiin tuli selvä punainen viiva, ei siis mikään haamu! varmistan vielä loppuviikosta,mut menkatki on jo myöhäs :-/

kl ovulaatio on voinut olla hieman aiemmin kuin luulit TAI..siulla vaan tuo hcg nousee nopsaan. =) ..ja siulla saattaa tuo hcg:n lähtöarvokin olla korkeampi - miulla on esim. 1 ei raskaana ollessa..

Onnea plussasta, tarraa&liimaa pikkiselle!!:wave::heart:

äiti alkion matka kohtuun kestää n. 5vrk..mutta alkio saattaa etsiä sopivaa kiinnittymispaikkaa useammankin päivän :) näin ainahin miulla, meni oviksesta yht. n. 9-10vrk.
http://www.nettineuvo.fi/index.asp

Yhteistyössä