Mä kummastelen tätä myös. Mitähän mammakööri sanoisi jos miehet panttaisi näin oleellista tietoa heiltä? Mies lykattaisiin alta aikayksikön. Mutta kun nainen pohtii raskauden salaamista LAPSEN ISÄLTÄ niin mammakööri kannustaa olemaan kertomatta....
Naiset, menkään itseenne.LAPSEN ISÄN Kuuluu saada tietää (kun kyse nyt ei ole mistään lapsikaappaajasta). AP hyvin kuvaa että eron tausta johtuu siitä että "ei löydetä yhteistä kotimaata". AP:lta mielelläni kuulisi onko Kanadaan muutto hänelle ehdoton no no? Mitä itse siellä olen töitä tehnyt ja asunut niin ei se hullumpi maa ole. Toki ymmärrän pointin jossa läheiset on kaukana. Mutta jotenkin jos he rakastava toisiaan, niin se on se ainoa mitä elämässä tarvitsee. Läheisiä voi sitten tavata harvemmin ja nyky tekniikka mahdollistaa yhteyden pidon äärimmäisen helpostikin. Mun kaveri, joka asuu englannissa vietti viime vuonna "videoneuvottelu" joulua läheistensä kanssa. Eli heillä oli yhteys jouluna auki ja pääsivät vähän näkemään esim joulupukin käyntiä lasten luona etc.
Mä romantikkona muutenkin sanoisin että tässä saattaa olla ihan kohtaloa pelissä joka ohjaa ap:ta ja hänen miestään kohti sitä onnellista tulevaa