3- vai 4-pyöräiset rattaat hankintaan?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja tyhmä
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Minun mielestäni 3-puöräiset ovat ketterämmät käyttää, mutta myös huterammat kaatumaan. Kokemusta siis molemmista. Meillä kun on kaksi koiraa niin 3-pyöräisiä on huomattavasti helpompi ohjata ja työntää yhdellä kädellä, jolloin toinen jää vapaaksi koirille.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 22:05 Suhinalempi kirjoitti:
Minun mielestäni 3-puöräiset ovat ketterämmät käyttää, mutta myös huterammat kaatumaan. Kokemusta siis molemmista. Meillä kun on kaksi koiraa niin 3-pyöräisiä on huomattavasti helpompi ohjata ja työntää yhdellä kädellä, jolloin toinen jää vapaaksi koirille.

Onko kaatunut, että ovatko niin huteria? Suunnitelmissa ois ABC Design Novus 3 matkarattaat, joissa etupyörä ei siis käänny. Mietityttää tuo turvallisuus...

mulla on noi quinny speedi xs kolmipyöräiset enkä vaihtais niitä nelipyöräisiin. Niissä etupyörän voi joko antaa olla linjassa tai sitten sen saa myös kääntyväksi (360 astetta). Kertaakaan emme ole saanneet kaatumaan. ovat olleet käytössä jo kaksi vuotta. Tyytyväinen olen ollut

\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 22:32 tyhmä kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 05.05.2006 klo 22:05 Suhinalempi kirjoitti:

Onko kaatunut, että ovatko niin huteria? Suunnitelmissa ois ABC Design Novus 3 matkarattaat, joissa etupyörä ei siis käänny. Mietityttää tuo turvallisuus...

Ei ole kaatunut , mutta keikkunut kyllä. Olen kyllä sellainen touhottaja ja koirat vetävät milloin mihinkin suuntaan, että saisin 4-pyöräisetkin varmasti nurin. ;)

Yhteistyössä