3.v. pojan itsetyydytys?!?

  • Viestiketjun aloittaja kukkainen
  • Ensimmäinen viesti
kukkainen
Onko muilla kertoa kokemuksia 3.v. itsetyydytyksestä. Jotenki musta tuntuu et mua hävettää ku poik aon kädet housuis. Ei oikeen kieltääkkään sais. Mikä neuvoksi?! Koskahan tää menee ohi?
Toivottavasti ei kaupassa tms... yleisellä paikalla paa päsiä housuihin ja ...
Kiva olis kuulla kokemuksia :/ :whistle:
 
leppis74
Se kuuluu ikään. Mut voithan kertoa pojalle milloin sitä saa tutkia itseään, et ei kaupassa ja niin pois päin. Positiivisessa mielessä. Ja silloin kun se tapahtuu niin sanotusti väärään aikaan voi ihan hyvin korjata poikaa sanoen juuri nyt ei tuo sovi et sillä on ihan oma aikansa ja paikkansa . Näin mä toimisin. Ja kyllä nuo tytötkin tekee sitä mut niillä tulee niin herkästi tulehduksia et olen joutunut kyllä keskustelee milloin sitä voi ja ei voi.

olipa epäselvää mut toivon et sait ajatuksesta kiinni.
 
NIILIN KROKOTIILI
Eli normaaliahan se on, ja vaikka lapsi on pieni, voi häntä silti opastaa(tai anakin yrittää opastaa) siihen että, sitä ei tehdä "yleisellä"paikalla muiden nähden, vaan vain esimerkiksi tyyliin: omassa sängyssä, yksin.
 
Meilläkin 3v.poika kaiveli housujaan ennen joulua aika lailla. Teimme selväksi ettei muiden nähden sellaista tehdä ja poika itse sanokin että omassa huoneessa tai vessassa voi tehdä "niitä yksityishommia" Nyt on lähestulkoon loppunut, että kai se on vaan jokin vaihe...
 

Yhteistyössä