*** 3:tta kuumeilevien syys/talvi -14 ***

Aamulla rutiinit taas hoidettu ja tulos ei miellytä, ei sitten yhtään. Testinä David (erittäin herkkä, 10):



Eikä se siitä mikskään muuttunu vaikka yritti zuumailla..



Tosin dpo vasta 10..mut alkaa ehkä vähän jo turhauttaa, ku kp33/26-28 eikä osaa yhtään tietää koska ne menkat sit ehkä ois alkamassa. :kieh:
 
Viimeksi muokattu:
Maminalle varovaiset onnittelut! :)

Mulla ei menkat vielä alkaneet kunnolla. Luulin jo että alkaisi maanantaina, mutta edelleen odottelen. Pari tippaa verta tuli kyllä eilen ja olen jo täysin luovuttanut tämän kierron osalta. Perjantain jälkeen en ole testaillut. Tänään dpo 15.

Minäkään en ole saanut Apteekin omaan testiin koskaan minkäänlaista viivanpaikkaa tai haaleaa haamua. Nega on ollut siinä aina ihan selkeä nega!
 
Just olin tulossa mamina kysymään että mikä dpo sulla anto ton digin tuloksen. Ihana juttu, onnea ihan hirrmuisesti ja pienelle liimaa matkaan mukaan! :heart: Meistä yrittää mahd. moni könytä perässä lokakuisiin. Tai sit marraskuisiin tai joulukuisiin tai... :wave:

Vai mitä mammat? Kyllä me kaikki vielä päästään siirtymään tuonne odottajiin, ennemmin tai myöhemmin. :saint:
 
Hei tosiaan, mie komppaan maminaa tuossa greippimehussa!!
Kuopusta kun yritettiin exän kanssa, niin siitä kierrosta tärppäsi missä aloitin greippimehun ja raskaus/imetys ajan monivitamiinit :D Kannattaa se kokeilla jos ei ole vielä tuota yhdistelmää testannut :p

PHUUUH!!!
Kaikille riepottelevan kovat plussaustuulet!!
 
  • Tykkää
Reactions: heidip*
Mamina tervemenoa ootuspuolelle :wave:

Mammi alakuraskauen vuotamiseltahan tuo äkkiseltään kuulostais... ;) ;) ;) Oleksie koska testannu?

Unnaunna tottakai me seurataan noita plussaneita perässä kohan ehimä :D

ON Mulla tullee valakkaria nyt ihan juoksemalla! Pittää vissin päivällä koittaa uittaa ovistikku. Taas näin plussaus-unta. Ihanaa että ees unissa saa plussia, se tunne on niin mielettömän ihana :)
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Onnea Mamina :heart: Eiköhän nuo piinailijat pian seuraile perässä sinne odotuspuolelle ;)

(.) Viikko alkoi lupaavasti oviksen kannalta, mut eilen jysähti sellainen stressipommi että varmasti siirtää ovista |O Pah, ei auta kuin tikutella ja lipittää sitä greippimehua ja odottaa tohtorikäyntiä..
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Eilen oli sitten kuitenkin kp 1. Hyvä puoli tässä kierrossa on se, että tunnistin oviksen limojen perusteella ilman mitään tikutuksia. Ja mehän käytimme vielä keskeytettyä yhdyntää. Toivoin kuitenkin, että pieni vahinko olisi päässyt tapahtumaan ja sainkin mielikuvituksen voimalla aikaiseksi kaikki mahdolliset raskausoireet. Mun vauvakuume nousee ja laskee vuoronperään. Voi olla, että mitä lähemmäs ovista taas mennään niin kuume sen kun nousee...:rolleyes: Ei ole niin yksioikoista tämä kolmannen lapsen kuumeilu!

Maminalle vielä uudet onnen toivotukset! :)
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Onnea maminalle vielä uudelleen! :)

Mun menkat ei ole vieläkään alkanu! Tosi raivostuttavaa. Kaksi päivää nyt myöhässä. Pakko se on vissiin perjantaiksi hommata testi odottamaan jos huomenna ala. Olisi perjantaina juhlat mutta kuin sitä voi alkoa ottaa jos on epätiedon vallassa...
 
  • Tykkää
Reactions: mamina
Porkkana kaks päivää jo myöhässä!!! :xmas: Nyt peukut pystyyn!

Mammi hyvin kiteytetty että ei tämä kolomannen kuumeilu oo niin yksoikosta :) Ko oikein on asiaa tullu ajateltua, niin kyllä välillä meinaa meinaa lyyä jarrut pohojaan ja kääntyä takasin, mutta ei sitte kuitenkaan. Ja auta armias ko jossaki näkkee ees kuvan vastasyntyneestä niin kaasu pohojassa taas kuumeileen!!

ON koko eilisen veti ja juili alavattaa, oli semmonen painava ja vähän polttava tunne ja oikealle painottunu. En usko että olis ovista ko sain piettyä kaks tuntia pissaa ja ihan puhas ovistikku tuli sillä liemellä. Pikkukakkosen alussa oli enemmän semmosta vihilontaa hetkittäin, ei tämmöstä jatkuvaa painamista. Siispä pissin huomenna puhtaan valkean tikun. Mutta alakais nyt ne menkat niin pääsis kiertään eikä tarvis piinailla ko pari viikkoa kuukauesta :)

+ Unnaunna vautsi!!!!!! Jeeeeeee!!!!!! :hug:
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Mammi78
Huomenta! Päätin tänään pissiä tikkuun ja sieltähän tärähtikin selvä plussa!! :) kropan oireilut piti siis paikkansa.. (Tissit kipeet miltei ovulaatiosta asti, nännit oudon arat ja ajoittaista päänsärkyä, etovaa oloa ja munasarjoissa lievää pakotusta) nyt sitten pelottaa et onko tuo munasarjojojen pakotus normaalia? Sitä ei ole aiemmissa ollut. Eihän voi olla vaikka kohdun ulkoinen??

Puhallan plussatuulia teille muillekin ja jään kurkkimaan taustalle. Toivottavasti mahd moni siirtyy jännittelemään nopeasti meidän kanssa tuonne odottaviin <3
 
Meillähän käy täällä joukkokato :LOL: Onnittelut plussanneille! :heart:

(.) Itse bongailen ovista, viittä vaille plussa nyt jo! Huomenna olisi se lääkäri, että nyt mietin mitä teen sen suhteen.. Pitkien kiertojen vuoksi sen ajan varasin ja tosiaan nyt kp15 ja melkein plussa aamupissasta :confused:

muoks. tulihan se plussa jo ja palkintona migreeni |O nyt jatkan lepäämistä ja päivitän listaa kun olo paranee ;)
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Unnaunnalle ja Pimu83lle! :) Ketäs aktiivisia tänne enää edes jää??

Täällä alkoi 3 päivä kun menkat myöhässä... oloa ei ole suuntaan eikä toiseen. Huomenna aamulla pitäisi taas testailla. Raivostuttavaa tää odottelu. Mulla ei ole tämmösiä pitkiä kiertoja ollut kun pari ekaa raskauksien/hormonaalisen ehkäisyn lopetuksen jälkeen ja nyt menny jo monta kuukautta 27/28 kiertoja ja ehkäisynä ollu kumit. Aina on silti testi näyttänyt ajallaan raskaudenkin, oon joka kerta testaillu sinä päivänä kun vuoto pitäny alkaa ja nyt tosiaan oli puhdas nega apteekin oma, ilman mitään tulkinnan varaisuutta.
 
Vautsi täällähän on oikein joukkoraskautuminen tapahtunut!! Onnea kaikille tuhannesti :saint::heart:

Täällä odotellaan ekoja luomumenkkoja saapuvaksi, saas nähä tasottuuko kierto heti siihen 28-29 pvään. Nyt olis kp 21/29 :) Ollaan menty keskeytetyllä ja ainahan se vaara siinäkin piilee ;) Mies tuntuu olevan valmis jo siihen ajatukseen että kolmas tulee ;) Oviksen tunsin todella kivuliaana, piti ottaa Panadoliakin ja vähän ihmettelin miksi noin kovaa sattui, mutta loppui sekin kipu sitten kun seinään :O Oletan munasarjojen vähän "heräilevän" tähän luomuiluun, kuitenkin melkein 3 v taas pillereitä tullu syötyä :/
 
Unnaunna: Mikä testi toi tikku on? Teitkö päiväpissasta ton clearbluen? Mietin että pitäisikö hommata huomisaamuksi semmottinen, jos sunkin tikut näyttää noin haaleeta ja toi cb tunnistaa jo hyvin... hitto tätä arpomista! :D Ja siis ihanalta näyttää testi, tulee varmasti söpö vauva <3

Mie oon yrittäny siirtää ajatuksia shoppailuun ja menny jo muutama satku vaatteisiin ym, mutta en nää siellä kaupoissa kun kaikkia pikku tyttöjen releitä ja mammavaatteita. Tää on siis kallis ja huonosti toimiva keino. Mitähän muuta keksisi??
 
porkkana tikku on Sofi 25 herkkyys ja clearblue on myöskin ton 25. Mä kanssa oletin et siihen tulis viel "ei raskaana" ku toi liuska on noinkin haalee. Ja joo, päiväpissistä, 3h pidätyksellä. Tarkotus oli vasta huomen aamulla testata sillä, mut mä oonki tälläin himotestaaja.. :D Ostin suosilla sen 2kpl paketin, ja testaan sillä toisella viikon päästä. Näkee nouseeko viikot. :heart:
Käy ihmees ostamassa, suosittelen kyllä tota kaikille! Vaikka viivojen tihrustaminen on kyllä jännittävämpää. :LOL:

Ostin Apteekin omanki tänää ja sit on viel jemmassa kaks Sofia, sekä yhet rfsu ja pc. Ne pitänee kans tikutella tässä ennen tota toista digiä. Ihan vaan varmuuden ja huvin vuoks. :D
 

Yhteistyössä