3-Pyörä kokemuksia ?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Erittäin antoisaa seksiä 30v nuorukaisen kanssa me 60v pari teeme nuorukaisesta oikeinhyvän bi-henkisen avarakatsesen sängynlämmittäjän ,että "poika" on kiimasta sekaisin ,kun Isäntä tappitunmpumassa ohjastaa poikaa masturboiden ja takaapäin tietty ja siitä ajellulle pimsalle niin poika huokaa ": Ihanaa saako vielä vaihtaa asentoa? " toki ja isäntä näyttää ,kuin raaka paneminenkn on tärkeä osa penetraatiota ja pimpsa & 2 kulia lätisee aikansa kunnes isäntä ohjaa pojan pyyhkimään peniksensä,kun on aivan spermassa ! Liukkaat ovat "ajokelit" ,että tarvii oikein siivota välillä ja poika kiltisti antaa isännän masturboida penistään ennekuin alkaa suuseksi ja "oppipokaa" ohjasta isäntä joka lopuksi on pojan kanssa suussani samaaiakaa ,kuten tekivät 2-1 peniksen ,kun molemmat makasi selällään pyllyt yhdessä ja ennenkaikkea peniset ahh!

Takavuosina, toistakymmentä vuotta sitten, meihin vaimon kanssa iski sellainen kiima, kesäisin, ettei se tavanomaisin keinoin talttunut. Piti järjestää toinenkin mies vaimoa naimaan. Semmoinen kolmekymppinen aiheesta kiinnostunut nuori mies löytyi, joskus lavatansseista meitä hitusen vanhempi parkettien partaveitsi. Hieman hämmentävä, ehkä hävettäväkin muisto jäi, muutama valokuva, jotka vaimo vannotti hävittämään. En ole hävittänyt.

Uskaltaisiko kertoa, paljastamatta liikaa. Isäni oli painihullu. Siihen aikaan monet olivat, penkkiurheilijoina, seura-aktiiveina, kuten isäni, vaikkei itse paininutkaan. Minut hän ve jo varhain poikapainiharjoituksiin.

Kahdesti vuodessa, pääsiäisen aikaan ja marraskuussa, seura järjesti painikilpailut, joihin tuli osanottajia eri puolilta maata. Ja parina, kolmena vuotena niihin osallistui muuan alasarjojen painija jostain Pohjois-Karjalasta. Hän majoittui meille.

Joistakin pienistä merkeistä, vanhempieni käytöksestä pääsin perille asiasta, joka minulle pikkupoikana jäi aluksi mysteeriksi.

Sitä odotusta, innostusta, kun vieras saapui. Se tempaisi mukaan minutkin. Pohdintaa ja arvailuja kahvipöydässä, tarinoita saunan lauteilla, joita kolmantena siellä kuuntelin miesten seurassa. Ketä olikaan ilmoittautunut. "Sille menen heti selälleni", vieras tunnusti. Turha oli tuhlata voimiaan mestariin.

Mutta minä jo tiesin. Äiti kävi vain nopeasti pesulla, lähti saman tien pois. Totta kai nainen hieman ujostelee vierasta, vaikka tämä jo tuttu olikin. Kuinka tuttu? En uskaltanut oikein ajatellakaan, en varsinkaan siellä saunassa. Asia hävetti minua, hävetti sekin, että ylipäänsä uskalsin sellaista ajatella. Se hävettää vieläkin, ei se tunne noin vain muuksi muutu. Mutta se myös kiihotti, pelonsekaisesti, mutta sitä syvemmältä se kouraisi. Miten sen saisi kauniisti sanottua.?

Muistaakseni vieraamme ei kisoissa erityisemmin menestynyt. Mutta hän oli jo saanut palkintonsa.

Uskaltaisiko kertoa, paljastamatta liikaa. Isäni oli painihullu. Siihen aikaan monet olivat, penkkiurheilijoina, seura-aktiiveina, kuten isäni, vaikkei itse paininutkaan. Minut hän ve jo varhain poikapainiharjoituksiin.

Kahdesti vuodessa, pääsiäisen aikaan ja marraskuussa, seura järjesti painikilpailut, joihin tuli osanottajia eri puolilta maata. Ja parina, kolmena vuotena niihin osallistui muuan alasarjojen painija jostain Pohjois-Karjalasta. Hän majoittui meille.

Joistakin pienistä merkeistä, vanhempieni käytöksestä pääsin perille asiasta, joka minulle pikkupoikana jäi aluksi mysteeriksi.

Sitä odotusta, innostusta, kun vieras saapui. Se tempaisi mukaan minutkin. Pohdintaa ja arvailuja kahvipöydässä, tarinoita saunan lauteilla, joita kolmantena siellä kuuntelin miesten seurassa. Ketä olikaan ilmoittautunut. "Sille menen heti selälleni", vieras tunnusti. Turha oli tuhlata voimiaan mestariin.

Mutta minä jo tiesin. Äiti kävi vain nopeasti pesulla, lähti saman tien pois. Totta kai nainen hieman ujostelee vierasta, vaikka tämä jo tuttu olikin. Kuinka tuttu? En uskaltanut oikein ajatellakaan, en varsinkaan siellä saunassa. Asia hävetti minua, hävetti sekin, että ylipäänsä uskalsin sellaista ajatella. Se hävettää vieläkin, ei se tunne noin vain muuksi muutu. Mutta se myös kiihotti, pelonsekaisesti, mutta sitä syvemmältä se kouraisi. Miten sen saisi kauniisti sanottua.?

Muistaakseni vieraamme ei kisoissa erityisemmin menestynyt. Mutta hän oli jo saanut palkintonsa.

Takavuosina, toistakymmentä vuotta sitten, meihin vaimon kanssa iski sellainen kiima, kesäisin, ettei se tavanomaisin keinoin talttunut. Piti järjestää toinenkin mies vaimoa naimaan. ... Hieman hämmentävä, ehkä hävettäväkin muisto jäi, muutama valokuva, jotka vaimo vannotti hävittämään. En ole hävittänyt.

Hämmentävää, hävettävää, sitäkin. Mutta koukuttavaa. Vaimo on töissä pienessä firmassa, jonka omistaa viisikymppinen sinkkumies. Samoja ikiä lähestymme mekin. Ja nytkin, tänä kesänä, kun pomo viettää koiransa kanssa lomaa saaressa kalamökillään, viemme sinne vaimon kanssa postia ja tuoretta evästä. Kun saavumme perille, juomme pihassa kahvit, jonka jälkeen minä laskeudun rantaan koiran kanssa lämmittämään pomon pikkku saunaa. Vaimo sulkeutuu pomon kanssa mökkiin. Minä jo saatan istua lauteilla, kun pomo tulee sinne vaimon kanssa seuraksi, kiertää kätensä vaimon lanteille ja tokaisee jotain tilanteeseen sopivaa, kuten "tuima napsu", Minä sopeudun tilanteeseen, yritän ottaa osani tunnelmasta viettää kesäiltaa munasillaan toisen miehen kanssa, tietäen että vaimon pimpsasta valuu sinne naitua toisen miehen spermaa. Se on luksusta, jota pomo arvostaa, ja kehaisee, että naisenikin on siinä silloin mukana joka solullaan.

Vaimo on töissä pienessä firmassa, jonka omistaa viisikymppinen sinkkumies. Samoja ikiä lähestymme mekin. Ja nytkin, tänä kesänä, kun pomo viettää koiransa kanssa lomaa saaressa kalamökillään, viemme sinne vaimon kanssa postia ja tuoretta evästä. Kun saavumme perille, juomme pihassa kahvit, jonka jälkeen minä laskeudun rantaan koiran kanssa lämmittämään pomon pikkku saunaa. Vaimo sulkeutuu pomon kanssa mökkiin. ...

Perheen vanhimpana poikana, myöhemmin sain kaksi pikkuveljeä, muistan lapsuudesta perhetutun, isän kaverin, maanmittausinsinöörin, jolla oli näin jälkeenpäin muistellen omituinen valta- tai sopimussuhde vanhempiini. Tunnelma saattoi olla jännittynyt, ikään kuin jotain odotettaisiin, pidäteltäisiin tai piiloteltaisiin. Oli sanoja, joita ei olisi saanut käyttää vaikka käytettiinkin, jotka viattomina viittasivat johonkin toiseenkin asiaan. Lapsi on hyrin herkkä huomaamaan vanhempiensa tunnetilat. Näitä sanoja olivat "hierominen", harrastuksena, tai "tulla mittailemaan tilukset". Tällaisiin sanoihin äitini reagoi, ja jonkinlaista häntä koskevaa salakieltä ne olivat. Aikuisena kun näitä sitten tuli mieleen, ei voinut olla pohtimatta, mitä se tilusten mittaaminen mahtoi tarkoittaa. Ja oikeastaan olisin oikein iloinen, jos päättelin oikein.

Toisen vuoden opiskelijapoikana minut oli kutsuttu ja hyväksytty vierailemaan erään espoolaisen pariskunnan hotellihuoneeseen kotikaupungissani Kuopiossa. Oli samanlainen helle kuin tänään, iltapäivä, ja vieläkin hyvin muistan virkailijan kuumottavan katseen selässäni, kun kolmisin kävelimme hissille.

Pariskunta oli ollut viikon Saimaalla, "ruskettumassa", ja nyt herra halusi katsoa, kun rakastelisin hänen rouvansa.

Olen kirjoittanut ja julkaissut tästä novellin. Siitäkin on aikaa, ja nyt harmittaa, että kirjoitin sen liian hätäisesti. Jostakin se novelli varmaan vielä löytyy, en muista mihin sen lähetin, mutta kuinka aina välissä tekisikään mieli kirjoittaa se uudelleen, muistella yksityiskohtaisemmin ja tarkemmin tuon tapahtuman, siinä eri vaiheissa lausutut sanat ja pikku tokaisut, ja omat ristiriitaiset, mitä moninaisimmat tuntemukset.

Erittäin antoisaa seksiä 30v nuorukaisen kanssa me 60v pari teeme nuorukaisesta oikeinhyvän bi-henkisen avarakatsesen sängynlämmittäjän ,että "poika" on kiimasta sekaisin ,kun Isäntä tappitunmpumassa ohjastaa poikaa masturboiden ja takaapäin tietty ja siitä ajellulle pimsalle niin poika huokaa ": Ihanaa saako vielä vaihtaa asentoa? " toki ja isäntä näyttää ,kuin raaka paneminenkn on tärkeä osa penetraatiota ja pimpsa & 2 kulia lätisee aikansa kunnes isäntä ohjaa pojan pyyhkimään peniksensä,kun on aivan spermassa ! Liukkaat ovat "ajokelit" ,että tarvii oikein siivota välillä ja poika kiltisti antaa isännän masturboida penistään ennekuin alkaa suuseksi ja "oppipokaa" ohjasta isäntä joka lopuksi on pojan kanssa suussani samaaiakaa ,kuten tekivät 2-1 peniksen ,kun molemmat makasi selällään pyllyt yhdessä ja ennenkaikkea peniset ahh!

tästä on jo yli 30 vuotta aikaa.
olin Lahdessa pelireissulla, oltiin jätkien kanssa syöty ja vähän juotu.
ajattelin lähteä vielä hotellin ravintolaanjuomaanpari olutta, tiskille päästyäni ja tilauksen tehtyäni vierelleni tuli n. 50v todella timmi nainen.
siinä vähän juteltiin, hiukan ihmettelin kun tilasi kaksi juomaa.
hän pyysi pyötään istumaan heidän kanssaan, taas vähän ihmettelin.
noh pöydässä odotteli reilu 50v mies, no ei ollut hänenkään vartalo huono.
melkein heti hän sanoi onko kokemusta ryhmäseksistä? johon oli helppo vastata ettei ole kokemusta, seuraava kysymys oli, no haluaisitko kokeilla heidän kanssa.
ajattelin et no menkööt ja lupasin lähteä heidän huoneeseen.
suutelu ja kopeloiminen alkoi naisen kanssa heti hississä, miehen katsoen hymyillen vierestä.
huoneessa riisuttiin samantien naisen kanssa, mies meni nojatuoliin katssomaan kun nuolin naisen pillua ja vähän peppuakin.
nainen oli vähän aikaa ratsastanut kalullani kunne sanoi että haluaa takaa päin,
kulli ulos ja nainen pyllisti edessäni, työnsin kaluni hiljaa takaisin pilluun, sitten tunsin miehen kädet perseelläni, hän hyväili ja suuteli peppuani, kunnes tunsin jotain viileää peppureiälläni.
mies totesi ettei ole mitään hätää ja oletko ennen saanut kullia perseeseen.
no en ollut saanut ja annoin hänen jatkaa.
kun mies laittoi toisen sormen sisääni oli jo melkoisessa ekstaasissa.
koitin samalla panna naista kun sormet liikkui pepussani, olin jopa vähän pettynyt kun hän otti sormensa pois suolestani.
kuulin kun mies sanoi matalalla äänellä meille, olkaa vähän aikaa paikoillaan jotta saan kullini tuohon neitsyt reikään, varovasti hän tuli sisälleni.
ensin ei meinannut onnistua, mutta kun hän sai terskan sisään niin loput kullista meni jo aika hyvin.
hän oli vähän aikaa pohjassa antaen minun tottua kulliin suolessani.
en malttanut odottaa vaan aloin panemaan naista, aina kun lykkäsin kullaini sisään niin kalu pepussani liukui ulos päin ja kun itse vedin ulos niin kulli meni syvemmälle.
en ollut ikinä kokenut moista tunnetta ja laukesin melkein heti, se orgasmi oli siihen astisen elämäni paras.
no kullini löystyi ja valui pois pillusta, jolloin mies komensi minut selälleen makaamaa ja nostamaan jalat ylös, tein niinkuin käskettiin.
mies työntyi sisääni ja aloitti hitaan naimisen, samalla nainen tuli ja istui naamalleni, no pillussahan oli siemeneni sisällä mitkä valuivat suuhuni,
se ei haitannut siinä kiimassa yhtään. annoin kielihoitoa parhaani mukaan, nainen laukesi suulleni ja tunsin kuinka miehen tahti kiristyi. hän junttasi jo niin kovaa että läiske ja meidän molempien voihke kuului huoneessa.
olin niin kiimassa että laukesin vatsalleni ja samalla tunsin kun miehen kulli ruiski siemenet sisääni.
hetken siinä ihmettelin ja lähdin pesulle, istuin pöntölle kuselle ja pepustani valui uskomaton määrä spermaa pönttöön.
vaihdettiin vielä numeroita ja otettiin vielä jokusen kerran uusiksi.

Toisen vuoden opiskelijapoikana minut oli kutsuttu ja hyväksytty vierailemaan erään espoolaisen pariskunnan hotellihuoneeseen kotikaupungissani Kuopiossa. Oli samanlainen helle kuin tänään, iltapäivä, ja vieläkin hyvin muistan virkailijan kuumottavan katseen selässäni, kun kolmisin kävelimme hissille.

Pariskunta oli ollut viikon Saimaalla, "ruskettumassa", ja nyt herra halusi katsoa, kun rakastelisin hänen rouvansa.

Olen kirjoittanut ja julkaissut tästä novellin. Siitäkin on aikaa, ja nyt harmittaa, että kirjoitin sen liian hätäisesti. Jostakin se novelli varmaan vielä löytyy, en muista mihin sen lähetin, mutta kuinka aina välissä tekisikään mieli kirjoittaa se uudelleen, muistella yksityiskohtaisemmin ja tarkemmin tuon tapahtuman, siinä eri vaiheissa lausutut sanat ja pikku tokaisut, ja omat ristiriitaiset, mitä moninaisimmat tuntemukset.

Mitään vihejttä mistä novellin voisi löytää? Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Mitään vihejttä mistä novellin voisi löytää? Kuulostaa mielenkiintoiselta.

Minuakin tuo novelli kiinnostaisi. Olen kerran nuorempana ollut hieman varttuneemman avioparin vieraana, ja kun tunnustin sen olevan ensimmäinen kertani, he sanoivat nyt opastavansa juurta jaksain kuinka pariskunnan kanssa ollaan. Täysinoppineena palasin normielämääni, ja niin kävi, että se on jäänyt myös ainoaksi kerrakseni. Ehkä se oli niin erikoinen ja samalla ehjä kokemus, että en ole halunnut sitä pilata huonolla uusinnalla.

Yhteistyössä