<3 PIKKUKAKKOSTA TOIVOVAT Vol.26 <3

Hömpi toi on kyll aika inhottavaa mitä miehesi teki :hug: toisaalta hyvähän se on ajoissa ilmoittaa miltä tuntuu.. Yritä puhua joku ilta rauhallisella hetkellä ja kysellä ei painostavalla fiiliksellä että mikä sitä miestä jarruttaa. Ehkä se siitä taas lämpinee kun ei painosta liikaa :)

Icicle, samassa veneessä ollaan kiertopäivien suhteen ja tää on ärsyttävää odottelua :headwall:

Sannuli79 Mulla aina tosi kipeä alavatsa ovulaation aikana (2-3 päivää), vihloo ja on semmoinen tärinäarka. Että ei kyllä ovulaatio pysty ohi menemään ilman ettei huomaa..

Nellinu jännää, jännää. Toivotaan että vahvistuisi vielä! Mutta kuulostaa jo tosi lupaavalle!

Salasein tervetuloa ja pahoittelut kokemastasi :hug: Toivottavasti tärppäisi teillä pian.

Tähtitaimi Pahoittelut negasta mutta toi oli kyllä erikoisin/hauskin kuvaus ikinä mitä pissatikusta on saatu aikaiseksi "orpo reimari jäätyneellä ulapalla". Tästähän voisi saada uuden tarkoituksen negatesteille "orpo reimari" :LOL:


Tähtitaimi, Nellinu
en ajatellutkaan kyllä nyt sentään ihan vielä testata, mutta viime kierroista on testipuikko ollut käsissä jo kp 25 :ashamed:. Että jos yrittäis nyt päästä vaikka ihan sinne kp 28. Taitaa olla turha toivo ;)
 
omppuf joo kyllä uskon että vaikutusta on ollut, nyt on ihan tarkka kierto kyllä.. Kun sillonhan mulla oli kierron pituus välillä 90 päivää, sitte oli 223 päivää et tällästä kivaa... Toivotaan että kierto nyt pysyisi.. onhan se vieläkin aika pitkä kun 35 päivää, mutta tuskin liian pitkä!!???

Nyt on ovistikkuja!!!!!
 
Murunmami Olen pahoillani tädin vierailusta, vinkkaatko sille että kurvaisi punaisen rättisitikkansa meitin pihalle, kolasinkin valmiiksi.

MeaMinnis Mä olen kyllä tasan viimeinen kivittämään aikaisin testaajia - jos itse alottaisin testaamisen yhtään aiemmin, bongaisin sillä ovisplussan :D
 
tervetuloa salasein :wave:
hentunliisa ja murunmami :hug:
hömpi olen todella pahoillani puolestasi, miehet ei tosiaan ilmeisesti osaa ymmärtää kuinka henkisesti raskasta on kun toinen yhtäkkiä muuttaa mieltään. iso :hug:
nellinu ehkäpä siellä masussa jotakin tapahtuu vaikka vuotoa onkin, ainakin täällä sormet ja varpaat pystyssä ;)

En ole pitkään aikaan ehtinyt palstailemaan kun uudet työhommat on vieneet niin paljon energiaa :ashamed:
Täällä tämä hätähousu on kerennyt jo kp 26,28 ja 30 testailemaan negoja, eli ei varmaan meille vauvaa tästäkään kierrosta tule :'( Tänään davidin testissä olin näkevinäni jonkin sortin "viivaa" mutta taitaapi olla pelkkä viivan paikka ja vauvakuume silmillä sitä näkee mitä haluaa. Mies nimittäin katsoi testiä ja sanoi että ihan blanco on :/ sinne meni kirveet ja halot kaikki kankkulan kaivoon, mutta onneksi tuli tänään raskauskeijulta paketti ovis- ja raskaustestejä niin on sitten aseet valmiina uuteen kiertoon :) menkkoja odotellessa :stick:
 
Tervetuloa joukkoon mukaan salasein :)

hömpi :hug: Todella harmittava tilanne että miehesi päättikin nyt noin. Jospa se siittä mieli vielä muuttuisi, toivotaan niin! Tota itsekin tässä yrityksen aikana jännään et mitä jos mies vetääkin jarrua yhtäkkiä koko touhulle vaikka nyt on ihan innokkaana menossa mukana.

Vähän väliä oon käynyt teidän kuulumisia lukemassa mutta sitten mukamas ollut niin kiire ettei oo ehtinyt vastailla. Toisin sanoen laiskuutta vaan :D
Täällä menossa siis kp 28/31-33. Mitään oireita ei kyllä ole paitsi tää julmeton väsymys mutta sitä nyt on aina :D Mulla kun tää kierto meni hieman harakoille noiden ovistestien kanssa kun en jaksanut tikuttaa loppuun asti niin nyt oon hieman ihmeissäni et olikohan se ovikseni sitteenkään silloin sunnuntaina kun kuvittelin sen olleen vai oliko vasta viime torstaina. Sunnuntaina kyllä oli vahvemmat olot mutta torstaina oli sellaista nippailua vatsassa ja toi pieni limaisuus on jatkunut edelleen. Tässä tietysti toivoo salaa jospa nuo torstaises nippailut olisivat olleet jotain kiinnittymistä :p Äh, nää päivät on niin piinaavia kun ei millään haluaisi sitä tätiä vierailulle.
Tänään sitten erehdyin tekemään testinkin mutta negahan se tietty oli. En kyllä tiedä mahtaisko vielä mitään näyttää ees, varsinkin kun kierto on välillä tuon 33pv. Mitenköhän herkkiä noi kaupan "halpis" raskaustestiliuskat edes on? En paketista sitä tietoa löytänyt, maininta ainoastaan että "herkkä, voidaan suorittaa jo samana päivänäö kuukautisten jäädessä pois". Hiton hätähousu kun olen :headwall:
 
********Torstai 26.1.2012************




Mukana:


Rusina2010...........tyttö 12/10 .......kp2/30-34.....yk 4
hentunliisa.............07/09..............kp3/24-28..........yk2
Nopponen...............tyttö 6/08........kp6/34?........yk3
DsariaL.........................................kp7/23-30.....yk6
diiselikissa....................................kp9/36..........yk2
Meliah..........................................kp9/25-29.....yk5
MyDream...............poika 6/11........kp11/31..........yk2
Vili-Jonkka....................02/09........kp15/?............yk1
anu84...................poika 07/11.......kp15/35..........yk1
Saraheinä.............tyttö 2/11..........kp20/30-33....yk1
Miraaz..................tyttö 10/10........kp20/28-48....yk4
Sannuli79..............tyttö 07/11........kp21/32........yk4
MeaMinnis.............01/08...............kp24/28-32....yk4
Nöhvi......................tyttö 7/10........kp24/25-26.....yk5
Icicle .......................6/11...............kp25/?..........yk3
Haavemamma........tyttö8/10..........kp26/29(30)...yk2
murgu...................tyttö 3/10.........kp28/28-35.....yk2
nellinu...................tyttö 08/10.......kp29/26-28.....yk5
toiveikas84..................04/10.........kp30/31-33.....yk6
tähtitaimi.....................06/10........ kp30/28-31.....yk
Taikamaailma........poika11/10.......kp31/28-32.....yk6
Nasutin83.....................................kp32/?............yk1
Lumpe...................5/11................kp37/28..........yk1
Mami2009..............02/09..............kp37/33-70.....yk 12
kiukuttelija..............1/11...............kp38/32..........yk5
MeaMansikka..........tyttö 7/10........kp39/27..........yk2
samaria..................2/10...............kp50/28-30.....yk8
Omppuf...................tyttö11/10.......kp52/n.28.......yk 9
Heidi-80..................poika 08/08 ....kp55/26-30.....yk1
kendra....................8/10...............kp60/?............yk5
tiipula......................tyttö 5/11.................................
salasein.................tyttö 9/09...............kp?/? ..........yk1

TAUSTAILIJAT

uppiH tyttö 7/11
mama19
McQuuen
Heeva
Taiska87
Neiti näpsän äiti
Tiuhti83
Hömpi


Plussanneet:



Tammikuu2012
salamanteri85(yk3),Ranskis(yk1),BiBa(yk6),_lumi_(yk2)


Joulukuu 2011:
Lumikide(yk2), murmis(yk2),Littlestar(yk1),misupai(yk7),Krumeluu(yk8)

Marraskuu 2011:
Bubba(yk4), funny87(yk4), neito(yk2), kattiina(yk1), tiitulainen, tiiru(yk5)

Lokakuu2011:
Meriheponen(yk2), ki7i(yk2), muumimamma1983(yk1),leppäkerttu3(yk2),
Cristall(yk2), tilke(yk5),lavelyn(yk1),puppa(yk1),danuli79, torstai(yk2)

Syyskuu2011:
Rouva Möppiäinen(yk3, TaCa(yk1),Villany(yk2), pillipöllö(yk2),
Caisachu(yk4), Eebowi(yk2)
 
Viimeksi muokattu:
Nöhvi
tähtitaimi ja rusina sekä toiveikas: puuuuuuh, puhaltelen plussaa täältä :) Ja kaikille muillekin tasapuolisesti tietenkin :) Teillä taisi vaan olla just nyt jännäpäivät... Luen kyllä joka päivä, mutta kommentointiin tulee muutaman päivän taukoja. En välttämättä muista/huomaa kommentoida kaikille, pahoittelut siitä.

Hentuliisa ja Murunmami: pahoittelut tädistä :hug:

nellinu; hui, jännää :popcorn: Toivottavasti se olisi sitä itseään nyt! Olet sinäkin kyllä joutunut kokemaan ihan hirveitä :/

Salasein: tervetuloa :wave: Ja pahoittelut, olet kokenut kovia :( Kysymykseesi en osaa oikein vastata.

Hömpi: no voihan itku, minkä miehes teki :mad: Toivotaan että tämä on joku tilapäinen mielenhäiriö!! Inhottavaa...

ON:dpo8 ja ei oikeastaan oireita. Taistelen itseäni vastaan, etten menisi vielä testaamaan. Onneksi ei ole kuin yksi CB:n testi kaapissa, vielä en sitä tuhlaa! Kaupassa testit huusi mun nimeä, mutta minäpä pysyin kovana :D No perjantaina alkaa menkat jos menee vanhan kaavan mukaan. Niiiiin kovin toivoisin että ei alkaisi!
 
Kiitos kaikille tsempeistä!
Eilen juteltiin useaan otteeseen ja syy taisi löytyä... Olen ollut aivan mielettömän kireä ja suoraan sanottuna ahditunutkin tästä vauva projektista varsinkin sen kemiallisen jälkeen... Mies ei tykkää siitä millainen olen ja siksi halusi poistaa sen syyn, miksi kiukuttelen jatkuvasti :D Olen ollut vähän ilkeä ja tuittupäinen kyllä omastakin mielestä eli tauko tekis kyllä ihan hyvää varmasti koko kuumeilusta... Ei silti, eilen ei kyllä ehkäsyä käyttänyt vaikka niin edellisenä päivänän puhui, että alkaisi käyttämään? Veikkaan, että tämä oli joku tilapäinen juttu, koska kun saatiin välit selväksi niin molemmilla oli helpottunut olo.. Täytyy nyt katsoa sitten, että miten tämä tästä eteenpäin, nyt annan ainakin tilaa miehelle miettiä asiaa enkä painosta mihinkään...
 
Anu84 Hienoa, onnea oviksen bongauksesta!

Hömpi Kiva juttu, että löytyi miehen jarrutelulle järkeenkäypä syy ja saitte asiat puhuttua :hug:

Nöhvi Sinulla jännät päivät, pidetään peukkuja ettei menkat alkaisi!

Toiveikas84 Sielläkin jännitystä, samat toivotukset kuin Nöhvillekkin! Minä en ole varma noiden halpistestien herkkyydestä, sellainen mututuntuma, että niillä ei tulosta saa ennenkuin menkat myöhässä. Eli toivo elää :)

rusina2010 Toivotaan että saisit jättää käyttämättä tilaamasi ”aseet ” ;)

Murunmami :hug:

tähtitaimi Orpo reimari, olipa hyvin kuvailtu :LOL: Ja seuraavassa kierrossa sitten ei mitään tuollaisia yksinäisiä näkyjä testiin ;)

nellinu Kutkuttava tilanne, toivon niin sinulle plussan vahvistumista :heart:

MeaMinnis Toivotaan sinne ilmestyvän megaoireita sitten :)

Omppuf Siis ei vieläkään? Minä puhaltelen hirrrveesti plussatuulta sinne :)

hentunliisa :hug:

salasein Tervetuloa ja toivotaan että visiittisi täällä on lyhyt! Kyllä ihan itku tuli teidän tarinaa lukiessa. Voimia kovasti ja tsemppiä kuumeiluun :hug:

Täällä päästy yli edelliskierron pettymyksestä. Ovistestit hankittu ja huomenna meinasin rueta sitten testailemaan, jännittää. Plussailkaa ahkerasti! :wave:
 
Ja näinhän tässä sitten kävi että täti punainen kurvasi paikalle vieden ne loputkin toivon rippeet mennessään : / Eli mulle voi päivittää kp 1/ 30-34. Mutta jotakin hyvää eli kierto oli tasan 30pv ja luteaali vaihe (kirjoitinkohan oikein?) ovis oireista ja plussasta 14pv joten sain kuitenkin vähän tietoa omasta kierrosta lisää :p Jätän siis teidän muiden harteille tällä kertaa tämän plussaamisen ja ensi kierrosta uusi yritys!
Plussa tuulia puhisen jännäilijöille ja kaikille muillekkin++++++++++++++++
 
rusina2010 Pahoittelut tädistä :( Onnittelut kuitenkin normaalista luteaalivaiheesta, se lupaa hyvää jatkoon! Nyt siis häntä pystyyn ja uuteen kiertoon!

Hömpi Mahtavaa että mies kuulostaisi tulleen järkiinsä :)

anu84 Onnea ovisplussasta, nyt vaan peitot heilumaan ja pullaa uuniin ;)

meliah Toivon pikaista ovista sulle!

ON: Voi v... Pitikin sitten TAAS pissiä tikkuun, kun ei se täti vaan suostu saapumaan. Yleensä jos ovis on bongattu alkaa vuoto tasan 14 pv:n kuluttua, nyt pari päivää myöhässä eikä tipan tippaa. Ja kaikkien sääntöjen vastaisesti menin kurkkimaan kaapin päälle "unohtunutta" testiä tunnin jälkeen, ja siinä komeilee aivan selkeä vaaleanpunainen roskishaamu. Tiedän, tiedän, ei niistä saa päätellä yhtään mitään, ihan omaa tyhmyyttä, mutta mutta... Ikinä ei mulla ole nega mihinkään muuttunut pitkän ajankaan jälkeen, paha tapani on niitä tikkuja pitkin päivää tuijotellla joka kulmasta ja kaikessa valaistuksessa, silmät sirrillään ja päällään seisten. Tämä viiva näkyy ihan tihrustamatta, mutta ei kyllä tullut oikeassa ajassa. Naurettavaa pelleilyä, eikö ihminen ikinä opi? Pah ja pyh.
 
Murunamami: Voih :( Pahoitteluni tädistä!
MeaMinnis: Tsemppejä piinapäiviin! :D
nellinu: Onnittelut plussasta myös täällä palstalla ja paljon tarrasukkia pienelle! :)
Tiipula: Pikaista paranemista flunssaan :)
tähtitaimi: Pahoittelut negasta!! Hauskasti kuitenkin kirjoitit pettymyksestä huolimatta ;D
anu84: En usko et olis liian pitkä :)Sullahan on aikoinaan oikein megapitkiä kiertoja ollut! Mahto olla kauheeta vaan ootella oottamisen perään? :O
rusina: Pahoittelut negoista! :( Miehet kyllä osaavat pudottaa maan pinnalle yllättävän nopeasti, minäkin käytän omaani testitulkintaan jos huomaan et itsellä menee tiiraileminen "vähän" yli. :D
Toiveikas84: Eikös ne testit melko usein näytä vasta kun olis oletettu kk alkamis päivä ;D Joten älä vielä luovuta :)
Nöhvi: Plussatuulia sinne +++. Käy ihmeessä hakemassa edullisempia testejä kaupasta! ;D
Hömpi: Hyvä et syy miehen mielenmuutokseen löytyi ja saitte sovittua :):)
meliah: Ovistärppejä sinne!
rusina2010: Pahoittelut tädistä :(:(

Oma: Liittyisin joukkoon malttamattomat kuumeilijat! Tilasin tänään r-testejä vaikka mun piti pitää lääkäriin asti hälläväliä linjaa. Huoh... Viimeinen tero syöty perjantaina, ja yleensä kk:t alkanu 4-6 päivää siitä joten ootellaan nyt vielä.

terv: omppuf ja turhat toiveet vol.123472
 
NiQ
Neiti Näpsän Äiti tai muu päivittäjä: Enhän mä osannut olla mikään uppiH, vaan vanha hyväksi omaksuttu nimimerkki tuntuu vaan omalta. Eli vaihtaisitko uppiH:n NiQiksi :) Kiitos ja anteeksi säätäminen!

Anu: Se kierto mistä tuo tytteli on saanut alkunsa oli ovis vasta kp26 joten kierrosta olis tullu 40pv. Joten eiköhän ne tsäänssit oo yhtä hyvät kuin lyhyemmästäkin. Plussaonnea! :)

Hömpille toivotan rennompaa mieltä! Ei oo helppoa olla stressaamatta tällaisessa asiassa :)

Lumille onnittelut!

Tähtitaimille tsemppiä testailuun ja roskiksien rauhaan jättämiseen! ;)

Rusinalle tätipahoittelut! :/

Salasein :hug:

ON: Taas sitä on odottamisen odottamista mielessä, se ihanan kutkuttava alkutunne ja tuntuu kuin olisi taas rakastunut tuohon miekkoseenkin uudelleen <3 Tosin oon hieman ristiriitaisin ajatuksin, sillä tuo vauva on vasta niiiiiin pieni...
 
Moi! Olen täällä taustalla seurannut teidän keskusteluja ja nyt päätin ilmoittautua mukaan! :wave: Mitäs tässä kertoisin itsestäni? Kp16 nyt ja luulen, että palstailen tässä ketjussa vielä kauan. Aktiivisia yrityskiertoja takana 2.

Mitä ovistestejä suosittelisitte? Ja mistä, apteekki, cittari vai netistä? :)

Plussatuulia kaikille!
 
Moi, ehdinpä piipahtaan lukemas teidän kirjoitukset ja nopeesti kommentoimaan.
tääl tuntuu että päivät mataa ja oireita on välillä enempi ja toisinaan vähempi...mee ja tiiä..kun osaisi olla ajattelematta mitään ja vaan ottaa lunkisti ja sit joskus tyyliin kp 40 huomais, että oho! ei menkkoja ja vasta sit testailis..mutta ei...

Hömpi : Hyvä, kun saitte puhuttua. Miehet harvoin ymmärtää tätä naisen logiikkaa..että se on niin kokonaisvaltaista tämä vauvakuumeilu..siinä on pinna kireellä vähän kaiken suhteen…

MeaMinnis
Jep. Miten nää vuorokaudet kuluukin hitaaaaaaastiiiiii, meinaatko malttaa oottaa testailun suhteen? Minä mietin että jos sinne kuun vaihteen yli…
Salasein tervetuloa ja rankka kokemus on takana, mutta varmasti vielä kauan mielessä. Onnea kuitenkin uuteen yritykseen.

Tähtitaimi joko oot uudelleen testaillut?

Katariine
Tervetuloa mukaan. Minä olen ihan prismasta ostellut testit, niin raskaus kuin ovis sellaiset.
 
Joo tänään tein huvikseen ovistestin, niin ihan hailakka viiva ilmesty enään, eli kyllä se tosiaan eilinen testi toivonmukaan paikkaansa piti!! Eilen kyllä heiluteltiin peittoja ja ehkä tänäänkin vielä, mikäli ukko tuloo ajois kotia.. Mutta tunne on et jotain tuola elimistös tapahtuu, het niin pistää välillä tonne oikealle puolen.. Toivottavasti se eilinen peittojenheiluttelu nyt riittäs!!! :/ :)
 
  • Tykkää
Reactions: NiQ
Katariine Tervetuloa, ja jääköön visiittisi lyhyeksi!

anu84 Toivotaan ettei peittojen heiluttelu mennyt hukkaan (niinkuin se nyt joskus menis ;) )...

Meaminnis ja Icicle tsemppiä piinailuun :)

Omppuf Täällä palstoilla ei kovin moni ole tunnettu onnistuneesta hälläväliä -linjasta ;)

ON: Testasinpa aamulla taas ihan häikäisevän valkoisen negan, ja nythän nuo rättisitikan etuvalotkin näkyy jo, eli eiköhän täti kurvaa paikalle ennen huomista. No, leuka rintaan ja lumihankeen vaan sanoi mummo, eiku miten se meni...
 

Yhteistyössä