3 pientä lasta ja ero, miten selvitä?!

• Viestiketjun aloittaja mymmelimyy
  • Ensimmäinen viesti
mymmelimyy
Kertokaa, miten selvisitte? selviätte? miten lapset? olen eniten huolissani siitä, että lapset itkee ja kyselee isää mun kanssa ollessa ja isän kanssa ollessa mua ja että isä ei osaa heitä hoitaa. Mä olen huolehtinut ja hoitanut aina kaiken.

Kyllä isä oppii, siitä ei tarvitse huolehtia. Lapset välillä itkevät toista vanhempaa, mutta silloin paikalla olevan vanhemman tulee olla tukena heille. Lapsia auttaa se, jos kykenet antamaan heille huomiota. Nythän parisuhde ei vie aikaa, joten sen ajan voi ohjata lapsille ainakin osittain.

Hei! Erosin itse silloin kun odotin kolmatta lasta. Lapset saivat ja saavat edelleen nähdä isäänsä niin usein kuin haluavat/se on mahdollista, heillä on erittäin hyvä suhde. Anna isän opetella, hän ei ehkä tee kaikkea kuten sinä tekisit, mutta omalla tavallaan varmasti oppii hoitamaan. Aika auttaa. Tehkää tapaamissopimus ja yrittäkää molemmat ajatella ensisijaisesti lapsia. Sinä selviät myös - se ottaa aikansa ja voi olla vaikeaakin, lopulta kuitenkin kaikki menee omalla painollaan. Jaksamista!

Yhteistyössä