<3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

Nyt ehdin jatkaa...esikoinen saapui pyörällä kotia koulusta ja keitin tos omppuhillon täs välis :D
Eipä kyl itse saa enään herkutella.... uskallanko ees hilloa maistaa, toki maistoin jo lusikallisen ihan maun vuoksi vaan :) mut tänä aamuna mut säikäytti aamupalan jälkeinen sokerimittaus :O eka oli 7,7 sit mittasin uudelleen eri sormesta sain 8,2 ja kolmannen kerran 7,9 :ashamed: enpä oo ennen törmännyt moisiin lukemiin... paasto oli kuitenkin vain 4,4.....todella ahdistunut olo tuli ja en voinu uskoa silmiäni aamulla. Nyt sit oon mittaillut pitkin päivää ja enään ei oo ollut kun lounaan jälkeen 6 päälle ja välipalan jälkeen vaan 4 päälle. ohhoh tästäkö tää nyt sitten alkaa ja noi sokerit heitteleekin???? hittolainen sentään!!! :headwall: onneks on äitipolikäynti huomenna ja saa painoarvion jne. ;)

kääkkis Niin...apua pian se koittaa mulla...ja sullakin ;)
Kiva ja apua lopullinen päätös sterilisaatiosta ;) mut hyvä, kun homma on hoidossa ja näin ootte päätynyt :D
Onnea hyvistä neuvolakuulumisista! Ihana kun saat olla rauhassa sokereiden piikittelystä. Saa nähä mä varmaan joudun piikittämään loppuajan...:ashamed:

no nyt puhelin soi...aina jää kesken :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Täällä käyty kans neuvolassa... kaikki ok paitsi tuo kohdunkaula :O jota ei siis ole nimeksikään ja sekin vähä mitä on todella pehmeä. Vaavin pää on niin alhaalla, ettei saanut enää ulkokautta oikein kiinni siitä...
Että kyllä nämä ennakoivat supistukset on nyt saanut liikettä aikaseks : / liikaakin. Onneks noita vjiikkoja on jo 35+0 että ei nyt enää paniikkia, mutta meillä tosiaan on tällä hetkellä koko keittiö paketissa ja muuttolaatikoita kämppä täynnä... ei tänne nyt vielä vauvaa kyllä kaipais.
Onneks ei nyt ollu muissa mittauksissa ongelmia =)

Kääkkikselle onnittelut hyvistä neuvola kuulumisista :)

Delilalle tsemppiä sokrujen kanssa :hug: oi ihanaa omaa omppuhilloa :p

Väsyttää... takana esikoisen eka vanhempainilta koululla ja hyvä kun hereillä pysyin :ashamed: hieno ensivaikutelma varmaan opelle...

Orchid ja "Aapo" 35+0 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Orchid hui sentään, sullahan kohta lähtö lähenee. Toivottavasti kuitenkin pysyis vielä muutaman viikon ;)

Onpas jännää. Mulle itelle tuli helpottunut olo eilen äitipolikäynnillä kaiken suhteen :) ainakin tällä hetkellä saa olla rauhallisin mielin ja normaalit neuvolat jne. jatkossa. Eipä ollut lääkäri huolissaan mun sokeriarvoista ja vauvan koko menee ihan keskikäyrällä :D huh onneksi! Eikä muutakaan ihmeellistä....tässä odotellaan hyvin mielin vielä se kolmisen viikkoa, jos ei enemmänkin. Jännittää silti....menee niin äkkiä aika. Tuli ihan paniikki, että apua pian oon täälä synnyttämässä ja lopussa lääkärikin toivotteli tervettulleeksi sitten synnyttämään :D aah kamalaa :ashamed:

Täytyy nyt kuitenkin vähän yrittää pitää maltilla näitä mässäilyjä. Ei ihan joka päivä vedetä pullia eikä muutakaan makeaa mahan täydeltä. Syön hyvin ruokaakin ja oon koko ajan syönyt, mutta tuo makeanhimo ei meinaa millään häipyä. Ihana sitten saada synnytyksen jälkeen irtokarkkeja, oon laittanut tilaukseen miehelle ja pojille, että tuovat sitten mulle niitä :p siihen asti koitan olla karkitta!!

Nyt täytyy taas aamuhommiin, että ehditään päivä alulle. Voikaa kaikki hyvin :wave:

Delila 36+4
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Vähemmälle näköjään täällä kirjoittelu meinaa jäädä.. :( Oliskos kiinnostusta perustaa suljettua facebookryhmää meille neljättä odottaville ja miks ei samassa vois olla jo synnyttäneitäkin jos kuka haluaa?? Mieluummin siellä kirjoittelisin suljetussa ryhmässä kuin täällä julkisesti..

Täällä mennään jo rv18 ja rakenneultraa odotellessa. Varhaisru:ssa kävin josta sain tyttölupauksen ja muutoinkin kaikki oli hyvin! :heart: Ihanaa kyllä jos sieltä oikeasti prinsessa tulee kolmen pojan jälkeen!! :heart:
 
Marilyn: Onnea tyttölupauksesta ja minä ainakin olen liittymässä FB:ryhmään, jos sellainen tehdään :) Kuulun jo noiden lokakuisten vastaavaan ja on kyllä paljon helpompi kirjoitella sinne ihan omalla "naamalla" .

Tämäkin ryhmä tarvitsisi uuden päivittäjän, haluaiskohan joku ottaa pestikseen?

Mitäs Orchid:lle ja Delila:lle nyt kuuluu? Mä jännäilen teidän puolesta, koska lähtö koittaa :)

On kyllä luojan lykky, että on ollut nyt sokerimittailuista se hetken vapautus. Olen niin hermo kireenä kokoajan, flunssakin päällä : / En jaksaisi enää tätä raskautta yhtään :( Mitään ihmeempiä kipuja ei ole tai muitakaan ongelmia, olen muuten vaan nyt totaalisen kyllästynyt tähän paisuneeseen olotilaan. Viikonloppuna pitäisi jatkaa taas mittailuja, varmaan kiristelen perjantaina jo hampaita valmiiksi :D

kääkkis ja sisu 32+5
 
Täältä peukut facebook ryhmälle! Itse kuulun myös faceryhmään maaliskuisten osalta, ja kyllä tulee siellä enempi kirjoteltua. Kuka perustais ryhmän? Mä olen niin kädetön etten osaa sitä ainakaan tehdä. :D
 
Minäkään en ryhmää osaa perustaa.. :( Ois meitä nyt sit ainakin kolme siellä kirjoittamassa jos joku sen vaan osaa tehdä! :D Itse kuulun myös helmikuisiin facessa ja päivittäin tulee sinne kirjoiteltua, jotenkin sinne on helpompi kirjoitella kun mitä tänne..
 
Moi!
Varovasti nyt tänne kurkkimaan... ja heti kaikki vikan sivun kirjoittajat on vanhoja tuttuja! :heart: Voi hitsi, kääkkis, Orchid ja Delila te ootte NOIN pitkällä jo! Mihin tää aika on mennyt?

Mulla siis menkat nyt päivän myöhässä ja eilen oli testissä plussa, sitä ennen pari haamulaista. En vielä oikein uskalla iloita kun viimeksi päättyi huonosti mutta ainakin ollaan taas raskaana. Varhaisultran jälkeen uskallan varmaan liittyä täysipäisesti tänne :) Ja sinne face-ryhmään myös mielellään jos sellaisen perustatte!

Tsemppiä kovasti kaikille :heart:
Toivottavasti pääsen tänne myös kirjoittelemaan.

coffeeBreak :)
 
Täällä ollaan :wave: ja maha pitkällä :LOL: toisin sanoen paksusti voidaan. Nyt ensimmäistä kertaa alkaa tuntua, että vois jo aika kulua ja malttamaton olo saada vauva syliin :heart:

coffeebreak ONNEA ja tsemppiä odotukseen :heart: ihanaa! =) Aika tosiaan on mennyt nopeaa! hui sentään!!

Voi sentään, jos kaikki meette sinne FB ryhmään....itse olen naamasta häipynyt enkä jaksa palata! Vaikkakin houkuttelis tulla jutustelemaan teidän kanssa sinne : / höh . Toivottavasti tääläkin, tai tuola vauvapuolellakin teitä vielä näkee...eikös sinnekkin ryhmä oo perustettu? Ja saishan tuonne kerhon puolellekkin salaisen ryhmän, mutta ymmärrän kyllä, ettei jaksa moneen paikkaan kirjotella ja onhan se FB tätä päivää/suosittu ;)

Mä oon tässä pikkuhiljaa laittanut kaikki valmiiksi sairaalakassia myöten ja vauvalle kaikki on valmista. Alkaa tässä jo jännittämään miten lähtö tulee ja miten kaikki menee? :ashamed: apua kamalaa!!! Vaikka rauhassa odottelen ja on olo ettei vielä pariin viikkoon kannata hötkyillä, mutta silti sitä alkaa seurata fyysisiä merkkejä ja olotilaa....väkisinkin jännitystä ilmassa iltaisin mitä yö tuo tullessaan :D varsinkin kun kaikki edelliset synnytykset yöllä alkanut..... oon poikiakin jo valmistellut mahdolliseen yölliseen lähtöön, että mummu on täälä sitten, JOS lähdemme yöllä :D hui apua!!

Kaikille tsemppiä ja hyviä vointeja :hug: meen jo sänkyyn kirjan pariin ;)

Delila 37+5
 
Ihanaa kun coffeeBreak oot tällä puolen! :heart: Ootko vielä testaillut? Onko viiva vahvistunut lisää? :)

Delilalla alkaa olemaan jännät paikat kun synnytys lähenee! Millä rv:lla sun aiemmat on syntyneet? Tsemppiä viime metreille! :)

Omat olot alkaa olla jo aika turvonneet siis viikkoihin nähden!! Nyt on samankokoinen maha vastaavilla viikoilla kuin mitä oli kaksosista.. : / Huh kunhan ei kasva kuitenkaan lopulta niin isoks..!!
Huonoa oloa myös meinaa olla vieläkin varsinkin iltaisin.. Noh, jospa se siitä. Viimeistään sit helmikuussa! :x :D
 
Marilyn1 Meillä on pojat syntyny 40+4,39+6 ja 40+0 että melko täsmällisiä ovat olleet :D silläpä täs nytkin oon kyllä asennoitunut odottamaan sinne laskettuun aikaan ja uskon, että sinne mennään. Mutta tämä ihmismieli on hullu....aina alkaa kuitenkin miettimään "mitäs jos tämä" ja väkisinkin alkaa kuulostella oloa herkemmin ;)

Eipä täs kyllä olossa ole kummempia. Toisinaan tunnen voivani mainiosti, mut toisinaan tulee jättimäinen olo.... mistähän lie johtuu :LOL: on tää maha kuitenkin sen verran reilu, ettei ihan joka asia oo niin helppoa. Mut on se jännä miten tähän kuitenkin asennoituu ihan eri lailla näin neljättä kertaa....päivät menee äkkiä enkä paljon ehdi tuskastella, kun ei taivu tms. vaan näillä mennään ;) Kai tää arki on sen verran kiireistä ettei paljon ehdi ajatella tätä oloa. Onneksi on muutenkin hyvä olla eikä kipuja tai mitään.

Mulla on usein nälkä! Tuntuu et maha on sen verran laskenu, että mahtuu taas syödä enempi ja useammin. Yölläkin välillä joutuu syömään jotain, kun herää ja maha huutaa nälkää :ashamed: onneksi noi sokerit on ollu taas ihan kohdillaan. En oo saanut mitään hälyttäviä arvoja ja sain niin hyvää palautetta, ettei mun tarvi niitä juurikaan enään seurailla paitsi oman halun mukaan. Oon aina välillä kuitenkin halunnut nähä missä mennään.

Nyt ei taas muuta.....painun tän ison vatsani kanssa sänkyyn kirjan pariin ;)

Delila 38+0 :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Tulin kurkkimaan näkyykö vauvauutisia... :)
Kiva, että coffeeBreak on palannut! Peukut pystyssä, että liityt listalle vu:n jälkeen :heart:

Harmi, jos häviätte vauvautumisen jälkeen facen puolelle. Mä en sinne pääse mukaan, kun en ole facebookissa. Tuo tänne perustettu kerhoryhmä olisi myös salainen, jos ei julkisesti halua jakaa kuulumisia. Toivottavasti ehtisitte sinnekin liittymään ja kirjoittamaan kuulumisia aina välillä :)

Tsemppiä viime metreillä oleville! :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: Delila
Cherrie_ : Miten sinne kerhoryhmään pääsee? Voisin tulla kun vauva on saatettu maailmaan :)

Eilen oli neuvolassa kaikki jälleen hienosti, tyytyväisin olen tuohon että painonnousu on pysynyt siinä samassa, eli 3 kg on tullut lisää koko aikana :) Vauva on kääntynyt perätilaan, mutta sillä ei ole väliä kun suunniteltu sektio tulee jokatapauksessa. Itsellä on helpompi olo, kun vauva on näinpäin :D Tänään taas hyvillä mielin zumbaan ja ensi viikolla uusi neuvola :) Parin viikon päästä tehdään lähete sairaalaan synnytystapa arvioon jossa katsotaan sektiopäivä, jännittää :rolleyes:

kääkkis ja sisu 33+3
 
  • Tykkää
Reactions: Pe ja Delila
kääkkis olet kyllä päässyt vähällä painon suhteen :O kunpa tännekkään ei ne kilot eksyis enään kovin paljoa... tosin yllätyin hiukan itsekkin, kun katoin neuvolakortista etten oo saanut "kuin" 10kg tähän mennes lisää...yleensä oon saanut noin 17kg raskausajoilta, mut enkai mä enään kerkiä nii paljoo saamaan et sais saman verran ;) samapa tuo, ei jaksa kiloista piitata....ehtii sit taas vaunuttelemaan, kun vauva maailmassa!!

cherrie ai se ryhmä olikin kerhon puolella...kiva, sinne tulen heti kun vauvan oon kotiin saanut :D mäkään en faces ole....senki puoleen tosi kiva, että tääläkin porukkaa sitten olis ;)

Flunssa meinaa iskeä tänne :kieh: kunpa nyt ei kovin pahana tulis.....ja ehtis häipyä ennenku synnyttämään menee. Tarpeeks väsynyt/sekaisin olo ilman flunssaakin on....

Ei auta muu kuin mennä pyykkäämään pyykkivuorta taas jälleen :wave:

Delila 38+1
 
CoffeeBreak onnittelut plussasta :heart:

Täällä ollaan edelleen yhdessä kasassa... vaikka kuinka varottelevat. Tänäänkin neuvolassa kehottivat pakkaamaan sairaalakassin kun sf-mitta on lähtenyt laskusuuntaan. Ei tämä kyllä ulos tule ennen aikojaan =) kaikkien kohdalla on varoteltu ja jätkät on syntyneet 40+4, 40+2 ja 39+5.
Kaikki oli neuvolassa ok, painoa on tullu taas raskauden aikana 18 kg mutta niin sitä on aina tullu ja muutama kuukaus synnytyksestä oltu lähtöpainossa.

Onneks tää on ollu ns. helppo raskaus, ei mitään kolotuksia vieläkään ja yöt saan nukuttua yhteen putkeen ei edes vessassa tarvii käydä :) sen takia varmaan päivisin onkin niin paljon virtaa, että tänäänkin suursiivosin remppapölyjä joka huoneesta. Vauvan tavarat on vielä kaikki kasaamatta ja vaatteet visusti kaapeissa... jos ton rempan sais ensin pois jaloista niin vois ruveta levittelemään vauvan kamoja :whistle:

Remontti on tosiaan edelleen kesken, kiitos erään tavarantoimittajan :mad: nyt on kolmas viikko ilman toimivaa keittiötä, jos olisivat laitteensa toimittanu ajallaan niin olis jo toimiva keittiö nyt noi kaapit vaan odottaa tuoss lattialla ja tältä mammalta loppuu kohta kärsivällisyys... :headwall:
Tänne pölyn ja melun sekaan ei kyllä tosiaan yhtään uutta tulokasta olis kiva tuoda : /

Mieskin on alottanut taas koulunsa niin vähän aikaa menee kun taas saa pakan kasaan ja itekseen pyörittää tätä arkea.

Kerhon puolelle minäkin voin tulla jakautumisen jälkeen, oon kyllä facessa mutta todella harvoin siellä käyn. Kerho tuntuu kivalta :)

Nyt leffan pariin :)

Orchid ja "Aapo" kohta täysaikasena 37+0 :heart:
 
Täällä ollaan vielä ja flunssa se iski tarpeeksi ärsyttämään tätä oloa :headwall:
No ei auta muu kuin asennoitua, että tämä tästä sairastetaan ja SITTENKÖ vois alkaa vauva syntyä :D tai sitten menee yli.....oikeen kun oon asennoitunut tuohon lasketun tienoille niin katsotaan nyt :) Meinaa olla maha kireänä yskimisestä ja niistämisestä....muutenkin oikein "mahtava" tunne joka niistolla ja yskäisyllä tuonne alakerran seudulle :ashamed: ohhoh tätäkö tää olikin....täs vaihees alkaa muistaa raskauden olotilan viimestään :LOL:

Orchid kiva kuulla, että sielä menee hyvin. Tsemppiä viime päiville ja toivottavasti saatte remonttia valmiiksi ennen vauvan syntymää. :)

Miten te muut ootte pysyny "järjissänne" raskausajan???? Onko kellään muulla dementiaa tai muuta höperöitymistä ollu?? :D musta tuntuu, että koko ajan mitä lähemmäs laskettua aikaa mennään, oon ihan pihalla kaikesta :ashamed: ei paljo eilistä päivää muista eikä tulevaa, kaikki oltava kalenterissa merkillä ja koko ajan varmistelen ja joudun tsemppaamaan päätä etten unohda asioita/lasten menoja ym. juttuja . Huh sentään...mitä tää on sitku vauva on syntyny??? Muistanko mitään ja puhunko ihan mitä sattuu :D

Delila 38+5
 
Delila, no mä olen ainakin ihan höperö, puhun mitä sattuu ja unohtelen asioita ihan jatkuvasti :O Nyt on tämä viimeinen kuukausi alkanut kiristää hermoja kyllä todellakin :( Ihankuin olisi alkuraskauteen palannut, pinna tiukalla ja tosi pienestä saan kilarit. Päälle vielä jos tulee tohon lantioon se järjetön paine, niin olen kuin kävelevä pommi :mad: Flunssassa oli aivan hirveää, nyt jännittää alkaako uudelleen, kun ihan selvästi on kurkku kipeä, mä en ala mitään jos taas alkaa alusta... Onneksi saan suht hyvin nukuttua, kunhan löydän kivan asennon :)

Toivottavasti Orchid saa rempan valmiiksi ennen vauvan syntymää :O Aika hilkulle menee kyllä, ei kateeksi käy.

kääkkis ja sisu 34+0 ( poks :heart: )
 
  • Tykkää
Reactions: Orchid x2 ja Delila
kääkkis toi kävelevä pommi :LOL: sai mut ihan nauramaan ja kuulostaa niin tutulta!! Toivottavasti et uudestaan kipeäksi tuu! Ärsyttävää sairastaa :(

Viikot ne menee....apua tämä viikko enään ja sitten LA saavutettu :D jännittää, pelottaa ja kaikkea mahdollista....ajatukset harhailee ja oon jossain , mutta ei kai se mitään ;)
Yritän ajatella positiivisesti ja nauttia jokaisesta päivästä. Enään ei joka tapauksessa ole kovin montaa viikkoa jäljellä!!! Ihan lyllerrän senki takia positiivisin mielin, kun tietää, että tätä mahaa ikäväkin tulee :ashamed: oon sellainen haikailija ja ikävöin kaikkea, vaikka ei niin hääviä tämä loppuraskaus olekkaan. On täs samalla ihan kärsimätön olo ja joka ilta mietin olisko ens yönä lähtö......on tää jännittävää aikaa :)

Voimia kaikille odotukseen!!!!! En osaa nyt muuta kirjotella, tuntuu et oon niin omis maailmois ettei juttu luista :saint: :wave:

Delila 39+0
 
Viimeksi muokattu:
Ihanaa Delila , nyt saakin jännätä koska tulet kertomaan uutisia :heart:

Mä luulen, että tämä pinnan kiristely on juurikin siitä ristiriidasta, että tavallaan on helpotus kun vauva syntyy, mutta toisaalta olo on todella haikea juuri viimeisen raskauden vuoksi : /

Hirveitä hikoilukohtauksia tulee nyt koko ajan ja yleensä siihen liittyy paineen tunne, ihan kamalan ahdistavan tuntuista :O Valivali... Kyllä mä olenkin nyt tyytymätön kaikkeen :( Pommi kuin pommi :D

kääkkis ja sisu 34+2
 
Heips!

Ihanaa, Delilalla on jännät viikot :) Tsemppiä loppurutistukseen!

Kääkkis82 kysyit kerhoon liittymisestä, kun napsauttaa tuolta sivun ylälaidasta "Kerhot", niin sieltä löytyy tällä hetkellä 5. sivulta Neljättä odottaneiden jatkot ja sen vieressä on "Liity" nappi. Sitä napsauttamalla tulee mulle kerhopyyntö ja pääsen liittämään kerhoon jäseneksi. Tai sit mulle voi laittaa yksärin, niin laitan kerhokutsun, ei tarvitse selailla miltä sivulta se kerho löytyy. Tsemppiä vointeihin :)

Meidän vauveli sai ekan hampaan viime viikolla! Ja 3kk tulee pojalle ikää lauantaina :)

Hyviä vointeja kaikille!
 
No, Delila ?? Vieläkö ollaan yhdessä osassa :rolleyes: ?

Mulla oli neuvola tänään ja kaikki loistavasti :) Paino on pysynyt samassa, eli 4 kiloa ei vieläkään mennyt rikki, itseasiassa paino oli hieman pudonnut. sf oli kyllä kasvanut ja on nyt 34 cm, vauva on siirtynyt takaisin pää alaspäin, pyörii niin vinhasti, että en todellakaan tiedä mitenpäin milloinkin on. Tehtiin lähete sairaalaan ja odottelen parin viikon sisään nyt kutsua synnytystapa/ kokoarvioon :) Vielä ajattelin käydä zumbaa kokeilemassa, jos tulee yhtä paljon supisteluja kuin viime kerran jälkeen, niin mun on varmaan pakko jäädä sivuun : / Ainiin, ja lauantaina alkaa " äitiysloma" :D

kääkkis ja sisu 34+5
 
  • Tykkää
Reactions: Delila
Täällä odotellaan josko näihin supistuksiin tulis potkua :whistle: nyt tunnin sisään tullu melko säännöllisesti vajaan 10 minuutin välein, mutta ei näillä vielä muuta tehdä ku pidetä äiti hereillä. Päivällä tuntu ku olis vatsatauti iskeny mut sitte muistin, että mulla on aina ennen synnytystä maha tyhjentynyt :rolleyes: ja kroppa vaati nukkumaan/lepäämään melkein koko päivän :D Vaavikin on ihmeen rauhallinen ollu tän illan verrattuna aiempiin iltatsempaloihin... Paine on hurja ku poraa itteään tuonne jonnekin, mutta katsotaan miten käy.

Neuvolassa kävin ke ja sf-mitta oli tehny hirmuloikkauksen 2,5cm viikossa :O terkka oli ihmeissään, mutta sellasta siksakkia on noi edellisetkin tehny loppuraskaudessa, etten jaksanu välittää :p

Sairaalakassinkin pakkasin eilen ku tuli sellanen fiilis, että nyt vois olla hyvä aika. Vauvan vaatteet on vielä laatikossa mutta laatikko sentäs nostettu jo kaapista ulos :D pinnis kasaamatta ja muutkin tavarat vielä varastoituna...

Niin ja remppa... eilen saatiin liesituuletin ja viimenen kaappi seinälle =) nyt kun sais vaan altaa, hanan ja tiskarin asennettua niin mulla olis valmis keittiö, JEE!!!

Kääkkikselle hyvää alkavaa "äitiyslomaa"

Delila tsempit loppuviikoille

Taidan saada unenpäästä kiinni ja tuntemukset lievenee... pääsee nukkumaan

Orchid ja "Aapo" 38+2 (puolen tunnin päästä) :)
 
Täällä ollaan edelleen :wave:
Ei yhtään mitään oloa |O

Orchid nyt laitoit jännittämään!! ootko lähteny???? :D

Voikun tahtois kans.....mulla on ihan ristiriitaiset fiilikset....haluun ja en haluu....pelottaa ja jännittää! Mihin oon ryhtyny ja meneekö kaikki hyvin? Apua kamalaa! Pitäis osata vielä nauttia, kun vauva masus kulkee helpolla mukana (jos ei oteta painavaa lyllerö oloa huomioon;) ) eikä tarvi vaippoja jne. hoidella, mutta samalla niin kärsimätön olo!!!

Viime yön nukuin todella hyvin ja päätinki etten enää edes ajattele koska lähtö tulee. Joo helppo päättää, taas iltaa kohen alkaa tunnustella oloa, mut ei tunnu mitään.

Taidan ottaa kirjan seuraksi ja painua maata. Ei oikein ajatus kulje. Kaikille hyvää viikonloppua!! Tuun kyllä sitten ilmottelemaan, kun jotain uutta ;)

Delila 39+4
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82

Yhteistyössä