<3 Neljättä odottavat keväällä 2013 <3

diipeli onnea hyvistä ultra kuulumisista!
Itsellä ei ole kokemusta noista kystistä, mutta kaverilla oli tosi iso kohdussa raskauden aikana ja se kävi usein ultrassa että tsrkistivat kaiken olevan kunnossa. Raskaus meni hyvin ja kysta hävisi itsestään pois ennen synnytystä.
 
Voi jaanino, kuulostaa rankalta. Jaksuja! Joko teidän pojan vointi alkaa olla parempi?
Miten vauva, onko jo kääntynyt, tai yritetty kääntää?

Diipeli, onnea ultrakuulumisista! On se niin mahtavaa kun saa varmistuksen sille
että masussa on elämää. :heart:

(.) sain eilen ihan karmean krampin tuonne hartian ja lavan alueelle, en pystynyt edes
pystyssä olemaan. Paniikissa soittelin neuvolaan, että onko tämä nyt se hartiapistos ja merkki
kohdunulkopuolisesta... Mun ihana neuvolatäti käski tulla samantien näytille ja vilkaisi
ultralla. Siellä se pieni pötkötti, ihan oikeassa paikassa, ja sydänäänetkin näkyi.:heart:
Ens viikolla on sitten lääkärineuvola, jossa tehdään myös ultra. Pääsen kurkkimaan pientä
vähän väliä!
Hyi että mulla on nykyään huono olo 24/7. Syöminen tuntuu auttavan, parin tunnin välein kun jotain
laittaa jotain ääntä kohden, pysyy pahoinvointi jotenkin kurissa, eikä tarvii oksentaa.
Painan varmaan tonnin maaliskuussa tätä menoa.

läkerol 7+0
 
Pe
Jaanino: Toivottavasti poika alkaa toipumaan pikaisesti. Meillä oli samanlainen tilanne keväällä kun olin pojan kanssa yön osastolla ja mietin et jos alkaa syntymään niin ollaan edes samassa talossa.
Tänään jouduttiin taas "turvautumaan" akuutti24:n "asiantuntevaan" apuun, kun tuolla 1v:lla taas hengenahdistus. Uusi hoitaja ja lääkäri, eri neuvot ja ohjeet kuin edelliskerralla. Kotiin vaan lääkettä vetämään ja takaisin jos pahenee. Ärsyttävää kun ei saa mistään kunnon neuvoja ja tietoa tommosta arvailua ja seuraillaan höpinää...:mad:
Vauvakin ekan kerran nuhassa, ikää 1kk 1pvä. Tänään vietetään pieni lapsivapaa miehen kanssa, käydään syömässä ja leffassa..
 
Mulle voi korjata lasketuksi ajaksi 6.11.2013. Lisäksi voi laittaa tyttölupauksen. Entuudestaan meillä on siis kaksi poikaa ja yksi tyttö. Raskausviikkoja on tällä hetkellä 25 + 3, kylläpä tää neljäs raskaus menee nopeasti. Töissä ehdin olla kesäloman jälkeen vaan 7 viikkoa, ennen kuin äitiysloma alkaa, ihanaa! Odotan todella paljon sitä, että saan olla vaan kotona!

Raskaus on sujunut hyvin tähän mennessä, ei ole ollut mitään ihmeellisempiä vaivoja, mitä nyt olo tuntuu välillä raskaalta, mutta ihmekös tuo ;) Onkos täällä muita neljännen odottajia Keski-Pohjanmaalta?
 
Tervetuloa kaikki uudet! Olkoon raskautenne nopea ja kivuton :D.

Huh ja puh! Nämä viime päivien helteet ovat kyllä ottaneet voimille! Mitään ei ole jaksanut tehdä ja tuntuu että lyhytkin kävely on yhtä tuskaa. Pääkin ollut kipeenä jo neljättä päivää. Eilen otin 3 panadolia eikä auttanut! Nyt litkin taas vettä kuin mikäkin sieppo. Viikonloppuna yritin poimia vadelmia, mutta oli niin kuuma että meinas taju lähteä niin oli pakko mennä sisälle lepäämään. Eilenkin oli 27 astetta ja ilma seisoi paikallaan ja tuntui ettei saa happea kunnolla. Eipäs siinä pahemmin sitten jaksanut ulkona olla.

Nyt olen sitten ottanut "härkää sarvista" ja soitin tänään neuvolaan ja pyysin saikkua liitoskipujen ja turvotuksen takia! Liitoskipuja on nivusissta, lonkissa ja alaselkä kipeytyy kun istuu koko päivän paikallaan. Jalat ovat kuin norsulla loppupäivästä ja ihoa kiristää kun neste kertyy pohkeisiin : /. Mulla siis neuvolakäynti keskiviikkona, mutta soitin ja "varoitin" terkkaria että nyt olisi tarve päästä saikulle ja hän lupasi ottaa yhteyttä lääkäriin. Mahdollisesti joudun vielä lääkärikäynnille, mutta voi olla että menee ilmankin koska sama vaiva olllut viimeksikin. Saikkua pyysin siis 1.8 alkaen, joten jos menee kuten pyydetty keskiviikko olisi viimeinen työpäivä! Siten saan myös kaikki työt pois alta ja ehdin varoittaa työkavereita että saavat luvan pärjätä.

Vauvanvaatteet olen jo pessyt ja laittanut lipastoon odottamaan. Sänky ja hoitopöytä on vielä kokoamatta, mutta muuten kaikki on valmiina vauvaa varten, joten tämä loppuaika on melko rauhallinen eikä tarvitse stressata hankinnoista kun kaikki löytyy!

Mahani on aivan järkyttävän iso jo. Kaikki kysyvät milloin jään äitiyslomalle kun maha on niin valtava, ja äippäloma alkaa vasta 5.9. Ja laskettuun aikaan vielä 10+ viikkoa, jestas sentään. Kuinkahan iso tästä oikein mahtaa tulla! Mielenkiinnolla odotan keskiviikon sf-mittaa...
Ja painoa on varmasti tullut taas ainakin pari kiloa lisää... Ja Hb on varmasti ihan surkea. Ostin viime vikolla Retafer-tabuja vaikka niistä tuleekin ummetus. Pakko saada nostettua tuota Hb:tä vähän kun on niin huono eikä nuo nestemäiset aineet ole yhtä tehokkaita. Pitää sit vaan ottaa jotakin ummetuslääkettä jos on tarvetta.

Misu78 ja poika pallomahassa 29+4, torstaina 30 rikki!
 
Täällä käyty tänään lääkärissä !
Suurin ja isoin uutinen oli se että poika on RT :D poikkitilasta päästy pois!
Kiinnittynyt eikä pääse pois on niin alhaalla että mahdotonta että vaihtaisi vielä asentoa ennen syntymää :) ihanaa <3
RR 126/75
Painoa 4vk ja kilo
Painoarvio 2700g
Liikkeet ++
Kohdunsuun tilanne pehmeä, sormelle auki ja reunaa jäljellä 1,5cm elokuun aikana hyvinkii voi vauva olla sylissä :)

Vanhin poika sai luvan pitäänsairaalasta lomaa ja seuraava käynti on ensi viikolla :)
Asiat järjestyy taas !
Jaanino 36+4
 
Hienoa, että meille on avattu jatkokeskusteluille paikka, kiitos siitä :flower: Tulen sinne sitten, toivottavasti syyskuussa :D
Tänään alkoi uusi viikko, nyt 33+0 kasassa ja huh kun alkaa maha tuntua isolta :) on tää silti ihanaa ja nautin kun olo on kuitenkin hyvä. Pakko vaan tahtia hidastaa ja pojille juuri tänään viimeksi monet kerrat sanonut, etten taivu enään entiseen malliin ja olisin kiitollinen, kun sais apua kaikkiin kotihommiin jne. varsinkin legojen jne. tavaroiden lattioilta keräämiseen. Kivuttomia suppareita tulee, lähinnä maha kovettuu useita kertoja päivässä ja liikkeellä kun enempi on niin väsähtää. Onneksi ei kuitenkaan kipuja tai muita ongelmia....kiitollinen oon enkä valita ;)

jaanino Mahtavaa et sielä asiat järjestynyt, vaavi oikein päin ja kaikki kunnossa =) eipä ole pitkät ajat enään sulla masun kans....jännää :D

Misulle voimia/jaksuja . Hyvä, että soitit neuvolaan ja saat jäädä lepäilemään. Pakko se on ajatella nyt vain omia voimia ja vauvaa. ehtii niitä töitä tehdä sitten, kun on taas normaali tilassa ;)

Mä oon nauttinut tästä lomailusta ja alotin äitiysloman varhennettuna =) uskomattoman äkkiä mennyt viikot, ei meinaa peräs pysyä kauanko oon jo lomaillut ja äitiyslomakin alkoi :D ihanaa, ei oo ehtinyt kyllä töihin kaivata. Kotonakin riittänyt hommaa ja sain pestyä kaikki vauvan vaatteet ja tekstiilit =) pinnasänky ostettu ja koottuna. Kaikki isommat hankinnat tehty....enään kaupasta vaipat jne. niin sit on valmista. Vain vauva puuttuu :heart: ei malta odottaa, että saa rakkaan vauvelin syliin ja kotiin :heart:

diipeli onnittelut hyvistä ultrakuulumisista =) ihanaa, että kaikki hyvin!!

läkerol voimia sinne pahoinvointiin :hug: inhottavaa paha olo, toivottavasti menee pian ohi.

Mitähän vielä.....loppui järjen juoksu (jos sellaista on ollutkaan :LOL: )
Pihalla sataa, jotenkin kiva kun vähän viilenee. Vaikkei sais valittaa, mut oli kyllä muutamat viime päivät aika hiostavia :ashamed: ei siinä muuten mitään, mut poikien kanssa liikenteessä oltiin ja jotenkin sitä tuli niin kuuma, että ei paljo ylimääräisiä olis jaksanut. Ja pinnakin kireämmällä, kun oikein kuuma....janottaa ja pissattaa.....äh huh hoh : /

Koittakaahan kaikki jaksella ja viimeisiä heinäkuun päiviä viedään :)

Delila 33+0 :heart:
 
Nostellaas meidät taas tonne ykkössivulle :)

Niin ei pitäis ajatella että tää täältä etuajassa syntyy tulee vaan pettymyksiä.. mut aiemmin ei oo ollu näin kypsät paikat tässä vaiheessa ! Nytkin kipeästi supistaa, mut kun ne ei säännöllisty eikä tuu kipeemmiks! Pää on särki ja kohdunsuulla on niitä ihme kipuja!

Helppo ajatella taas tulee kun tulee .. pikkasen oon malttamaton :D mut en enää syyskuussa ole mahan kanssa!

Yritän pysyä nyt vaan liikkeessä et saadaan jotain aikaseks js sit toivotaan että lähtö tulee!

Jaanino 37+1 (ei kiire ollenkaan juu tiedän, mut ei jaksa enää)
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Mitäs tänne kuuluu????? Onko mitään uutta ? :D Hieman jännittyneenä täälä odottelen, jos vaikka joku olis synnyttänyt :whistle:

Tänne ei mitään erikoista. Viikot vierii ja tänään 34+0 . Jotenkin todella nopeaa aika menee. Neuvolassa kävin ja kaikki ok.....lähete äitipolille laitettiin ja sitä aikaa nyt odottelen. Ihan mukava päästä kurkkaamaan masuun vielä ennenku vauva tulee esiin :D mullahan ne sokeriarvot on pysyneet todella hyvinä, mutta kun se paastoarvo oli just rajalla niin täytyy seurailla niitä sokereita itsekkin. oon kyllä ollut vähän lepsu herkuttelun suhteen, kun ei nois sokereis oo mitään hälyyttävää ollut :ashamed: On tullut herkuteltua ja painoakin oon saanut hyvin . Mut ei jaksa välittää....täytyy alotella kuntoilut sitten syksyllä, kun jaksaa taas paremmin liikkua :D

Maha tuntuu itestä isolta, mut sf-mitta ihan normaali ja muiden silmään ei kuulemma mikään jätti ole. Huomaa kyllä ettei enään samaan tahtiin pysty liikkumaan ja menemään...maha kovettuu ja epämiellyttävä tunne. Muuten kyllä vointi on erinomainen ja jaksan tehdä kotihommia jne. Pitäis vaan osata rauhottaa tahtia.... iltaisin sen huomaa, kun oon ihan väsynyt ja kiukkuinen |O

Eipä taas muuta kun hyviä vointeja kaikille :wave:

Delila 34+0 :heart:
 
Delila: Paljonko sun paastot on näyttäneet? Mulle tuli viime viikolla ensimmäinen ylitys aamupaastoon, just se meidän raja-arvo, eli 5,5 : / Oli ihan oma vika kyllä, meillä oli ed.iltana miehen kanssa vapaata ja herkuteltiin juustoilla+kekseillä. Noi keksit on arvatenkin ton arvon takana. Olen nyt tehnyt, kuten neuvolassa neuvottiin, eli jos on joku erityispäivä miehen kanssa viikonloppuna, niin jätän mittaamatta. Ruokailut ja arvot menee silloin miten sattuu, eikä kuulemma haittaa mittauksen väliin jättäminen, kun arvot on olleet niin hyviä ja muuten noudatan ruokavaliota. Huomasin tänään aamulla muuten, että kaurapuuro sopii oikein hyvin, eikä vaikuttanut mitään, vaikka sokeria laitoin himppusen marjojen päälle :) On nää niin yksilöllisiä juttuja.


Aloitin ottamaan joka toinen päivä rautaa, aloitin Ferroforten, koska se on aiemminkin sopinut :) Samasta saa muutkin vitamiinit, niin en tarvitse enää Multivitaa.

Torstaina on neuvola ja täytyy muistaa sanoa siitä lääkäriajasta, että tarvitsen uuden niitä sterilisaatiopapereita varten. Siitäkin tehdään niin vaikeeta, että olen jo alkanut miettiä teenkö oikein, mutta kyllä varmasti teen ihan oman jaksamisenkin takia.

Mites Jaanino ? Olisiko jo uutisia :rolleyes:

kääkkis ja sisu 29+2
 
Ei täällä tapahdu mitään :D supistelee, muttei tarpeeks ja ne loppuu aina kesken :)

Nyt pitää huomisen jälkeen laittaa jalat ristiin kun sunnuntaina olis kummitytön ristiäiset ja sinne olis tarkotus päästä:) lupasin siellä olla paikalla (eli sillo tulee lähtö ) :D miehellä kamala kiire töissä ja se tuskin ehtii synnytykseen mukaan onneks mun isä on lomalla ja voi ottaa lapset kun lähtö tulee! Asuukin vielä lähellä!
Täällä ehdin jo laittaa ristiäis pukuun siniset nauhat takaisin ja kaikki olis valmista vain vauva puuttuu :)

Sukkapuikkokivut on mukavia ja jalat yhdessä ei pysty kävelemään .. mä vaapun kun ahtisaari.. liitoskivut on hirveitä yön jälkeen .. helpottaa kun käy suihkussa ja vaan liikkuu ! Menkkajomotusta on mut ei tietookaan limatulpasta tms.

Jaanino 37+5
 
kääkkis Mulla paastot ollu aina alle 5...4,7 on aika tyypillinen. Kerran on tainnut olla 5,2. Sit kaikki aterian jälkeiset arvot on reilusti alle sen rajan ja vaikka oon yrittänyt kokeilla suurien karkkiannsten tai mässäilyn jälkeen, niin ei ne siltikään ylittynyt ole. Jännä et paastojakaan en oo saanut kun kerran yli viiden. Mut voihan se olla et laskimosta otettu näyte on viel tarkempi ja oon miettiny mun sormiaki saanko niistä luotettavia tuloksia, mut kyllä kai :D suuntaa antavia ja niinhän se on, että on noi kovin yksilöllisiä juttuja. Toisella nostaa joku tietty ruoka/aines ja toiselle ei vaikuta. En tiedä....mystistä tää koko touhu. Mullekki sanottu ettei tarvi mittailla muuten kuin oman mielen mukaan. Kunhan yhden päivän arvot sais aina ennen seuraavaa neuvolakäyntiä. Oon kyllä varsinki paastoja ottanut useammin, mut koko päivän seurannat on harvemmassa. Jotenkin sitä lipsuu, kun ei saa ihmeempiä tuloksia :p

Äitipolille aika tuli parin viikon päähän ja sitä nyt ootellaan :) uskomatonta et sitten on viikot jo 36+ jotain. Seuraava neuvola 37viikoilla ja sitten ollaanki jo todella loppusuoralla. Huh ja hoh.....kyllä täs alkaa jo odottaakki, että syntyis sitten. Kunhan ei kovin paljoo yli lasketun mene....oon niin KÄRSIMÄTÖN aina kaikessa :ashamed:

jaaninolle tsemppiä ja voimia loppusuoraan!! Hyh kamalaa ei kivoja tuollaiset puikkokivut :kieh:

Kaikille muillekkin voimia odotukseen!!! Jaksellaan jaksellaan :wave:

Delila 34+3:heart:
 
  • Tykkää
Reactions: jaanino
On maalattu, mmenty ylös alas, käyty lenkill, saunottu, harrastettu romanttista ssää ja kaikki mitä oon saant aikaan niin pari supparia, menkkakivut, selkäsäryn, turvotuksen ja epätoivon ja maha kuralla !

Noh nyt seuraava mahdollisuus synnyttää olus ens ti (mun synttäripäivä) että saadaan ristiäiset pois alta ja koululainen ja eskarilainen maanantaina aloittamaan ! Mut vauva toki tulee just kun tulee! Tiistaina olis vielä nvla!

Tänään poiksu 38+0
 
Pe
Heips pitkästä aikaa, pojalle saatu sunnuntaina nimi Eemeli Vilho Alvari. Juhlat menivät hyvin, vaikka hieman stressasin. Vauva nukkui la-su yön kokonaan :). Ajatteli kai vanhempiaan, että saavat nukkua ja näyttävät virkeiltä, vaikka eihän tuo muutenkaan "vaikea" ole. Herää kerran pari yössä. Järjestin lauantaina siskolle vauvakutsut yllätyksenä. Oli kivaa ja nimi arvaus meni mulla täysin nappiin. (Tietävät kumpi tulee ja ovat päättäneet jo nimen, jota eivät ole kertoneet kenellekään). Tsemppiä odotuksiin kaikille, varsinkin "lopussa" oleville.
 
pe kiva kuulla teidän kuulumisia !

Täällä on mrlko hiljaista.. tänään poks 39 ja äsken lorahti lapsivettä sänkyyn ja vessaan ja lattialle ei pal mut hieman ja nyt odotellaan nerkkiä et joko vuorokauden sisällä vois tapahtua jtn.. aamulla tarttee ainakin synnärille soittaa ja kysyä että haluavatko tarkistaa tilsnteen jos loppuyö menee näillä oloilla!
Vauva saattaa sittenkin syntyä elokuussa :)
 
jaanino kuulumisia odotellaan =) Taisit lähteä synnyttämään :heart:

Pe kivan nimen poika sai :flower:

Täälä mennään 35+3 viikoilla ja olo ihan ok.... yöt nyt on juurikin loppuviikkojen kaltaisia, mutta oon onneks nukuttua saanut aina muutaman tunnin pätkissä. Eikä mua onneksi väsytä paitsi päivällä tarttee välillä saada levätä ja sillon onki ongelma millä lahjoo pojat hiljaseks ja ettei ne alottas tappelua tms. ärsyttävää :kieh:
Huomaan kyllä, että mulla on pinna kiristynyt ja hermostun pienistäkin asioista. Ei tahdo kärsivällisyyttä riittää tarpeeksi noiden eläväisten lasten kanssa :ashamed: Tietysti lapsetkin huomaa ja tää kiukkuisuus tarttuu herkästi kaikkiin :( tympeää... ei auta ku yrittää positiivista mieltä enempi :D

Äkkiä nää viikot kuitenki menee. Taas ollaan loppuviikossa koulun/eskarin kanssa. Huh sentään.... tämä päivä oltiin nuorimman kans kaksin kotona eikä mitään erikoista tehty. Huomenna sitten on taas ohjelmaa, kun mennään kylään heti aamusta kouluun viennin jälkeen :) ihanaa tää, että on kotona ja saa kyläillä aamupäivisinki ;) tai sitten, että meille tulee joku kahviseuraksi ;)

Sokereita tänään mittaillut ja edelleen hyviä tuloksia. Ens viikolla on äitipolikäynti ja sielä sit näkee/kuulee minkä kokoinen vauveli tulossa. Enpä jotenki osaa ajatella, et mikää jätti olis, kun sf ihan normikäyrällä menee. Mahaki ihan samanmoinen ku kaikista aiemminki ollu....isolta tuntuu, mut ei mikään mahdoton silti.

Eipäs kummempia.....voikaa kaikki paksusti ja hyvin! Jaanino tsemppiä, ellei tule jo myöhäs.....tuuhan kertoon ihania uutisia heti,kun pääset :wave:
 
Onnea Pe:n pojalle hienosta nimestä :heart::flower:

Mäkin odottelen kovasti Jaanino:n kuulumisia... :rolleyes::heart:

Meillä noi kaksi pienintä on juossut joka yö vähintään kerran per nuppi meidän sänkyyn :( Ei siinä muuten mitään, mutta mulla menee sen jälkeen useampi tunti että saan uudelleen unta. On kyllä verottanut voimavaroja myös tuo esikoisen koulunaloitus, kun on alkanut toimia itsenäisemmin ja siinä samassa luo itselle stressiä, hän kun on ollut koko ikänsä mun kanssa kotona ja nyt on uusia kavereita ja koko ajan ollaan joko heillä tai sitten leikitään meillä omassa huoneessa ovi kiinni : / Onneksi hänellä on prepaid-liittymällä puhelin, että voin soitella syömään ellei tyttöä näy. Koulumatkatkin hän haluaa kulkea itsenäisesti, on heitä onneksi useampi tyttö samoilta nurkilta, mutta silti...haikeaa on tämä kyllä. Tosi tärkeää luoda kyllä nyt niitä kaverisuhteita, kun on myöhemmällä iällä vaikeampaa.

Muuten on kyllä kaikki yhä mallillaan, zumba maittaa ja tämä on ollut helpoin raskaus kaikista :heart: Viimeyönä näin unen pojasta ja hän oli painoltaan jotain 3900 g kieppeillä, eli kutakuinkin samaa kuin tuo meidän nuorempi tyttönen :)

kääkkis ja sisu 30+6
 
Paljon onnea poikavauvasta jaanino :heart:

Olipa kiva lukea Pe:n perheen kuulumisia :) Meidänkin poju sai viime sunnuntaina nimen. Kiirettä on pitänyt muutenkin koulun ja eskarin aloituskuvioiden ym kanssa. Vauveli kasvaa hienosti ja nukkuu yöt hyvin, joskus läpi yönkin.

Hyviä vointeja kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
Heippa piiiitkästä aikaa :wave:

Meni koko kesä niin hulinalla, että päätin pysyä poissa netin syövereistä :D nyt onkin sitten aikaa lukea tätäkin palstaa.

Uusille odottajille tervetulotoivotukset =)

Ja vauvansa saaneille suuret onnittelut :heart:

Muille kovasti tsemppiä viimesiin kuukausiin ja viikkoihin =)

En nyt rupee kommentoimaan koko kesän kirjotuksia muuten...

Oma odotus sujuu omilla raiteillaan... ilman turhia kolotuksia ja ongelmia lukuunottamatta kauheeta närästystä ja oikeen jalan suonikohjuja. Vauva on taas kerran erittäin aktiivinen ja ei tarvii kyllä mitään liikelaskentaa miettiäkään. Sais vaan ymmärtää nyt jo kääntyä oikeinpäin ja myös pysyä :headwall: on nimittäin taas mielenkiintonen rivistö neuvolakortissa viistotila - perätila - poikkitila saa nähdä mitä keskiviikkona ku on lekuri. Oma fiilis viistossa pötköttää mut ihan ku olis pää alhaalla tällä kertaa.
Ennakoivia supistuksia on tässä edellisen neuvola kerran jälkeen ollu ihan kiitettävästi varsinkin ei pysty päivisin ottamaan rennosti... saa nähdä mikä tilanne on down-there :confused:

Mitään ei ole vielä valmiina ja pisteenä iin päälle meillä alkaa keittiöremppa tällä viikolla :whistle: perjantaina tuli keittiön osat sisään ja pikkuhiljaa pitää ruveta sitä kasaamaan... voishan sitä muutenkin viettää viimeset viikot mut tällä kertaa näin. Koko kämppä on täynnä muuttolaatikoita ja tavarat väärillä paikoilla, et jää rempalle tilaa. Toivotaan, ettei päätä syntyä seuraavaan 2-3 viikkoon :saint:

Kauheen oma napanen viesti, mut lupaan parantaa tapani :ashamed:

Orchid ja "Aapo" 34+3 kait :heart:
 
  • Tykkää
Reactions: kääkkis82
jaanino ONNEA suuresti koko perheelle vauvasta!!! :heart: :flower:
Ihanaa lukea näitä onnen kyyneliä aiheuttavia uutisia :D

Eivoi uskoa, että itekkin kohta pääsis synnyttämään :D niin äkkiä aika mennyt, vaikka toisaalta alkaa täs jo tuntua ikuisuudelta tää odotus.

Oon yrittänyt tässä taas sateiden väistyttyä liikkua enempi kävellen ja siitä onki saanut palkaksi väsymyksen |O
Illalla ihan jalat kankeat eikä jaksas mitää tehä. Huomaa ettei kannata enään entiseen tapaan kävelläkkään....hidastaa vauhtia het alkuunsa jo. Maha kovettuu, mut ei kyllä onneksi kipuja ole missään. :D

nyt jää kesken....palaan uudemman kerran :wave:

Delila 36+2
 
No niin Delila, kohta on sun vuoro :D Kamala kun tää aika vaan katoaa jonnekin...

Nyt on mullekin sterilisaatiopaperit tehty ja se asia on kunnossa :) Eilen neuvolassa kaikki oli niin mallikkaasti, että sain parin viikon vapautuksen sokereidenkin mittailusta :) Tulee todella tarpeeseen, kun mua ei voisi enää vähempää kiinnostaa toi itsensä piikittely. Paino on pysynyt nyt samassa, eli 3 kiloa tullut yhteensä, tähän olen erittäin tyytyväinen ja palkkasinkin taas itseni illalla kunnon zumballa :heart: Mä niin rakastan sitä, että pääsen vielä tekemään, koska kävely saa vaan vatsan kovettumaan vaikka kuinka matelisi etanan vauhtia. Jäisi liikkuminen aika vähiin.

kääkkis ja sisu 31+4
 

Yhteistyössä