H
hajoava äiti
Vieras
Lapsi on aina ollut "taivaanrannanmaalari". Ajatukset jossain ihan muualla missä pitäisi.
Koulun alkaessa poikaa kiusattiin/syrjittiin. Ongelma poistui ja sitä kautta nyt sit poika ollut taas tunneilla ihan villinä (kahtena päivänä peräsin jälki-istuntoa) ja läksyt jäänyt tekemättä vaikka kuinka monta kertaa. Kysyn joka päivä läksyistä ja tutkin repun, mutta poika ei merkkaa läksyjään niin mitä minä sitten voin, jos toinen sanoo, että läksyjä ei tullut?
Mitä tästä tulee sitten, kun toi on isompi, jos ongelmat on tätä luokkaa jo tässä vaiheessa
Auttaisiko joku ammattiapu? Koulu meni ihan ok alussa, kun pojalla oli näitä kaveriongelmia. Sit taas kun pääsee "piireihin" alkaa se esiintyminen tunneilla jne. Alan tosiaan olla neuvoton. Tänään tuli tosiaan kotiin ekaa kertaa tietoa näistä ongelmista ja unohduksista. Luulin kaiken jatkuvan edelleen hyvin ja aika pommi taas pamahti 
Anteeksi sekava kirjoitus. Mä vaan oikeesti hajoan ton lapsen kanssa
Koulun alkaessa poikaa kiusattiin/syrjittiin. Ongelma poistui ja sitä kautta nyt sit poika ollut taas tunneilla ihan villinä (kahtena päivänä peräsin jälki-istuntoa) ja läksyt jäänyt tekemättä vaikka kuinka monta kertaa. Kysyn joka päivä läksyistä ja tutkin repun, mutta poika ei merkkaa läksyjään niin mitä minä sitten voin, jos toinen sanoo, että läksyjä ei tullut?
Mitä tästä tulee sitten, kun toi on isompi, jos ongelmat on tätä luokkaa jo tässä vaiheessa
Anteeksi sekava kirjoitus. Mä vaan oikeesti hajoan ton lapsen kanssa