3 lasta tai enemmän lyhyillä ikäeroilla, miten olette selvinneet arjesta kotona?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja LilaLiekki
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

LilaLiekki

Uusi jäsen
28.06.2008
1
0
1
Miten te, joilla on kolme, neljä tai enemmän lapsia, olette selvinneet arjesta, kun lasten ikäerot ovat pienet (n. 1-3v)?
Varsinkin se vauva ja taaperoaika, kun on pieni vauva ja lisäksi vaippapöksyjä ja leikki-ikäisiä ja uhmaisia ;) lapsia siinä ympärillä touhuamassa!
Oletteko missään välissä saaneet levähtää tai otettua omaa aikaa, esimerkiksi kesken päivän touhujen? Oletteko saaneet mieheltänne, sukulaisilta tms. lasten- tai kodinhoitoapua?
Millaisia hyviä kokemuksia teillä on useamman pienen lapsen hoitamisesta kotona ja millaisia ovat olleet hankalimmat ja voimia vieneet päivät?

Mielenkiinnolla lukisin teidän kokemuksianne! Itsellä on kaksi pientä lasta ja vauvakuumetta pukkaa... Jos kolmannelle annettaisiin lupa tulla kohtapuoliin, ja jos kolmas saisi alkunsa tämän vuoden puolella, niin ikäerot olisivat pienet.
Uskoisin, että selviytyisin hyvin kolmen pienen lapsen kanssa, mutta olen utelias kuulemaan muiden kokemuksia!

Voi kuule ku tietäisin vastata =) Samaa oon yrittäny kysyä tädiltäni,hän 31v ja kuudes lapsi tulee tammikuussa. Itselleni moinen olisi aivan "tappotahtia" mulla poika 2,7v ja tuntuu että saa tod kasvaa vielä ;)

Yhteistyössä