3.lapsi tulossa, jäin yh:ksi. Apua?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja millamakia
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

millamakia

Vieras
Mies ilmoitti viikko sitten lähtevänsä, tein juuri äsken positiivisen r-testin. Olen siis nyt kahden alle kolmevuotiaan yh, kolmannen la syyskuussa. Pää on lievästi sanottuna sekaisin, pärjäänkö, miten tästä eteenpäin etc. En edes ole varma pidänkö tämän vauvan, vaikken kuitenkaan luultavasti aborttiin pysty.

Onko ketään joka olisi ollut samanlaisessa tilanteessa? Mitä teit?

Sulla on lapset ja tuleva vauva. Kerää nyt hyvä tukiverkosto apuun itsellesi. Älä vaivu masennukseen. Nosta katseesi eteenpäin. Ja luo tulevasta elämästä onnellinen lastesi kanssa.
Ole avoin ja puhu, pyydä apua läheisiltä.

Mitä ihmettä? Aika lailla loppuun asti olette sitten seksiä harrastaneet, jos laskettu aikakin on syyskuussa, ja nyt jo tiedät olevasi raskaana. Miksi ihmeessä ette käyttäneet ehkäisyä?

Jos tästä on apua niin hyvä.

Asun 2 lapsen kanssa kerrostalossa, kolmas on laskettu syntyvän maaliskuussa 11, mies lähti jo ennen kun edes olin tehnyt plussaa sitten toisen naisen matkaan, 2 edellistä lasta on 5.v ja 2.v. Olen tottunut olemaan yksinäni ja itseasiassa pidän siitä.
Taloudellisesti on hankalaa, mutta eipä juuri ex mies osallistunutkaan, käyn kokopv töissä, lapset on tarhassa ja 2500e palkasta jää kyllä käteen käyttörahaa, asutaan kolmiossa 700e/kk.
Joskus voi tuntua raskaalta, vaikka minä en ole sitä kokenut, nautin päivistä lasten kanssa ja en aio miehiin enää pitkälä tikulla koskeakkaan! Lapset ymmärtää missä isi on, kyseinen mies ei halua tavata enää lapsia:(

Yhteistyössä