3-kymppiset toista lasta yrittävät

Sissus setään mitkä menkat mulle nyt sitten iskikin! eka päivä oli vähän sellasta tuhruttelua, mutta sitten aukes hanat! Siis sanonta "tulee kun häränkurkusta" alkaa tuntua vähän vähättelyltä :ROFLMAO::ROFLMAO::whistle:
No ens viikolla pääsee sit taas kiinni tikutteluun ( vaikka eka suunnittelin, että en ainakaan pariin ekaa kiertoon tikuta, mutkun niitä tikkuja on kotona jo valmiina, niin eihän niitä voi olla käyttämättä :whistle:

Onnea plussasta @anscu :love:

Ja toivotaan @Miljamaaria , että se vielä plussaksi muuttuisi, peukut täällä ainakin pystyssä (y)(y)

• Tykkää
Reactions: Tiituu
Oi @anscu , jeeeee onnea =)
@Miljamaaria on kyllä testannu ajoissa, mutta toivotaan että maltat pari päivää ja plussa pärähtää ruutuun.
Kesä on viimein saapunut, täälläkin kelit lämpenee. Mies on tullut kotiin puolen vuoden työkomennukselta. Oon nyt pari päivää ovista testaillu, ei mitään....jatkan niin kauan että tulee viivat tai tiedän menneen jo ohi tai sitten en ovuloi ollenkaan =O

@Naadis nyt pääset kohta taas kehiin :) ja @Mininen85 myös!

Mua nyt vähän sapettaa kun siis lapsi flunssassa ja mieskin nyt valittelee et ku ois flunssa tulossa ja sehän tietty iskee nyt ja kuten usein ennenkin just oviksen aikaan ja riskit isot et saadaanko sit mitään talleteltua oikeaan aikaan, argh . Hiton manflu:t :cautious:.

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Naadis
Mielettömästi onnea @anscu :love: Vahvistumista viivalle! :love:

@Tiituu Kyllä mä testailen myöhemminkin, tapan aikaa :LOL: Myönnän olevani melkoinen himotestaaja :oops: Toki viivanpaikkoja ja muuta tihrusteltavaa mä en tikkuihini koskaan saa ellei se ole sitä itseään.

@Naadis Runsas vuoto :poop: Jos siitä jotain hyvää haluaa vääntää niin ainakin on mitä vuotaa, limakalvo ei ole ollut ohuimmasta päästä. Mutta on tosi epämukavaa ja kiusallista kun tavaraa lorisee niin että koko ajan saa pelätä ohivuotoja :cautious: Toivottavasti rauhoittuu pian!

@Mininen85 Mies saapuikin sopivasti oviksen kynnyksellä ;) Mahtaa olla ihanaa kun saa olla taas lähekkäin, puoli vuotta erossa olisi itselle tosi kova pala. Oliko jossain tositosi kaukana?

3-kymppiset toista lasta yrittävät

anscu
| 30v | yk2 | rv4+6/26-30 | esikoinen 4/16
Iltasatu | 33v | yk1 | kp33/26-29 | esikoinen 9/16
Infinity | 38v | yk2 | kp22/26-28 | esikoinen 8/16
Miljamaaria | 34v | yk8 | kp2/35 | PCO, Letrozol, Metformin, Pregnyl | esikoinen 3/14
Mertt1 | 32v | yk6 | rv7+5/28-30 | kem yk1, yk2 | Lugesteron | esikoinen 3/16
Mininen85 | 32v | yk10 | kp13/25 | esikoinen 08/07
Miri81 | 36v | yk3 | kp9/~30 | esikoinen 1/15
Naadis | 29v | yk 6 | kp7/30 | km 10/16 (yk 1), kkm 4/17 (yk5) | esikoinen 10/13
Tiituu | 33v | ya 6/16 | kp10/28-30 | km 11/16 | esikoinen 2/15

Piinapäiviä viettävät

Taustailijat
Geesa
| 29v | tjot | kp--/24-26 | esikoinen 12/15

Plussanneet :love:
babygreen
10.3.2017 (yk3)
tahuna 28.4.2017 (yk3)
Mertt1 14.5.2017 (yk6)
Marjee 2.6.2017 (yk4)
anscu 8.6.2017 (yk2)

Viimeksi muokattu:
@Tiituu Tuo manflu on kyllä paha tauti :sick: Toivottavasti se ei rantautuisi teille, on kyllä ikävää että lapsi on kipeä ja sit vielä aikuinen passattava siihen päälle. Ja ovis harakoille :( Onneksi tulee viikonloppu ja saa vähän levätä, jos se auttaisi noihin lenssuihinkin :rolleyes:

ON: Edelleen nega. Jotain viivanpaikan tyylistä pitäisi näkyä jo, menkat kuitenkin alkaa jo vajaan 3 vrk päästä ja testin herkkyys 10 miu. Tiesin tämän joten pettymys ei ole musertava mutta valehtelisin jos väittäisin ettei kirpaise yhtään. Parempaa onnea teille muille :love:

Voi @Miljamaaria kun ois sulle plussaa toivonut. Tiedän sen tunteen niin hyvin kun vaan tietää että ei oo tärpännyt, testaa sen negankin, ja silti on se pieni toive niin kauan kun ei menkat ala ja sit kuitenkin pettyy kun ne alkaa. Mutta periaatteessahan kaikki on mahdollista niin kauan kun ei menkat ala ja ihmeellisiäkin asioita voi tapahtua.

Itse ajattelin että aloitan ovistestailun huomenna. Ajattelin jo eilen että mitäs mä testaan ees jos mieskin kipeä mutta ehkä mä nyt sit testaan ihan et saan vähän tolkkua omasta kierrosta. Eilen ja tänään ollu vähän menkkajomoja jo.

@Miljamaaria, niitä ohivuotoja onkin tullut! 2h ja kaikista superhyperponttooneista läpi :ninja: Mutta tosiaan, hyvä juttu että on tosiaan mitä tulla ulos, ekan km:n jälkeen vuoto muuttui tosi niukaksi ja nyt tän toisen jälkeen sitten ihan eri juttu :ROFLMAO:
Ja noista testeistä, mun mielestä ne 10 herkkyyden testit on huomattavasti epäherkempiä :)LOL: ) kun esim pc:n markettiliuskat, täällä edelleen sun kohdalta peukut pystyssä (y)(y)

Kiitti kun elätte mukana mun "piinailussa". Vaikka nyt jo tuntuu että suurin piina on pelko siitä milloin vuoto alkaa. Mulla meinaan on tosi runsaat menkat ja työn puolesta valkoinen vaatetus :oops: Kunhan ei nyt tänään alkaisi, su-ma yöksi laitan jo siteen. Maanantaina on jo satavarmasti hanat auki.

@Tiituu Kannattaa kyllä testailla, kierto voi salakavalasti muuttua nopeastikin. Mä en ainakaan tietäisi mistään mitään ilman ovistikkuja... toki välillä niidenkin kanssa on joskus helisemässä kun tulee mystisiä viivoja ihan puskista ja sitten ne pirut vielä katoaa :LOL:

@Naadis Onhan noi halppistikut perseestä mutta niitä mulla aina on ollut. Pihi mikä pihi :ROFLMAO: Noilla sain esikoisesta dpo11 roskishaamun, nyt ei tullut dpo12 edes kunnon viivanpaikkaa. Joo, muokkaamalla ja rajaamalla joku äärimmäisen hyvällä mielikuvituksella nähtävä runtu mutta pitäisi siinä rehellisyyden nimissä nyt jo näkyä jotain ihan silmillä nähtävääkin.

Viimeksi muokattu:
Voi :poop: nyt mäkin oon saamassa sen manflu:n.....pahasti enteilee että menee kierto harakoille :cautious:. Tää on niin tätä ja kun ei haluis et yhtään kiertoa menis hukkaan mitä minkäs voit. No jospa tää menis nopeasti ohi ja ovis olis vähän myöhemmin, täytyy toivoa

@Miljamaaria , mä pidän täällä peukut pystyssä!(y)
Ja tuo manflu, se on kyllä viheliäinen... Olihan meilläkin vähä semmosta, no yksi kerta oviksen aikaan riitti :love:
Kohan pysyisi nyt matkassa:oops:

@Mininen85 , mähän tikutin ovista ekan kerran elämäni aikana tästä tärpäikierrosta :geek: ja join sitä greippimehua myös elämäni ekan kerran tän kierron aikana, aloitin melkein heti kun kierto alkoi, mut vaan aamuisin join lasillisen. Ja silloin kun laskeskelin että vois olla kiinnittymis aika lähellä, niin join ehkä pari teelusikallista viiniä (en oo juonu yhtää alkoholia koko imetyksen aikana, niin maistui kyllä niin pahalta, että ei ois enempää maistunukkaan:ROFLMAO:).
Että en tiiä auttoiko nuo raskautumiseen, mutta kyllä toi ovis tikuttelu varmasti auttoi, koska se eka kierron ovis meni mulla ehkä ohikin, kun en silleen tienny muutaku ns. Tuntemusten ja laakureiden mukaan milloin se ois. No, vielä meen matalalla profiililla, katotaan miten nyt etenee :oops:

Pöh, mun kierto ei selkeästikään oo pysyny entisellään synnytyksen jälkeen. Nyt on jo kp 31, eikä menkkoja näy. Normaalisti kierto on aina ollut alle 30 pvää. Ja raskaanakaan en ole :(. Ei auta kuin elää täydessä epätietoisuudessa :/. Mut peittoja pitäis kai alkaa taas pöllyyttelemään, kun onhan mahdollista, ettei oviskaan ole vielä ohi. Tikuttamaan en vielä lähde, kun ei kertakaikkiaan ole mitään käsitystä, missä kohtaa kiertoa tässä nyt mennään.

Pikainen omanapa, tänne hyökkäsi puna-armeija :cautious: Nyt siis yk8 ja kp1. Jotenkin tätä tiesi odottaa, hoitokierrossa raskauden mahdollisuus on 10-15% enkä ole sitä hyvällä tuurilla siunattua tyyppiä jolle sattuisi onnenkantamoisia. Ylihuomenna pitää viimeistään päättää nappaanko hormoninapin vai jätänkö ne kaappiin pölyyntymään. Toisaalta, koska mahdollisuus on aika heikko näinkin, olisi melkein se ja sama jatkaa OI:ta koska en mä raskaaksi tule heti kuitenkaan. Olen ymmärtänyt että jos sperma on ok, julkisen (jos siis sinne päästään) konsepti on puoli vuotta OI:ta, pari kolme inssiä ja viimeisenä kolme IVF:ää. Eli olisi sit tuo OI-kortti jo katsottu. Parempaa onnea muille!

@Tiituu OI = ovulaatioinduktio, just tätä lääkkeellistä munasolujen kasvattelua mitä viime kierrossa teinkin. Just noin se menee että jos naisessa on vikaa, vaihtoehtoja on enemmän (OI, inseminaatio, IVF, ICSI). Inssille on jokin alaraja (jostain muistelisin että olisi julkisella 4 miljoonan luokkaa) eteenpäin liikkuville siittiöille, ellei niitä jää pesun jälkeen enempää, inssiä ei tehdä. Ymmärtääkseni julkisella ei mikrohedelmöitetä, eli siellä vaan toi IVF, niitä luvataan kolme. Sitä ens sit tiedä luvatanko kolme keräystä vai kolme siirtoa, veikkaisin jälkimmäistä. Jos spermassa ei ole siittiöitä ollenkaan, julkinen puoli ei tee hoitoja luovutetuilla soluilla. IVF ja ICSI on muuten samanlaisia hoitoja mutta ekassa munasolut laitetaan pestyn sperman kanssa maljalle ja toivotaan että mahdollisimman moni hedelmöittyy. Jälkimmäisessä munasolut mikrohedelmöitetään käsityönä viemällä hyvälaatuinen siittiö suoraan munasolun sisään esim. neulalla.

Tällaista tämä mun vauvakuumeilu on :LOL: Toivottavasti meidän tie hoidoissa olisi mahdollisimman lyhyt eikä tarvitsisi mennä ainakaan inssiä pidemmälle.

Muoks. Ja onhan yksityisellä sit vielä pieniä apukeinoja, alkioita jatkokasvatellaan moruloiksi ja blastoiksi, tehdään kuoren avausta ja dna-fragmentaatiota jne. Mut joka naksaus maksaa ja julkinen ei noita tee.

Olipas kattava tietopaketti @Miljamaaria! Kiitos kun jaksoit selittää :), paljon uutta tietoa ainakin mulle. Toivon teidän puolesta että pian plussaisitte ja näillä kevyemmillä hoidoilla.

Edit. Niin tietysti sitte kun jatkatte yritystä jos nyt tauko sit tulee.

Viimeksi muokattu:
Jospa sitä saisi otettua pään pois perseestä, lopetettua tämä "en raskaudu ikinä"-masistelu ja jatkettua uuteen kiertoon :LOL: Kiitos ihanaiset kun elitte mukana mun jännityksessä vaikka lopputulos ei ollutkaan ihan toivotun kaltainen. On tämä vertaistuki vaan kullanarvoista, ilman tätä olisin todella yksin tämän asian kanssa.

@Iltasatu Joko menkat alkoivat? Oletko testaillut vielä, jos näkyykin vasta myöhään?

Joko @Infinity piinailee kovasti? Alkaa olla pian jännät ajat :rolleyes:

Saitko @Tiituu sen manflun? Voi kun olisi mennyt putkeen ja siellä saatu tikkuun plussat ja hyödynnettyä ovis! Vai onko plussaa tullut vielä? Ja sori toi romaani, meni vähän besserwisser-meiningiksi :oops: Itse vaan niin elää jo tätä hoitokuviota koska sen tien kulkeminen on jo aloitettu. Pelottaa että joudutaan jatkamaan sitä matkaa tästäkin eteenpäin :unsure: Olen sen vuoksi ottanut aika paljon asioista selvää.

@Naadis Joko sun megavuoto on rauhoittunut? Mulla on vähän samaa vikaa nyt... :confused: Meinasitko muuten tikuttaa ovista tässä kierrossa?

ON: Kp2 ja vuodan kuin seula. Mulla on aina ollut runsaat menkat mutta nyt menee jo vähän överiksi :censored: Mulla on käynyt mielessä olisiko voinut olla mahdollista että olisi ollut tarttumisyritys ja sitten "mennyt kesken" koska menkat alkoi kaksi päivää liian aikaisin, vuodan runsaasti ja (ällövaroitus!!!) vuodon mukana tulee hyytymiä. Reilusti. Ei isoja mutta vessakeikoilla putoilee pyttyyn ja tulee tamponin mukana. Anteeksi kamala mielikuva mut ei tämä tällaista yleensä ole. Jotenkin ajattelisi ettei letrot saisi aikaan tuota. Noh, oli mitä oli, hyvä että tulee ulos. Huomenna päätän popsinko nappeja tässä kierrossa vai en, nyt on vielä ristiriitainen fiilis. Hyvää alkavaa viikkoa kaikille!

@Miljamaaria kiitos kysymästä. Kyllä se flunssa iski muhunkin :(. Eilen oli vähän parempi olo(tänään taas pahentunut flunssa, argh) ja itse asiassa saatiin talleteltua kertaalleen eilen kp10 mutta ovis on kyllä vasta tulossa. La aloin tikuttaa ja ei vielä oo alkanu viiva vahvistua. Ovis on siis tällä tulevalla viikolla et en tiedä kumpaa toivon, et ovis olis ihan just kohta ja su tallettelut vois riittää tai et ovis olis loppuviikosta ja ehtisin pikaparantua et ois mahikset uusiin talletteluihin. No, saa nähdä. Oon joutunut buranaakin syömään ja ymmärtääkseni se voi häiritä ovulaatiota tai estää?

Voihan hyvin olla @Miljamaaria et jotain kiinnittymisyritystä on ollut. Ja ihan samat fiilikset et tää vertaistuki on kyllä kullanarvoista. Kovasti tsemppiä sulle isoon päätökseen <3

Ja kertokaahan muutkin kuulumisia :):geek:

Yhteistyössä