@Tiituu Äläpä!
Mustakin tuntuu että siitä piikistä on jo ainakin viikko
Ja pianhan siitä onkin, perjantaina pistin. Typerä 36h irtoamisaika!
Tuntuu muuten et miehille tuo hoitoihin meno on jotenkin vaikeampaa edes ajatella. Onko sit kyse siitä että tulee joku epäonnistumisen tunne tai kokeeko ettei ole tarpeeksi äijä tms. Tai onko jotenkin liian ruusuinen kuva siitä miten helppoa lapsen teko on. Ainakin mun ukolla on tuo jälkimmäinen ongelmana - se ihan oikeasti kuvittelee et kyllä meillä tärppää ihan luomunakin kun vaan harrastaa seksiä tarpeeksi usein
@Naadis Kyllä sun kroppa nyt piinaa sua ja kunnolla!
Päättäisi nyt! Päräyttäisi kaksi punaista viivaa tikkuun tai avaisi hanat mutta ei pitäisi epätietoisuudessa. Mut iiiiso tykkäys viihteelle lähtemiselle - tästä kaikesta todella kaipaa silloin tällöin irtiottoa. Nauti!
Tänne ei mitään ihmeellistä. Oloja on ihan törkeästi ja ihan ihmeellisiä tuntemuksia. Jos en olisi pistänyt sitä pirun piikkiä, olisin ihan satavarma että olen raskaana. Ja perhana kun mun kroppa luulee olevansakin!
Dpo3 joten ei mitään jakoja olla raskaana oikeasti, eihän tuolla mikään olisi vielä edes kiinnittynyt
Tässä on vähän ristiriitaiset fiilikset. Todennäköisesti käy nyt niin että jos tästä kierrosta ei tärppiä tule, pistetään homma jäihin ainakin loppuvuodeksi, oletettavasti ensi kesään asti. Ensi vuonna sit taputellaan asiat siihen kuntoon että kesäkuussa ehkä vielä OI ja sitten heti kunnon hoitoihin, mielellään saman tien ivf. Ilmeisesti julkinen puoli ei meitä auta koska ukolla on jo kaksi lasta joten eiköhän ne yksityisellä tee mitä pyytää kun vaan on valmis avaamaan lompakkoa. Surettaa, masentaa ja vituttaa
Vuosi hukkaan!
En usko että nyt tärppää joten ei auta itku markkinoilla. Onneksi voin vielä hetken harkita... pieni katumavara sentään olemassa.