Teillä on
poppie kasvettu hyvin! Meillä neiti oli nyt 6vk iässä 55,5cm (49cm)ja paino 4520g (3270g). Melko maltilla kasvettu, mutta hyvin kuitenkin
.
Jenifer täällä on isille,mummille,neuvolan tädille väläytelty viikon verran hymyjä katsekontaktilla, mutta minulle ei! Välillä on semmoinen aavistuksen hymyilevä ilme kun pusuttelen ja pöristelen, mutta ilmeisesti tähän maitobaariin suhtaudutaan melko vakavasti.
Oon huomannu saman tossa erossa olosta. Ihme kiireellä sitä tulee ajeltua kaupasta kotiin
. Täällä kaikenlisäksi löytyy yleensä sekä isi että tyttö sohvalta nukkumasta.
Tyttö nukkui ennätysunet viime yönä! 23-5 sitte noin puolen tunnin syöttö ja vaipatus ja 5h unta päälle. Minun saunoessa kaikessa rauhassa isukki antoi pullosta 30ml pumpattua+40ml korviketta ja sitten vielä söi tissit päälle. Ilmeisesti voisi iltaisin tämmöistä lisä töräystä harkita. En saa pumpulla kuin sen max. 50ml eli jos joskus olen pidempään poissa niin korvike tulee varmasti muutenkin olemaan käytössä.
Tosta vissiin odotuspuolella jo sanoinkin, että minä oon tuntenu kokoajan kauhean paineen onnistua täysimetyksessä. En oikein tiedä miksi. Itsekin korvikkeilla kasvaneena luulisi tajuavan että siinä ei ole mitään ongelmaa.
Miltä teistä on nämä asiat tuntuneet? Minä oon ollu noiden masulääkkeiden kanssa vielä kahden vaiheilla, että onko vielä tarve antaa. Välillä tulee parahdus, mutta usein ne kaasut ähinällä ja puhinalla löytää tien ulos. Pelkään että ne aiheuttavat enemmän kipuja kun niitä ei kuitenkaan kauheasti ole,unet ovat vain levottomia.
Olipa taas sepustus
Nipsunen ja neitonen 6vk1pv