Hupsista!
Mulla on jäänyt ihan tyystin kokonaan päivittämättä tänne, että mä olen nyt äiti kahdelle maailman ihanimmalle pienelle pojalle (vaikka eipä ne enää edes kovin pieniä ole).
Mun rakkaat pallerot syntyivät tapaninpäivänä 26.12.2017 (36+1). Jouluaattona (mun pahin pelko) jouduin vakavan raskausmyrkytyksen takia synnärille ja synnytys päätettiin käynnistää välittömästi. Käynnistys ei kuitenkaan onnistunut, kun mulla ei vaan paikat auenneet vaikka supistukset olivat ihan hirveitä. Vauvat alkoivat olla ahdingossa ja a-vauvan sydänäänien heikettyä tehtiin päätös kiireellisestä sektiosta. Tapaninpäivän aamuyönä putkahtivat parin minuutin välein maailmaan täydelliset poikavauvat, A: 2290g ja 47cm ja B: 2710g ja 46cm. Molemmat voivat todella hyvin ja itsekin toivuin leikkauksesta tosi nopeasti. Kotiin päästiin uuden vuoden aattona.
Ja siitä asti kaikki on ollut pelkkää ihanaa. Pojat on tosi kilttejä ja helppoja vauvoja. Täysimetyksellä ollaan (alkuun saivat vähän lisämaitoa, kun olivat niin pieniä, että väsyivät rinnalla tosi nopeasti). Nyt jo siis 3kk ja 10pv vanhoja, potria 6 kiloisia jässiköitä.
Terkkuja kaikille ”tutuille”!
MamaBlue ja E & A