*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

hiisi-78, sydämelliset onnittelut. Suuret halit ja nyt onnea ja iloa elämään! :heart: :hug:. Antaa toivon hippusia meille muille!

Tervetuloa Starfish!

Milk@lle tsempitykset testailuun. Pidetään peukkuja urakalla! :hug:

Miss_Piggy Kuulostaa aikamoiselle säätämiselle. Toivon todella ettet joudu toista kertaa kokemaan vastaavaa. Henkinen paine on jo ihan tarpeeksi. Isot tsempit sinne! :hug:

ON Mulla on huomenna klinikalle aika ja täytyy sanoa, että toivon siirtymistä IVF'ään, vaikka munasolu irtois siltä terveeltä puolelta. Yksi tuttavani on käynyt hoidot läpi ja nyt heillä on 3-vuotias IVF-poika ja toinen masussa tulossa :heart:. Hän sanoi, että suoraan vaan IVFään eikä enää mihinkään inssiin. Onhan se totta että inssillä onnistumisessa on paljon pienempi todennäköisyys kuin IVF'llä. Huomennahan se selviää. Yksi problemos on vain: lähdemme jälleen Amsterdamiin juuri silloin, kun mulla on piikitykset menossa. Sitä tässä nyt pohdin, että pitäisikö IVF'n aloitusta postponata kuukaudella.. pelkään että tulee komplikaatioita. (Pessimisti kun ei pety, hehehhe :D). Huomennahan tuo sitten selviää. Työhaastatteluissa olen myös käynyt, mutta tämä vapaaherrattarena olo vaikuttaa aikas kivalle... No ei vaan. Kivahan se olisi työpaikka saada mihin voisi palata sitten raskauden jälkeen. Ai mitenniin oon etukäteenasioitamiettiväpirkko???? Hyvin suunniteltu on puoliksi pielessä...eiku tehty... :kieh:

Nyt tää mamma lähtee saunaan. Tein meinaan sen verran rankan peppu- ja jalkatreenin, että pakko venytellä ja kunnolla... Ei jalat taivu lääkärin lavitsalle huomenna...

Kivaa iltaa kaikille. Plussatuulia, peitonheilutusta ja sitä rataa.

PS. Mitä olette mieltä: luin jostain, että raskautumisen mahis on parempi, jos nainen saa orgasamin miehen jälkeen, et "imu" vetää simpat kohtuun paremmin..... Noh, mun lääkärikaveri nauroi tälle ja sanoi, että hyvästi pikapanot tällä kaavalla.. :popcorn:. Myönnettäköön, että vaikka miten kivaa tuo sekstailu onkin, ei orgasmi jokakerta (kerran viidessä kerrassa) saavuta meikkistä. Silti hommailu on kyllä hauskaa ja antoisaa muuten.

Nyt mä meen... ciao! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja hiisi -78
Keskiviikko 3.4.2013



Pinni82.............. 31v..........kp 2/28-31..................yk 7
Ethe1................ 30v..........kp 10/33-36..................yk 1
lady1979............33v...........kp 14/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 14/22-48.................yk 12
Starfish.............31v ..........kp 22/27-28............... yk 13
Säihkiss.............33v...........kp 23/28....................yk 5
LilyAlice.............33v...........kp 25/25-38................yk 7
Milk@................37v....... ...kp 25/29-33................yk 5
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 26/26-32...............yk 32
Dazzler..............36v...........kp 26/30....................yv 3(3km 1ku 1IVF)
mm-79..............33v...........kp 27/27-29................yk 22
Saippo...............35v...........kp 35/32-50................yk 14
miss_piggy.........31v...........kp 39/?......................yk 9 (kkm 2/13)
ansarikukka........33v...........kp 50/24-30................yk 2



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ...........plussa 28.03.2013
Twinflower...........33v ..........yk 18 ..........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope..............37v ..........yk 10 ..........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 .........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna.....32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
miss_piggy, tosi turhauttavaa saada tollanen ohje lääkäriltä....

Itsellä polttelis jo testata. Lähinnä siks, että vois sitte alkaa tehdä jotain, soittaa aikaa klinikalle tai jotain.. ;) vaikka toisaalta edelleen on sellainen pieni toivonkipinä, että olisin kuitenki raskaana. Sen kummempia oireita ei ole, ihan normaalit pms:t eli rinnat on pulleat ja kipeät. Ajattelin just eilen illalla, että nyt olis hyvä pukea joku kunnon tissitoppi ku olis mitä esitellä... :D mitään muuta oiretta ei ole.

Huomenna meen selän magneettikuvaukseen ja perjantaina kyllä testaan. Silloin on dpo 13, eikö sillon jo tulis plussaa jos olis tullakseen? Ostin ton apteekin raskaustestin. Olis helpompaa, ku olis jotain muuta ajateltavaa, mutta kun on yksin kotona päivät pitkät, ehtii ajatella liikaa.......!!!! :)
 
  • Tykkää
Reactions: Säihkiss
Ethe1 ja Starfish tervetuloa kuumeilevaan joukkoomme! :):flower:

Miss_piggylle voimia ja kärsivällisyyttä, ihan varmasti noiden vastoinkäymisten jälkeen aurinko paistaa taas!

Milk@, mä NIIN pidän peukkuja sulle, että testiin ilmestyisi kaksi viivaa! Voi vitsit että jännittää sun puolesta! =)

Lady1979, mä oon kans lukenut tosta orgasmijutusta ja vielä niin, että naisen orgasmi muuttaa jotenkin emättimen happamuutta ja sen takia se pitäisi tulla miehen orgasmin jälkeen jotta olosuhteet olisi mahdollisimman otolliset siittiöiden etenemiselle. Jepjep, tää ei ollutkaan vielä tarpeeksi monimutkaista tää raskautuminen... :D

ON: Täällä on ollut vähän outo kierto. Ovulaatio-oireet tuli viime viikolla nelisen päivää normaalia myöhemmin eli kierto varmaan venyy taas vähän normaalia pidemmäksi. Olo on jotenkin ihan käsittämättömän rauhallinen taas (kunnes tulee ensi viikko..) ja niitäkään normaaleja ovulaation jälkeisiä oireita ei ole ollenkaan. Ylihuomenna alkaa talviloma ja lähdetään miehen kanssa muutamaksi päiväksi Keski-Eurooppaan minilomalle. Tulee hyvää saumaan, ei tule niin kytättyä oireita ja oireettomuuksia kun on ohjelmaa.

Aurinkoista viikkoa kaikille! :wave:
 
  • Tykkää
Reactions: lady1979 ja Milk@
Heissan! Nyt omaanapaa-napaaomaa. :cool:

Klinikalla käyty ja todettu, että munasolu irtoaa sittenkin MYÖS tässä kierrossa terveeltä puolelta. OHO! Inssiä ei kuitenkaan tehdä, vaan luomuillaan nyt tämä ovis. Paras uutinen on kuitenkin se, että kahden viikon päästä torstaina on suunnittelukäynti ja sitten alkaa IVF-hoidot. Jihuuu!! :rolleyes:
Amsterdamin reissumme ei haittaa, voin siis hyvillä mielin lähteä juhlimaan viimeistä Queens Daytä (valta vaihtuu ja seuraavaksi on King's Day) ja tapaamaan ystäviä.

Nyt ei siis muuta kuin peittojen heiluttelua..ovishan sattuu tyyliin ensi viikonloppuun, kun mies golf-reissulla (ja kyllä, matkahan meinasi peruuntua tämän takia..heheh). No mutta, peitot heiluu sunnuntai-iltana sitten myöhään ja maanantaina pariinkin otteeseen... :LOL:.

Tällaista tänne. Nyt lenkkarit jalkaan treenaamaan! Sikspäkki kesäkuntoon! :whistle:
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja Pinni82
miss_piggy
Kävin viime yönä tai aamuna kusella, ja tein r-testin jonka jätin vessaan lojumaan ja menin uusiks nukkumaan. Sitte ku joskus 3 tunnin päästä katoin sen testin ku nousin ylös, niin siinä oli kaksi ihan selkeää viivaa.
Pakko tehdä huomenaamuna uusi testi, vaikken usko että ois mitenkään mahdollista että olisi plussannu ku en oo ovistakaan bongannu, ja seksiä on harrastettu noin 1krt/vko. En oikein luota roskishaamuihin, toisaalta en oo koskaan ennen saanu mitään haamua...mutta silti.
 
  • Tykkää
Reactions: Pinni82
Torstai 4.4.2013



Pinni82.............. 31v..........kp 3/28-31..................yk 7
Ethe1................ 30v..........kp 11/33-36..................yk 1
lady1979............33v...........kp 15/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 15/22-48.................yk 12
Starfish.............31v ..........kp 23/27-28............... yk 13
Säihkiss.............33v...........kp 24/28....................yk 5
LilyAlice.............33v...........kp 26/25-38................yk 7
Milk@................37v....... ...kp 26/29-33................yk 5
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 27/26-32...............yk 32
Dazzler..............36v...........kp 27/30....................yv 3(3km 1ku 1IVF)
mm-79..............33v...........kp 28/27-29................yk 22
Saippo...............35v...........kp 36/32-50................yk 14
miss_piggy.........31v...........kp 40/?......................yk 9 (kkm 2/13)
ansarikukka........33v...........kp 51/24-30................yk 2



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ...........plussa 28.03.2013
Twinflower...........33v ..........yk 18 ..........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope..............37v ..........yk 10 ..........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 .........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna.....32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Milk sä oot ollu jo melko aikasin liikenteessä :)

Lady oon kans lukenut tosta orgasmista miehen jälkeen, aikamoista tähtitiedettä ja laskelmointia alkais kyllä seksi sitte oleen... :( luin myös, että jotkut käyttävät kuukautiskuppia seksin jälkeen, että simpat ei karkaa!! Aikamoista :D Pidetään peukkuja sun luomukiertoa varten ja kivaa reissua :)

ON: oon flunssassa, ja lämpökin on koko ajan koholla, ärsyttävää...dedä on ihad dukossa. Vanha kunnon tiikeribalsami onneks helpottaa oloa :) Dpo5 ois meneillään, ja karmeeeeen pitkääään pitäis jaksaa vielä odotella ennen kuin pääsee tikkujen kanssa suihkimaan. Yngh. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja lady1979
Perjantai 5.4.2013



Pinni82.............. 31v..........kp 4/28-31..................yk 7
Ethe1................ 30v..........kp 12/33-36..................yk 1
lady1979............33v...........kp 16/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 16/22-48.................yk 12
Starfish.............31v ..........kp 24/27-28............... yk 13
Säihkiss.............33v...........kp 25/28....................yk 5
LilyAlice.............33v...........kp 27/25-38................yk 7
Milk@................37v....... ...kp 27/29-33................yk 5
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 28/26-32...............yk 32
Dazzler..............36v...........kp 28/30....................yv 3(3km 1ku 1IVF)
mm-79..............33v...........kp 29/27-29................yk 22
Saippo...............35v...........kp 37/32-50................yk 14
miss_piggy.........31v...........kp 41/?......................yk 9 (kkm 2/13)
ansarikukka........33v...........kp 52/24-30................yk 2



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ...........plussa 28.03.2013
Twinflower...........33v ..........yk 18 ..........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope..............37v ..........yk 10 ..........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 .........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna.....32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
LilyAlice, mies herää aamuisin viideltä, ja mä herään siinä mukana. Joten mulla on jo heti aamusta asti aikaa päivitellä listaa ja muuta tärkeää. :) :)

Mä en ole raskaana, tälläkään kertaa. Rinnoista sen tietää, ne on palanneet takaisin normaaliin olotilaan. ;) En siis ole niitä naisia, jotka "vaan tietää" kun ne on raskaana. Mulla taitaa se toive raskaudesta ylittää kaikki intuitiot...

Joten nyt sitten yhteyttä klinikoihin, en vaan tiedä, mihin niistä. Päätettiin, että mennään yksityiselle, niin saadaan testit tehtyä nopeasti ja asiat alkaa edetä jollain tavalla. Tän päivän projekti siis on, että teen vähän hintavertailuja..

Onneks on perjantai, ja viikonloppu! Me lähdetään katsastamaan mökin kunto talven jäljiltä, tosi kivaa! :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Lauantai 6.4.2013



Pinni82.............. 31v..........kp 5/28-31..................yk 7
Ethe1................ 30v..........kp 13/33-36..................yk 1
lady1979............33v...........kp 17/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 17/22-48.................yk 12
Starfish.............31v ..........kp 25/27-28............... yk 13
Säihkiss.............33v...........kp 26/28....................yk 5
LilyAlice.............33v...........kp 28/25-38................yk 7
Milk@................37v....... ...kp 28/29-33................yk 5
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 29/26-32...............yk 32
Dazzler..............36v...........kp 29/30....................yv 3(3km 1ku 1IVF)
mm-79..............33v...........kp 30/27-29................yk 22
Saippo...............35v...........kp 38/32-50................yk 14
miss_piggy.........31v...........kp 42/?......................yk 9 (kkm 2/13)
ansarikukka........33v...........kp 53/24-30................yk 2



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ...........plussa 28.03.2013
Twinflower...........33v ..........yk 18 ..........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope..............37v ..........yk 10 ..........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 .........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna.....32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Kyllä mä Milk@ edelleen pidän peukkuja sun puolesta. Jospa sun rinnat oliskin väärässä. =)

Ja miss_piggy, jee! Onneksi olkoon! Sitten vaan tositoimiin ja parin viikon päästä jännätään sunkin puolesta.

Tämä tyttö hiljenee nyt hetkeksi. Illalla nokka kohti Budapestia ja luvassa muutaman päivän lemmenloma ihanan miehen kanssa. :)

Aurinkoisia kevätpäiviä! :flower:
 
  • Tykkää
Reactions: miss_piggy
Heippa!

Paljon onnea Hiisille!

Täällä on nyt kp 6 ja yk 15.. En tosin odottanutkaan tästä kierrosta tärpänneen kun jouduin juuri oviksen aikaan hammaslääkärille, joka poisti hampaa, vielä melkoisen edestä. Itsetunto oli siis pohjalukemissa ja kipuakin sen verran, ettei käynyt tuo peittojen heiluttaminen ensimmäisenä mielessä.

Hyvä ystäväni, minua vuoden vanhempi, sai toissapäivänä pojan. Oltiin silloin puolitoista vuotta sitten toisen kaverin kotona ja suunniteltiin ehkäisyn poisjättämistä.. No, toisella on nyt käärö sylissään..:S Eipä sillä, iloinen olen hänen puolestaan.

Mukavia kevätpäiviä. Keväthän on lisääntymisen aikaa. Kaikki eläimet tulevat tähän aikaan vuodesta helposti tiineeksi, tämän olen todennut vuosien kokemuksella jyrsijäharrastuksen parissa. Täälläkin näkyy pientä plussa-aallon alkua :) Nyt siis vaan kevättä rintoihin ja peitot heilumaan :)
 
  • Tykkää
Reactions: hiisi -78
Runsas viikko mennyt niin haipakkaa tahtia eteenpäin, ettei ole oikein ehtinyt aloilleen asettumaan ja tänne kirjoittelemaan. Jospa nyt meno hetkeksi rauhottuisi, ehkä.

Hiisi-78 :flower: onnea plussasta! Kylmät väreet meni kun luin haamulaisestasi ja lopulta sitten digin tuloksesta. Upeaa!!! Oih, nyt vaan nautit täysillä ja tulet aina välillä kertomaan kuulumisia. Onnea odotukseen sylin täydeltä! :heart:

Dazzler, aivan mahtavaa lukea positiivisia ajatuksiasi. Varmasti pitkä odotuksenne vauvaprojektissa palkitaan ihan pian! Sain itsekin tekstistäsi mukavasti energiaa :)

iiris_lorea pitkän tien tekin olette jo kulkeneet ja varmasti usko on koetuksella. Ihan super, että olette saanut vakuutusasiat kuntoon ja pääsette etenemään asioissa. Toivottavasti testien teko etenee nyt vihdoinkin täysillä ja pääsette suunnittelemaan jatkotoimia. Onnea matkaan! :) Meillä menee ehkä enemmän niin, että minä haaveilen aivan täysillä ja mies ottaa rennommin. Tai hän ei ainakaan näytä sitä niin paljon ulospäin. Pari kertaa olen "yllättänyt" hänet kuitenkin katsomassa facebookissa ystävien vauvojen kuvia, joten kyllä se kuumeilu taitaa myös hänellä olla kovaa. Ei vaan osaa sitä ehkä niinkään pukea sanoiksi. Toisaalta haaveilu on niin ihanaa ja saa mielen pysymään positiivisena, mutta välillä haaveilua seuraa kauheat itkut ja pettymyksen tunteet.

Pinni82 pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta :( Mutta niinhän se on, että uusi kierto on aina uusi mahdollisuus. Toivottavasti saat rennon meiningin jatkumaan!

LilyAlice toivotaan, että lomaovis toisi teille tärpin! Peukut pystyssä ja tsemppiä oviksen jälkeiseen jännäilyyn!

Ethe1 onnea yrityksen aloitukseen!

Milk@ päätöksen tekeminen tutkimuksiin lähdöstä saa jollakin tapaa mielen rauhallisemmaksi, vaikka toisaalta se samaan aikaan surettaa. Itse olen kovin pohtinut, että olisiko vielä kuitenkin hetki pitänyt odottaa ja luomuilla. Mutta hitto, miksi sitä odottelisi enää ja itseään raastaisi lisää pettymyksillä
Mutta Milk@ eihän sitä tiedä vaikka maanantaina ei menkkoja sinulla kuuluisikaan ja olisit seuraava ilouutisen kertoja ;)

Starfish tervetuloa joukkoon parhaaseen. Hienoa saada lisää porukkaa, kun tässä maaliskuussa on niin hirmuisesti siirtynyt porukkaa plussanneisiin :D

Lady1979 tsemppiä luomuilukiertoon! Toivottavasti saatte oviksen hyödyntämisen osumaan kohdilleen miehen golfailuista huolimatta :D Varmaan helpottavaa kun klinikalla kerrotaan selvät sävelet miten edetään :) Itse olen sellainen pohtija, että välillä tulee ihan liikaa kelattua kaikkia mahdollisia mahdollisuuksia ja käänneltyä ja väänneltyä asioita.

Miss_piggy onnea oviksen bongaamisesta! Jospa nyt kroppasi alkaa päästä takaisin päivän järjestykseen :)

Säihkikselle mukavaa lomaa!

Saippo niinhän se on, että kevät on lisääntymisen aikaa. Kyllä luonto tietää nämä jutut :D Nyt vaan kaikki heilutellaan ahkeraan peittoja ja haalitaan lisää plussia tähän pinoon!

Omaa napaa
Ollut tosiaan vähän kiireiset päivät ja en ole ehtinyt onneksi liikaa pohtimaan näitä juttuja. Käväistiin miehen kanssa ihanalla ja rentouttavalla lomalla ja sain mukavasti ajatukset hetkeksi pois tästä projektista. Loman takia sain hyvin venytettyä oviksen tikuttamisen aloittamista. Nyt loman jälkeen on parina päivänä ollut tikut käytössä ja oviksen metsästystä jatketaan kovaa tahtia :) Kyllä se ovis sieltä varmaan taas tulee, mutta tuleeko ennemmin vai myöhemmin ja montako kertaa ehdin hermostua oviksen piilossa pysymiseen onkin sitten aivan toinen juttu :D Maltti ei ole valttia tällä naisella.

Ensi viikolla onkin sitten jo edessä ensikäynti klinikalle. Hui, jännittää. Mä olen varmaan ihan sekaisin jännityksestä sinne mennessä. Jännitän ihan turhaan, tiedän, mutta en vaan voi sille mitään.

Onneksi tässä keväällä on paljon ihanaa ohjelmaa luvassa, joten on jotain muutakin mitä ajatella. Olo on vaan niin malttamaton, ja halu saada plussa on niin kova, ettei meinaa housuissa pysyä... Mistä pirskatista te muut ammennatte sen rauhallisuuden??? :D
 
  • Tykkää
Reactions: Milk@ ja hiisi -78
Saippo näin kävi mullakin ystäväni kanssa, viime kesänä saunassa juteltiin, että molempien perheeseen lapsi saisi tulla ja ehkäisystä ollaan luopumassa, ystäväni plussasi ekasta kierrosta ja laskettu aika on nyt viikon päässä...ei sille vaan mahda mitään, että aika kateellisena sitä mahan kasvua ja ultra-kuvia on seuraillut, kun itse saa vaan tyhjiä tikkuja kuukausittain. Olimme kylässä heillä miehen kanssa, ja kyllähän se tuntui tosi pahalta, kun tilannetaju ei ollut ihan kohdillaan, kun tää mun kaveri vitsaili, että hänen täytyy olla jalat visusti supussa kun lapsiluku on täynnä, kun niitä tulee saman tien kun edes asiaa ajatellaan! Ei sitten naurattanu :( ihana ja tärkeä kaveri muuten, ja tosi onnellinen olen hänen puolestaan, välillä on vaan vaikeaa.

Säihkikselle ihanaa lomailua, enjoy! :)

Bling kyllä on rauhallisuus kaukana tästäkin torpasta, dpo8 ja hypin seinille oireideni kanssa :LOL: välillä sitä harhauttaa ittensä tekemään ja ajattelemaan muuta, mutta sitte kun esim. viime yönä piti herätä kolme kertaa pissalle, maha on turvonnu ku kolmen jouluaterian jäljiltä ja tukkosuus/nuha ja lämpöjen kohoilu jatkuu kuudetta päivää..ni mähän revin täällä hiukset päästäni :D
 
miss_piggy
LilyAlice, itsekin varmaan olisin tuossa tilanteessa katkera tai kateellinen ystävälleni, ja kaiken lisäksi kun jotkut vaan on niin ajattelemattomia muutenkin, että sitten vielä oikein korostetaan vitsailemalla sitä omaa hedelmällisyyttä eikä tajuta, että se saattaa loukata jos itsellä vaan ei tärppi käy.

Täällä nyt sitte jännäillään että käykö tärppi vai ei. Jotenki en kyllä jaksa uskoa että heti ekasta oviksesta kkm:n jälkeen napsahtais, mutta toivossa on hyvä elää.
 
  • Tykkää
Reactions: LilyAlice
Päätin taas tulla tutkailemaan mitä tänne kuuluu ja ilokseni huomasin että plussatuulet ovat puhallelleet!!! Isot halirutistusonnittelut Hiisille ja Twinflowerille :flower:. Ja kaikille uusille tervetulotoivotukset :wave:
Olen pysytellyt taka-alalla koska olin niiin älyttömän pettynyt ja vihainen koska en voinut aloittaa clomeja edellisessä kierrossa ja inssi siirtyi.. Mutta nyt siis menossa Kp 3/27-29 ja yk 23. Ensimmäinen clomi otettu tänään ja tästä se sitten lähtee!
 
Viimeksi muokattu:
Sunnuntai 7.4.2013



Milk@................37v....... ...kp 1/28-33................yk 6
mm-79..............33v...........kp 3/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 6/28-31..................yk 7
Saippo...............35v...........kp 7/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 14/33-36..................yk 1
lady1979............33v...........kp 18/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 18/22-48.................yk 12
Starfish.............31v ..........kp 26/27-28............... yk 13
Säihkiss.............33v...........kp 27/28....................yk 5
LilyAlice.............33v...........kp 29/25-38................yk 7
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 30/26-32...............yk 32
Dazzler..............36v...........kp 30/30....................yv 3(3km 1ku 1IVF)
miss_piggy.........31v...........kp 43/?......................yk 9 (kkm 2/13)
ansarikukka........33v...........kp 54/24-30................yk 2



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ...........plussa 28.03.2013
Twinflower...........33v ..........yk 18 ..........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope..............37v ..........yk 10 ..........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 .........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna.....32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
No niin kävi, että jo eilen aamulla alkoi alavatsaa vihloa niin kovaa, etten ollut jaloillani pysyä. Iltayöstä sitten menkat alkoivat, etuajassa! Joten huomenna sitten ajanvarausta jonnekin klinikalle. Jännittää, mutta samalla myös helpottaa. Sittenpähän ainakin tiedetään.

Oon ollut niin kipeä eilen ja tänään, että on aivan oksettanut.. Varmaan myös pettymys vaikuttaa kivun määrään. Puhuttiin kuitenkin aiheesta rakkaani kanssa, ja katsotaan nyt tämä loppuun asti. Toivottavasti meistä tulis vielä perhe. Jos omilla soluilla onnistuu, yritämme biologista lasta, jos ei, yritämme adoptiota.

Kiitos tsempityksistä, aivan ihanaa, että täällä voi purkaa tuntojaan. Tästä tulikin pitkä tie..
 
Maanantai 8.4.2013



Milk@................37v....... ...kp 2/28-33................yk 6
mm-79..............33v...........kp 4/27-29................yk 23
Pinni82.............. 31v..........kp 7/28-31..................yk 7
Saippo...............35v...........kp 8/32-50................yk 15
Ethe1................ 30v..........kp 15/33-36..................yk 1
lady1979............33v...........kp 19/28-30................ya 10/2011
Bling.................30v...........kp 19/22-48.................yk 12
Starfish.............31v ..........kp 27/27-28............... yk 13
Säihkiss.............33v...........kp 28/28....................yk 5
LilyAlice.............33v...........kp 30/25-38................yk 7
Iris_Lorea.......... 31v...........kp 31/26-32...............yk 32
Dazzler..............36v...........kp 31/30....................yv 3(3km 1ku 1IVF)
miss_piggy.........31v...........kp 44/?......................yk 9 (kkm 2/13)
ansarikukka........33v...........kp 55/24-30................yk 2



Taustalla:
haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, M11su, Avonlea, Haniböö83, pienestä kii, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, Joiku


Plussanneet:

hiisi -78................34v ...........yk 8 ..........plussa 28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 .........plussa 16.03.2013, 1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 .........plussa 11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 .........plussa 02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..........plussa 31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ...........plussa 21.01.2013
Syksy2010............31v ..........yk 28 ..........plussa 17.01.2013
zapata..................31v ..........yk 5 ...........plussa 05.01.2013
TarinaMarianna......32v ..........yk 5 ...........plussa 31.12.2012
 
Viimeksi muokattu:
Hei Ladies!

Tässä pienen hetken juttujanne lueskelleena voisin myös tulla keskusteluihin mukaan, kun pääsen nyt eroon ehkäisystä. Toivottavasti siis joukkoon mahtuu? Teillä on niin kivan oloinen ja tsemppaava henki näissä keskusteluissa =)
Lapsensaantikuume, vai miksi sitä nimittäisi, on tässä nostellut päätään vähän vaivihkaan… ja nyt tuntuu jo, että on kova kiire! Ja oikeastaan on alkanut pelottomaan, ettei raskautuminen olisi mahdollista… Okei, pitäisi tietysti ensin edes yrittää eikä heti alkaa panikoida :whistle:

Minut voisi lisätä taustajoukkoihin ja tulisin mielelläni listoille mukaan, kun seuraava kp-ykkönen pärähtää (nyt kp 28 ja pituus vaihtelee arvaamattomasti). Ja ikää on 32 vuotta.

Itse kun en tunnista mitään ovisoireita itsestäni ajattelin, että voisin sitä yrittää tikuttaa tässä aluksi, niin mistä olette testejä tilanneet? Raskauskeijussa olisi hymynaama-testejä 20 kappaleen paketti n. 58 euroa.

Milk@: Tsempit jatkoon ja toivotaan tuloksia pikaisesti!
miss_piggy: Toivottavasti tärppäisi heti uudelleen.
LilyAlice: Eikös sun oireet vaikuta oikeasti jo aika lupaaville?!
:)

Aurinkoista viikonalkua kaikille!
 

Yhteistyössä