*** 3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.7 *** <3

Sopiiko liittyä mukaan ketjuun? Olen 30-vuotias, takana muutama vuosi vaihtelevaa vauvakuumetta ja epäröintiä. Nyt aion huomenna syödä vihon viimeisen e-pillerini ja sitten alkaa yritys :) Mielenkiintoista nähdä miten kroppa reagoi, kun olen pillereitä popsinut kymmenisen vuotta. Ihan jänskättää!
 
taraolivia ja Sanja Mä söin pillereitä 14 vuotta putkeen ja kun lopetin, niin ekassa kierrossa oli kaikkia oireita kovasti. Ovulaation jälkeen (?) viikon ajan nännin nöpötti ja heikotti ja nippaili. Ja tosi jännä oli odottaa ekoja luomumenkkoja ja niistä olikin sitten tosi iloinen, kun ne tuli suht ajallaan 33. pv. Seuraava kierto oli 35pv. Mutta mitään ovisoireita en missään kierrossa tuntenut ja nuo nöpötykset ja nippailutkin oli vain ekassa kierrossa. Aloin jo epäillä ettei mitään ovulaatiota tapahdukaan, kun ei mitään tuntemuksia, mutta koska nyt oon raskaana, niin olihan siellä jossain ovulaatio.

Mulla oli pillereiden aikana aina todella paljon valkovuotoa ja minusta se VÄHENI pillereiden lopettamisen jälkeen. Onnea yritykseen! Ja tosiaan, näin alussa, jos ei oo selkeitä ovistuntemuksia ja kierron pituus vielä epäselvä, niin kandee pupuilla vaiks joka toinen päivä parin viikon ajan. Näin meillä onnistuttiin :)
 
Hei jee lisää uusia, tervetuloa lämpimästi ryhmään Sintu74 ja Taraolivia. Ja ensinnäkin suuren suuret suruvalittelut tuulimunasta :(
Haluatteko listalle vai taustalle? jos varsinaiselle listalle niin voisin mielelläni ottaa kp/ yk yms tiedot mitä muillakin on. Ei siis pakko ole antaa kuin sen verran kuin itse haluaa :)

Tervetuloa vielä!
 
Sintu ja taraolivia, tervetuloa! :)

Sintu, todella ikävää, et ootte joutunu kokemaan tuulimunan. :hug: Tiedän kokemuksesta, että sieltä putoaa tosi korkealta ja kovaa (itsellä kohdun ulkoinen viime syksynä ja 4 viikkoa ehdin olla onnellisempi kuin koskaan…). Miten päädyitte ivf:ään? Onko pitkään jo yritystä takana? Hurjasti tsemppiä!
 
Sintu ja taraolivia, tervetuloa! :)

Sintu, todella ikävää, et ootte joutunu kokemaan tuulimunan. :hug: Tiedän kokemuksesta, että sieltä putoaa tosi korkealta ja kovaa (itsellä kohdun ulkoinen viime syksynä ja 4 viikkoa ehdin olla onnellisempi kuin koskaan…). Miten päädyitte ivf:ään? Onko pitkään jo yritystä takana? Hurjasti tsemppiä!
Tässäpä minun tarinani:
Lapsesta haaveiltu vuodesta 2003 lähtien.
Minun sairaudestani johtuvasta lapsettomuudesta ei aikaisemmin ole onnistanut.
Yritimme ensin 2v luomusti, ei mitään.
2 inseminaatiota, ei tulosta.
2009 todettiin endometrioosi, paha sellainen. Leikkauksella poistettiin vasen munasarja torvineen. Oikeaa munasarjaakin operoitiin ja munatorvi poistettiin. Mitään toiveita raskautua luomusti tuon leikkauksen jälkeen ei siis ollut. Lääkäri varasi meille ajan koeputkihedelmöitykseen.
1. IVF, nega, OYS
2. IVF, nega, OYS
2. IVF:n PAS, nega, OYS
3. IVF Väestöliitossa: 17.6 siirrettiin 2 TOP-luokan alkiota ja sain elämäni ensimmäisen plussan kotitestillä 29.6.
Tuota riemua ei kestänyt kuin tuohon maanantain varhaisultraan saakka, jolloin siis todettiin tuo tuulimuna. :(
 
Mandala: ihan luomusti yritellään toistaiseksi. Mulla on aika erityislääkärille jolla olen käynyt ja joka määräsi HSG-tutkimukseen sekä verikokeisiin, ja jos en nyt ole raskaana niin kuulemma clomed olisi seuraava askel. Huolettaa vaan, kun olen lukenut monesta lähteestä että sillä voi olla negatiivinen vaikutus kohdun limakalvoihin ja pelkään jo muitenkin että mulla on "kuivuusongelma", tai muuten jotain vikaa "limoissa".

Mut täällä edelleen ootellaan menkkoja alkavaksi. Yritystä siis oli "todenteolla" viimeisen kierron aikana ja nyt menkat myöhässä kolmatta päivää. Eilen illalla olin näkevinäni ihan hitusen pinkkiä veskipaperissa pissalla käynnin yhteydessä, mutta tänään ei taas mitään. Tein jo hätähousuna uuden testinkin tänä aamuna ja negatiivistahan se näytti.

Oireita mulla on hyvin lieva pahoinvointi jota tunnen melkein läpi koko päivän, kireys/paine alavatsan kohdalla joka muistuttaa vähän menkkojen alkamista, mut ei varsinaisia kramppeja (muutama lievä kramppi tuntui n. 5 päivää sitten ja menivät ohi). Rinnat ovat ihan kun aina ennenkin, ei mitään erityistä herkkyyttä / kipua / muutakaan tuntemusta. Tuo laittaa ajattelemaan, ettei kyseessä kuitenkaan ole raskaus :confused: Ja miksi se raskaushormooni ei ala nousemaan myöskään? Lieneeko mielen temppuja pahoinvointi ja muut tuntemukset..

Päivät ei ole koskaan menneet nääääiiin hiitaaastiiii! Tää on hermoja raastavaa.

Ikävä kuulla Sintu huonot uutiset... :( Voimia!
 
Selailin äsken taaksepäin näitä kirjoituksia ja taisi olla Kippi jonka kirjoitukset kolahtivat -- mulla on kanssa aina vaan ollut tunne, etten koskaan tule saamaan lasta. Siis jo teini-iästä asti. Enkä tajua mistä se johtuu... en vaan voi jotenkin uskoa, että minunkin keho pystyisi siihen ja pelkään, että olen psyykannut itseni ja kehoni sellaseen tilaan että ennusteestani tulee totta.

Kadehdin myös kovasti muiden raskausonnea ja tiedän, että se lisää entisestään negatiivisuutta sisälläni ja yritän kaikin voimin tsempata itseäni pois kateuden tunteista. Kyllä tässä vielä tekee itsensä hulluksi...
 
Torstai 28.7.2011



Taraolivia.........30v. .....kp?/?...............yk1
Sintu74.............37v. .....kp?/?..........(4*ivf) (1 tm)
Sanja...............32v. .....kp2/27 ............yk2
Mandala...........31v. .....kp4/25-35........yk7
Joku_raja.........29v. .....kp6/27-29........yk7 .....(4*clom)
Tatja...............35v. .....kp11/18-29........yk12.... terolut
Sissi_81...........30?v. .....kp15/28-30.......yk3
Marjutan..........28v. ......kp16/29-31.......yk3
Neitipippuri.......30v. ......kp18/?-46.........yk2
Killiäinen..........30v. .......kp19/?.............yk?
Anskilia............32v. ......kp19/28...........yk4
Amanda77........34v. ......kp19/32-37.......yk16
6*ovulaation induktio, 1km
Ginger.............35v. ......kp23/??.............yk19.... 1kkm
Ronjaliina.........29v. .....kp24/24-29........yk9
Syksy2010........30v. .....kp26/31-38........yk9
Wanda_81........30v. .....kp26/28-42.......yk10
Neah................34v. .....kp30/28............yk5
Sara_78...........32v. .....kp35/33............yk6.....dpo8
Mansikkalime....31v.......kp40/30.............yk1
Sakara.............34v. .....kp43/?..............yk4
Demuli.............31v. .....kp51/14-53........yk9
Rumor..............34v. ......kp64/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp76/25-35........yk6




Taustalla:
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Samirja..............32v. .....yk3.......plussa 25.7.
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Runoilin teidät uusimmat tuonne listalle nyt jotenkin noin, sanokaa vaan jos haluatte muuttaa jotain.

Onko sulla Sintu suunnitelmat tulevasta yhtään selvillä vai onko liian aikaista miettiä 'mitä seuraavaksi'? Voin kuvitella että on tosi rankka tilanne tällä hetkellä vaikken ole kokenutkaan. Jotenkin sydänpohjasta puristaa kun ajattelee teitä kaikkia raskauden keskeytyksiä kokeneita. Mutta eteenpäin vain ja uuteen kiertoon, eihän siinä muu auta.

Itse pähkäilen tässä että jätänkö oviksen tikuttamatta myös tässäkin kierrossa vai nou. Olisi muutamia liuskoja kaapissa vielä mutta ehkä voisi vielä ottaa rennosti tämänkin kierron kun oviksen pitäisi keskiarvolaskelman mukaan sattua loman ajalle. Vielä tässä alkukierron/menkkojen tylsässä vaiheessa ehtii miettiä näitä mutta oviksen lähestyttyä ja halujen lisäännyttyä roimasti niin tiedä mitä kaikkea sitä keksii ;)

Mukavaa ja hiostavaa kesäiltaa kaikille tasapuolisesti :heart:
 
Sintu, sun tie on kyllä ollu todella rankka… :heart: Hurjasti tsemppiä seuraaviin hoitoihin! Tää oon tosi kliseistä, mutta uskon, että hoidot voi vaan viedä joskus aikaa. Älä menetä uskoa onnistumiseen, koska se voi olla ihan nurkan takana!

Neah (ja Kippi), tiedän tosi hyvin ton sun kuvaileman tunteen. Mulla on ollut aivan sama jo pitkään. Eli vaikka toisaalta haaveilen omasta lapsesta aivan valtavasti eli uskon sen olevan mahdollista, samalla jossain syvällä on pelko (ja aavistus) ettei se tule koskaan tapahtumaan. Jotenkin oon epäluottavainen omaan kehooni. Kun tulin raskaaks kohdun ulkoisesta, sen neljän viikon aikana, kun luulin olevani raskaana, tuntui kuin kivi olis vierähtäny sydämeltä ja suuri pelko haihtunu pois. Olin valtavan iloisen hämmästynyt, voiko näin käydä mulle. Miks pitäis ajatella niin, kun se on maailman tavallisin asia?? Ikävä kyllä ne pelot ja epäilykset palas takaisin. Pelkään, etten tuu raskaaks, ja jos tuun, se menee kesken. Miksi ihmeessä pitää olla tollasia ajatuksia? Iloisena ja peruspositiivisena ihmisenä pitäis vaan luottaa, et miksen mäkin saisi lasta, kun ”kaikki muutkin” saa. Kai tää vaan tarkoittaa sitä, että kun valtavasti toivoo jotain, pelkää, ettei sitä saisi. Eikä oikein osaa kuvitella elämää, ilman omaa perhettä. Ja siks ennakoi jo pelolla? Kyllä mä uskon, että me kaikki vielä saadaan se oma vauveli syliimme ja sitten ollaan ihmetyksestä mykkänä! :)

Plussatuulia kaikille!
 
  • Tykkää
Reactions: Sintu74 ja Neah
Sintulle pahoittelut, ei voi edes ymmärtää miltä voipi tuntua moinen :hug:

Meillä tuota pupuilua harrastellaan muutenkin melko aktiivisesti, sen puoleen nyt vaan katellaan miten kierrot tasaantuu, ellei sitten kävisi tuuri ja plussaisi :) mutta ite yritän olla liikoja toivomatta vielää, niin alussa nää meidän yritykset vielä on.
 
Mandala, kiitos kun jaksat tehdä päivityksiä! :) Laskeskelin, et mulla pitäis olla jo kp20. En tiedä, ilmoitinko alun perin väärin... Mut näin pitäis olla. Jännä nähdä lääkärissä maanantaina, et onko luomuna tapahtunu mitään muniksissa. Pahoin pelkään, et ovista tai sen yritystä ei ole edes ollut... Ei ainakaan oo ollu mitään tuntemuksia.

Mandala, on varmasti ihan hyvä ratkaisu olla välillä tikuttelematta. Saapahan pupuilla rauhassa ilman et olis kello kaulassa. Ja kun ei ne testit välttämättä oo satavarmojakaan. Tsemppiä!
 
Samirja, lohdullista kuulla, että sinulla ei ollut lainkaan ovisoireita, mutta olet raskaana. Onnea! :flower: Myös minulla oli ekassa pillerittömässä kierrossa kaikenlaisia tuntemuksia pitkin matkaa, mutta tässä tokassa ei mitään toistaiseksi. :|

No, nyt on "vasta" kp 18, mutta jotenkin ajattelin, että tämä kierto voisi olla vähän normaalimman pituinen kuin eka. Bongasin siis lauantaina mahdollisen ovista edeltävän "limatulpan" (pieni määrä samanlaista limaa), mutta sen jälkeen ei ole vieläkään ollut mitään ovisoireita. No, pupuiltu on joka toinen päivä kp3 alkaen, mutta ensi viikolla mies joutuu jo palaamaan töihin. Katsotaan, saako sitten rytmin pidettyä... :(

Paljon tervetuloa uusille myös minun puolestani! :wave:
 
Viimeksi muokattu:
TERVETULOA kaikille uusille! Onpa kiva, että saatiin tänne uusia porukkaan mukaan! Kovasti pahoittelut ja Voimia Sintulle!! Toivon teille, kuten kaikille meille muillekin sitä, että plussa-aalto pyyhkäisee koko ketjun yli toivotulla tuloskella!

Mulla on ihan sellainen olo, että olen raskaana, mutta mitä enemmän ajattelen asiaa sitä varmemmaksi tulen siitä, että en kuitenkaan ole. Aiemmat oireet ovat pysyneet ennallaan ja sen lisäksi vatsaa nippailee, pitkin päivää heikotuksen/huonon olon aallot pyyhkäisee yllättäen, väsyttää ja koko ajan itku on herkässä. Niin kuin kovasti toivoisinkin, että tää nyt ois sitä, niin pientä tuhrua on jo ollut havaittavissa. Tietysti pieni mahis ois ilmassa, että tuhru jäis tuhrun asteelle, mutta jotenkin en vaan usko sitä. Täytyy kyllä sanoa, että kroppa on mestari huijaamaan vai oonko mä sitten mestari kuvittelemaan. Hmmm.... Mene ja tiedä. Vähän yli innokkaana testasin jo negan tänä aamuna. Musta tuntuu, että tää kierto on nyt sellanen, että tipun ja korkeelta kun ne menkat sitten alkaakin.... Plaah... No pitänee vaan koittaa pysyä positiivisena! Lippu korkeella kaikilla!
 
Ronjaliina, mä kanssa epäilen, että se on nyt mielikuvitus joka on mullekin nää oireet kehittänyt. Pari päivää sitten olin vielä ihan "varma" että raskaana olen ja nyt mitä enemmän mietin asiaa niin kaikelle vois löytyä selitys muualtakin. Jos siis oikeen jännättää eikä malta syödäkään kunnolla, ulkona on aika kuuma, yöunetkin on olleet rauhattomat... niin kai sitä nyt alkaa heikottamaan ja huippaamaan vähemmästäkin! Mulla on kaksi negatiivista kotitestiä vyön alla, mut vasta kolmatta päivää menkat myöhässä. Yleensä ovat tosi säännölliset. Toivonkipinää yritän pitää yllä!
 
No mä tein sellasen että 6 pv ennen menkkojen alkua voi tietää jos on raskaana. Negaa on näyttänyt vaikka tein menkkojen myöhästymisen jälkeen. Täällä (asun pohjois-amerikassa) on kyllä ollut niin kaameet helteet (liki 40 mittarissa joka päivä), että olen juonut litroittain vettä päivittäin ja yhdellä palstalla sanottiin että se vesittää pissan ja voi johtaa negatiiviseen tulokseen. Mulla on aika lääkärille 4. elokuuta. Jospa siellä sit verikokeesta sais tuomion suuntaan tai toiseen.
 
Perjantai 29.7.2011



Taraolivia.........30v. .....kp?/?...............yk1
Sintu74.............37v. .....kp?/?..........(3*ivf) (1 tm)
Sanja...............32v. .....kp3/27 ............yk2
Mandala...........31v. .....kp5/25-35........yk7
Joku_raja.........29v. .....kp7/27-29........yk7 .....(4*clom)
Tatja...............35v. .....kp12/18-29........yk12.... terolut
Sissi_81...........30?v. .....kp16/28-30.......yk3
Marjutan..........28v. ......kp17/29-31.......yk3
Neitipippuri.......30v. ......kp19/?-46.........yk2
Killiäinen..........30v. .......kp20/?.............yk?
Anskilia............32v. ......kp20/28...........yk4
Amanda77........34v. ......kp21/32-37.......yk16
6*ovulaation induktio, 1km
Ginger.............35v. ......kp24/??.............yk19.... 1kkm
Ronjaliina.........29v. .....kp25/24-29........yk9
Syksy2010........30v. .....kp27/31-38........yk9
Wanda_81........30v. .....kp27/28-42.......yk10
Neah................34v. .....kp31/28............yk5
Sara_78...........32v. .....kp36/33............yk6.....dpo9
Mansikkalime....31v.......kp41/30.............yk1
Sakara.............34v. .....kp44/?..............yk4
Demuli.............31v. .....kp52/14-53........yk9
Rumor..............34v. ......kp65/31...........yk14
Jonesy.............30v. ......kp77/25-35........yk6




Taustalla:
Cassis
Sintti -79
Nima
Scrat
PauhaavaSydän
Kippi
Annastiina79
Vadelma30
Tunafish-78
Yameliah
Popcorn78
Lusa
Innuli
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
-2011-

Samirja..............32v. .....yk3.......plussa 25.7.
sunni..................33v. ................plussa 24.6.
KattiMattis..................................plussa
Miimau...............31v. .................plussa 21.4.
Viena.................33v. ....yk3.........plussa 8.4.
Tuiskuli..............29v. ....yk6.........plussa 7.3.
sgt....................32v. ....yk4.........plussa 20.2.
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
-2010-
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ...yk8.........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18.......plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-........................................ .plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Kiitos Mandala, olipa kiva nähdä itsensä tuolla listalla :) Jotenkin konkretisoi asiaa, kun on "mustaa valkoisella". Ja kiitos myös muille tervetulotoivotuksista, olipa lämmin vastaanotto :) Tänään tosiaan ensimmäinen pilleritön päivä.

Me aloitetaan tämä "projekti" ihan rennosti, turhia paineita asettamatta. En aio ainakaan vielä testailla oviksia, totuttelen tähän luomuelämään ihan rauhassa. Katsotaan mitä tulevaisuus tuo tullessaan :D
 
Ja niinhän siinä kävi kuten pelkäsin, eli kuukautiset alkoivat tänään, kuin salama kirkkaalta taivaalta, 3 päivää myöhässä. Aika jännää, et ehdin jo oikeasti luulla, että nyt tärppäsi ja kaikkia oireitakin oli jo "selvästi havaittavissa"... Voihan itkujen itku :-( Seuraavan kerran voidaan yrittää marraskuussa vasta.

Sillä välin olisi kai tarkoitus harkita clomin aloittamista ja perehtyä siihen mitä kaikkea se pitää sisällään. En haluaisi kokeilla jotain vain koska se olisi "automaattisesti" seuraava askel. Eihän clomitkaan toimi kaikilla, päin vastoin. Itseäni pelottaa se mitä olen ukenut clomien negatiivisesta vaikutuksesta kohdunkaulan liman koostumukseen ja eritykseen. Entä jos ongelma on nimenomaan siinä limassa? Milläs sitä vois sitten korjata? Voiko sitä muuten testata, siis miten voisi tietää jos lima on siittiölle epäsuotuisa?

Voi voi... taitaa viikonloppu mennä itseään kokoillen. Olin niin toiveikas ja jo onnellinenkin nuo 3 päivää.
 
Meillä on ajateltu seuraavasta hoidosta, että mitään ei kerrota kelleen ennenku on varmaa että jotain massussa todellaki kasvaa.

Varsinkin mieheni on syyttänytkin minua siitä kun olen onnessani toitottanut "raskaudestani" hieman joka suuntaan ja sitten kävikin näin. Sanoi senkin, että "Onko nyt kiva ilmoitella kaikille kun asiat eivät menneetkään niinku piti?"

Eihän mikään ole varmaa raskauden missään vaiheessa?!
Vasta kun lapsi syntyessään hengittää ja ehkä itkeekin (kaikkihan eivät itkekään), niin vasta siinä vaiheessa voi huokaista helpotuksesta. :)

Ne ongelmat mitä saattaa syntymisen jälkeen ilmetä, ovat sen ajan murhe... mutta totuus on, että mitä tahansa voi mennä pieleen raskauden aikana, ennen synnytystä ja jopa synnytyksenkin aikana...
 
Kyllä miusta vauvasta voi jo iloita siinä vaiheessa jos todettu on että jotain siellä mahassa kasvaa, eihän sitä nyt tosiaan tiedä koskaan mitä tapahtuu.

Tuosta stressistä ja sen vaikutuksista kovasti aina puhutaan, ja sitähän taitaa nyt riittää seuraavan kuukauden ajan : / töitä buukattu kunnon putket ennen lomaa, ja lomalla tiedossa parit isommat kisat koiran kanssa, joita tietty jännitän kovasti ja stressaan kun pitäis töiltä keritä reenaamaankin, ja lomalla reenit jatkuu vaan |O

Noh pitää yrittää olla pitämättä toiveita tän maha-asukkiprojektin suhteen liian korkeella...
 
Tervetuloa mukaan uudet keskustelijat :) Jo on markkinat ! :D Tänään kp 43/30 eikä tätiä näy. Valkovuoto normaalia niukempaa, miltei olematonta. Muuten ei normaaleista pms- oireista poikkeavaa (finnit, itkuherkkyys, nännit kipeet, tosin alavatsassa ei ole tuntunut normaaleja menkkaoireita). MUTTA: TESTI NÄYTTÄÄ EDELLEEN NEGAA. Kp 40 aamuvirtsasta pregchek:illä, ja tänään kp 43 first signal- testillä (ei aamuvirtsa, mutta koska näin myöhäinen vaihe kiertoa niin tuskin mitään merkitystä enää sillä, millä virtsalla testaa...toki mieluiten omalla :) Olen siis edelleen varma etten ole raskaana, ja testituloksetkin tukevat tätä. Mutta missä ne menkat viipyy...tulispa jo, niin pääsisi aloittamaan yk2:en. :)
 

Yhteistyössä