Keltakaneli hienosti onnistuit pinon perustamisessa
Mä oon ostanut ihan Cittarista sellaisia halpistestejä, mutta kyllä mulla on hyvin toiminut, selkeästi noussut pikkuhiljaa oviksen lähestyessä ja huipussa ihan tosi vahva viiva ollut.
Tänään kävin gynellä ja siellä oli kuulemma hyvä follikkeli kypsymässä, 3-4 päivän kuluttua pitäis poksahtaa, jännittää ehtiikö hyödyntämään, mun mies kun oli nihkeä viikonloppuna (tosin ei olisi simpoilla varmasti puhti niin pitkään riittänytkään) ja nyt on työreissussa, la nähdään ja silloin lomalle, joten sitten varmasti petipuuhiin sekin työstressin lauettua innostuu. Niin siis että jos ovis tulee perjantaina niin menee ohi, mutta jos lauantaina niin sitten pitäis ehtiä hommailemaan - nyt peukut pystyssä odottelen... On se kyllä niin harmi kun ei oviksen ajankohtaan voi vaikuttaa, plaah!
Määräsi muuten Terolutit, mulla kun on kierto tosi epäsäännölliseksi muuttunut. Aloitan sen sitten keväämmällä, katsotaan ensin miten kilpirauhashormoni vaikuttaa (mulla siis vajaatoimintaa). Tai siis toivottavasti ei tarvis aloittaa, vaan tulosta tulisi sitä ennen plussatestin muodossa
Tervetuloa mukaan
Anna :flower:
Mulla muuten siis kp 10/22-28 yk 8.