*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Miu84, olitkin ehtinyt jo kommentoida tossa välissä. Tsempit sullekin oviksen metsästykseen, kun tää on välillä niin vaikeeta! Kannattaa jatkaa testailua, jos vaikka vahvistuu myöhemmin plussaksi asti. Mullahan oli alkukesästä se kierto, missä ekaksi puolivahva viiva haaleni ja montamonta päivää myöhemmin vahveni plussaksi asti. Vaikka epäilen kyllä aina kohdallani munasolun irtoamista, vaikka ovisplussan saankin. Olen käynyt joskus lukemassa ennenaikaisista vaihdevuosistakin, ihan älytöntä :ROFLMAO:.

No hemmetin hemmetti, tosi pepusta että kaikki testailee negoja, joko r-testeihin tai o-testeihin :(

Harmittaa ihan vietävästi kaikkien puolesta :(

En kans oikein enää tiedä miten asian ottais puheeksi kun meilläkin vain kaksi ihmistä (meidän lisäks) tietää että edes mitään yrityksen tynkää on... Vaikee tosiaan alottaa siitä lapsettomuudesta, varsinkin kun näitä muutamaa lapsettomuushoidoissa käynyttä lukuunottamatta kaikki tuntuvat sikiävän ihan ajatuksen voimalla... "Me ajateltiin jättää ehkäisy pois", ja siitä kuukauden päästä: "Mä oon raskaana", tai vaihtoehtoisesti tulee ihan kokonaan vahinko raskaus :eek:

Daniella Älä nyt sentään vaihdevuosia aattele, kuten Miu84 sanoi ihan jo mielenterveyden takia :)

Viimeksi muokattu:
Niin ja Tilulilu, musta tulee pommin varmasti laittamasi nettisivun vakiovieras :)
Heti nousi pieni toivonkipinä (vaikka samalla olen jo täysin varma että uuteen kiertoon joudun) jospa kumminkin, eli testailit jatkuu kunnes kuukautiset tulee :p :D

Meillä kävi tänään mun ystävä kylässä, kahden pienen lapsensa kanssa, joista toinen vielä vauva. Voi että se olisi niin ihanaa saada oma lapsi. Tuntuu niin jännältä katsoa ystävää perheensä kanssa, tulee niin ulkopuolinen olo, samoin kun näkee näitä raskaana olevia tai lapsiperheitä. Ihan kuin katselisi joidenkin kaltereiden takaa, kun ei itse saa sitä samaa vaikka kuinka toivoo ja yrittää.

Oon myös kuullut aikamonen tutun tulleen raskaaksi tosi pian yrityksen aloittamisen jälkeen, ihan vieläpä tässä lähiaikoina. "Aluksi tuntui, et tärppääköhän ikinä, mutta sitten se tapahtuikin nopeasti ihan kolmen kuukauden jälkeen." ja "Tulin raskaaksi heti, kun sille annettiin mahdollisuus." ja "Tulin heti raskaaksi, kun vähän alettiin ajattelemaan, että voisi kohta alkaa yrittämään toista".
Tuntuu kyllä vaan niin epäreilulta!!
Kohta 8 kuukautta tässä yritetty eikä mitään tapahdu. :mad::poop:

Juu se on tosi raskasta kun alkaa aatteleen tota muun maailman raskautumista.
Vauvoja on joka puolella. Kaupungilla, tutuilla, töllössä ja netissä näkee joka päivä jonkun videon jostain sulosesta ja hassusta taaperosta.
Ei tunnu reilulta ei. Mietin e kovin pitäiskö lähteä lääkärin pakeille. Olin jo kovasti vaiheessa, ekan kerran käynytkin juttusilla kun tuli se plussa. Vaikka olikin sit kohdun ulkopuolinen, niin sain jotain toivoa.
Nyt vaan mietin et tarviiko taas odottaa toiset puoltoista vuotta, vai enemmän? Tapahtuuko ikinä enää mitän. Siksi se lääkäri pyörii mielessä.

Danniella: Niinpä! Sehän se vaikeinta onkin just, että miten tästä tilanteesta kertoo. Mullakin kaks kaveria tietää tästä projektista, myös hoidoista. Mut SILTI heillekin mun on vaikea antaa näitä tilannetiedotuksia.. Nytkin oon miettiny, et pitäis ilmoittaa inssin menneen plörinäksi. Mut en millään saa aikaiseksi, kun en tiedä miten sen teen. Enkä jotenkin ees halua asiaa märehtiä. Puran kaiken teille :rolleyes:

Ja joo, vaihdevuosia täälläkin on epäilty! :ROFLMAO: Varsinkin ku viime vuonna oli kierron kanssa häikkää ja tuli pahoja nivelkipuja joille ei löytynyt syytä. Google kertoi, että estrogeenivajaus aiheuttaa nivelkipuja, joten.. 1+1= vaihdevuodet o_O
No ei siinä mitään, mut nyt tuo Letrozol aiheuttaa nivelkipuja (löytyy ihan haittavaikutuksista), koska se laskee estrogeenitasot alas, jotta keho herää sitten tuottamaan sitä itse reippaasti lisää (näin mutkat suoriksi -tyylillä kerrottuna). Noooooh.. Mulla on niitä kipuja nyt vielä enemmän, vaikka kierto on lopuillaan ja lääkkeiden syömisestä on kohta se 4 vkoa. Luulis, että ne estrogeeniarvot ois nyt huipussaan tai edes normaalit! Kp3 aloitan taas uudestaan.. Eli tän hetkinen murhe mulla on, että noissa arvoissa on häikkää. :eek:Pitää kysellä kun aloitetaan taas hoidot uudella paikkakunnalla.
Luultavasti mun pelko on yhtä irrationaalinen kuin Danniellan vaihdevuodet, mut.. kuten aiemminkin sanoin, stressin määrä on vakio :ROFLMAO::ROFLMAO:

Miu84 ja Danniella nyt sitte vaan tikkua pissiin vaikka 3x päivässä, ettei mee ovis ohi! Tai no, pääasia että tulee talleteltua ahkerasti. :D

Joo BlackCat, liian 'hyvä' sivusto o_O Siellä oikeassa laidassa on myös linkki tuollaiseen laskuriin, joka kertoo koska kannattaa testata ;)

http://www.countdowntopregnancy.com/tools/pregnancy_test_calculator.php

Ja BlackCat vielä: Just tuo minuakin ahdistaa kertomisessa, kun kaikki muut on tullut raskaaksi tosi helposti! Ja yks kaveri vielä kärsi mielestään lapsettomuudesta, koska oli saanut kaksi keskenmenoa puolen vuoden sisään. (Muoks. sen jälkeen kaksi lasta ns. pyhällä hengellä) Siis yhtään väheksymättä, siltä se varmasti hänen tilanteessaan tuntui! Yritin kyllä lohduttaa, että keskenmenot on yleisiä jne, mut eihän se tietty siinä tilanteessa auta. :( No enivei, tuntuu jotenkin tosi vaikealta ottaa hänen kanssaan tätä meiän tilannetta puheeksi, kun takana on jo 19 kuukautta eikä testeissä kertaakaan kahta viivaa! Enkä siltikään koe itseäni vielä lapsettomaksi. Ainakaan sillai, että olisin menettänyt kaiken toivoni.

Viimeksi muokattu:
Kiva kuulla,että vielä löytyy ihmisiltä toivon pilkahduksia,ettei koeta vielä itseämme lapsettomiksi. :)
Tähän kuitenkin tarvitaan aika monta tekijää natsaamaan samaan aikaan! :eek:

Tässä nyt arvon,että tuhlaanko testiä enää huomenna vai rauhotunko ja odotan menkkoja.Aamulla on vaan se fiilis aina et "pitäskö" ja sit viestitän miehelle asiasta :ROFLMAO:
->kiitos noiden laskureiden,en oo kuitenkaan nyt taas heittänyt kirvestä kaivoon :p

Tänään oli 12h työpäivä ja huomenna aamulla takas.Ei paljo ehtiny ajattelee vauvajuttuja.Jotain hyötyä siis töistäkin :cool:

Hei taas! Mut voi tosiaan siirtää plussanneisiin, kun digikin antoi positiivisia uutisia ja tikku alkaa näyttää jo tummempaa viivaa. :) Testailu jatkuu, koska tällä hetkellä tuntuu oireiden perusteella lähinnä siltä, että joku vatsapöpö on iskenyt niin ei oo ehkä ihan vielä täysin sisäistänyt asiaa.

Ja hurjasti tsemppiä yritykseen kaikille synkistä tunnelmista huolimatta! Meillähän tää oli ihan puhtaasti "työvoitto", eli parissa viimeisessä kierrossa ei ole kyllä pahemmin enää nautiskeltu vauvantekopuuhista. Hampaat irvessä väännetty kumpikin kalenteri toisessa kädessä. Ei olis millään tjottailulla varmaan tärpännyt ikinä!

Se mikä on ollut yllättävää niin plussauksen jälkeen hermoilu loppui kokonaan. Luulin että stressaisin vielä enemmän tästä raskausasiasta, mutta tässä vaiheessa ainakin on hyvin zen-olo (täysin epätyypillistä mulle). Samaa toivon siis myös kaikille teille! :love:

MamaBoo / 31v. / yk9 / + 22.8.

26.8

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Keinuilija...........31v.....kp 14/30-32.........yk 9...........luomu
Miu84...............30v....kp 17/29...............yk 20..........luomu
BlackCat...........29v.....kp 25/24-28.........yk 13.........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 26/28.............yk 6
Tilulilu..............34v.....kp 27/27..............yk 17.........lz+pr+l+ins
Hupikonna.........32v.....kp 31/?.................yk 1.......luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, Mustikk4, MamaBoo, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.

MamaBoo, kiva kun työ tuotti tulosta! :love: Kävitkö sä muuten gynellä tänä yritysaikana, tarkistuttaan että kaikki on ok? Kun mä olen tosiaan pitänyt itselläni takarajana tätä elokuuta, että jos nytkään ei tärppää niin sit meen gynelle ihan oman mielenrauhani vuoksi. Siirsin sut plussanneisiin, haluatko pysyä vielä taustailijoissa?

Mustikk4 en varsinaisesti käynyt tän yrityksen takia. Keväällä sain ikävän virtsiksen ja samaan aikaan oli veristä vuotoa ja alavatsakipua niin pääsin YTHS:llä peruutusajalla gynelle, joka myös ultrasi varmuuden vuoksi. Mainitsin tästä vauvayrityksestä niin hän sitten samalla tsekkasi, että perusasiat oli kunnossa. Jos nyt ei olisi tärpännyt niin mies olisi mennyt testeihin ja ite olisin varannut gyneltä perusteellisemman tutkimuksen. Mutta toi perustutkimuskin rauhoitti mieltä kyllä pitkän aikaa, kun gyne totesi että raskautumiselle on oikein otolliset olosuhteet.

Ja varmaan käyn vielä kurkkimassa mitä täällä tapahtuu, mutta ei tarvii olla taustailijoissa enää. :)

Onko tänä aamuna testailtu? Tilulilu ja BlackCat? :)

Mie kävin ostaa tuttuja rfsun testejä,kun olin varma että nuo netistä tilatut halpistikut näyttää väärää negaa.Eilisen testauksen perusteella ne näyttää ihan oikeaa negaa :D Eli tänään en sit enää testannut.Ois se jo näkynyt.Menkkoja ootellaan.
En oo varma tästä kierrostakaan,kun viime kierto oli normia kaksi päivää lyhyempi.Eli hanat voi aueta tässä milloin vain.

Väliaikatietoja oviksen metsästyksestä...
Oon tikuttanut yli viikon ajan kerran päivässä (ennen riittänyt ja tarvittaessa 2xpv) ja nyt on jo kp20, mutta ei ovisplussaa. Nyt on jo niitä menkkamaisia kipuja, jotka alkaa jo reilua viikkoakin ennen menkkoja, joten jään nyt odottelemaan niitä. Ovis on voinut jäädä tapahtumatta, kun sehän on kai mahdollista, että menkat tulee ajallaan vaikkei sitä olisikaan tapahtunut?

Tulkaahan huomisaamuna kertomaan testikuulumisia!

Hyvää iltaa kaikille :)
En testannut tänään kun huomasin aamulla, että on enää yksi testi jäljellä, joten päätin jättää sen huomiselle...

Tilulilu Se täällä on just niin ihanaa, kun voi purkaa fiilikset suodattamattomina (mitä en ehkä lähipiirilleni osaisi/haluaisi tehdä vaikka tilanteesta tietäisivätkin) eikä kukaan tuomitse :) On ihan varmaan iso kynnys kertoa tuolle mainitsemallesi ystävällesi... Mutta me tiedetään ja ymmärretään <3

Miu84 Oot ihan varmasti kertonut, mutta en muista eli miten kauan sulla on keskenmenosta? Ei mun mielestä kannata uudestaan mitään puoltatoista vuotta odottaa...

Lennis Mulla alkaa olee kans sellanen olo että kuukautisten alkua odotellessa :(

Moikka!

Oon ollu kiireinen remppahommissa o_O

Muthei, sain tänä aamuna haamun!! :eek::eek: Aamuyöllä kävin pissalla ja tein testin, hetken sitä kattelin ja negahan se oli. Aamulla uudestaan pissalle mennessäni puolihuolimattomasti pyörittelin sitä testiä ja huomasin, että valoa vasten siinä on jotain! Äkkiä kännykän luo ja siitä "taskulamppu" päälle - kyllä, viiva siinä on!! Mieskin näki! Myöhemmin onnistuin näkemään sen myös ilman tätä taskulamppukikkaa, ihan siinä on punaista väriäkin. :love:

Huh! :eek:

Noo kipitin sitten ostamaan Apteekin omia testejä, joista toisen tein aamupäivällä - nega. Ei toivoakaan viivasta vaikka purin sen testin ja katsoin erilaisissa valoissa jne..

Soitin klinikalle, että mitäs nyt kannattaisi tehdä, kun oon lopettanut ne Lugesteronit jo kaks päivää sitten - pitäiskö ne alottaa varmuuden vuoksi uudelleen? Sanoi että voihan niitä pari päivää vielä ottaa, mut että jos on vahva raskaus niin ei se lääkkeitä tarvitse. Otin heti kaksi Lugea suun kautta :LOL: Yritän nyt kaikkeni, koska oma moka, että lopetin ne Luget jo alkuviikosta. Testit oli vaan niin negoja ym., että koin ne turhaksi (???!!! En koskaan enää ajattele noin!!).

Nojoo, mut en usko enää huomenna saavani testiin mitään. Menkat nimittäin alkoi jo eilen illalla/tänään ihan selvin merkein, joten ei tuota 'raskautta' nyt kovin vahvaksi voi sanoa. Varsinkaan kun näin DPO14 tulee noin onneton viivaviritys. Jos ei tietäisi, ei varmasti huomaisi koko viivaa!

Hienoa kuitenkin, että yritystä ainakin on ollut! Eka kerta ikinä! :love::love:

Danniella, voihan se olla et ovis oli, mutta et vaan saanut sitä kiinni, jos se oli niin ovela ;)

BlackCatin aamutestailuja odotellessa :LOL: Koska sieltä nyt kuitenkin tulee ylläriplussa! ;)

Oi, jännittävää Tilulilu! Ei kai siihen ihan väriä tuu, jos kerran luotettava tuttu testi, etkä aiemmin oo saanut värillistä! :geek:
Ja jos se aamupäivän testi oli sit negaa, kun pissa oli laimeampaa? Aina saa toivoa :giggle:

Daniela edelleen aika samoissa merkeissä. Eilen oli aika kivan näköstä puolikasta viivaa jo tulollaan ja si se taas vaan katos! Olkoon ihan sama. Ei tässä vaiheessa kiertoo enää mitään ovista kuitenkaan tule.

Black cat tossa alkukesästä. On tässä senkin jälkeen jo kolmisen kiertoa ollut. Niin ei kai kannata liikaa oottaa. Jos vedän takarajakseni tän loppuvuoden. Si jos ei mitään niin tutkimuksiin!

Tilulilu wau :) Siellä oli selkeästi si jotain tapahtumaa!

Pikatiedote rempan keskeltä: Ei viivaa tänään. Ei edes taskulampulla katsottuna :D Se raskaus tuli ja meni.

Niin siinä eilisessä apteekin testissäkin näkyi muuten se viiva kun sitä kunnon valossa myöhemmin tarkastelin. Että ei tartte miettiä oliko se aamun testi jotenkin viallinen!

Toivottavasti seuraavaa haamua ei tarvitse odotella puoltatoista vuotta.. :eek:

Noniin, kotona jälleen. Nyt alkaa olla asunto muuttokunnossa!

Omat navat tähän alkuun: Sain siis eilen aamulla haamun ja aamupäivällä apteekin omaankin valoa vasten katsottaessa selvän viivan. Tänä aamuna oli käytettävissä vain toinen apteekin oma, enkä näe siinä kyllä vieläkään mitään. Kotiin kun tultiin, katsoin uudelleen toissa aamuista liuskatestiä ja viivahan se on siihenkin kuivuttua ilmestynyt! En ehtinyt sitä silloin aamulla kovin pitkään katsella, kun lähdettiin ajoissa ajelemaan. Mut kyllä, nyt mulla on kolme testiä kahdelta päivältä joissa on jonkin sortin haamu. Ja ainakin siinä eilisessä liuskassa se on selvästi punainen.

Äsken tein mielenkiinnosta (tai koska oon hätähousu) taas liuskan ja sekin näyttää vähän vielä haamuilevan. Pitää vielä antaa kunnolla kuivua.. Mut vaaleammalta näyttää, että poispäin varmasti menossa. Menkatkin niin runsaat että kuukuppi vuotaa yli o_O On tää outoa.. Ja tietenkin vain yksi testi jäljellä!! (Vastahan minä niitä tilasin lisää.. :whistle:)

Mut kyllä, nää liuskat on vanhoja tuttuja testejä enkä oo koskaan saanut niihin mitään! Oon hautonut tän kierron kaikkia testejä ja katsellut niitä erilaisissa valaistuksissa, ja tyhjiä on ollut ennen keskiviikkoa (toissapäivä). Että oon nyt vakuuttunut, että hedelmöitys ainakin on tapahtunut! Jee! :LOL: Vielä kun sais jostain tietää, oliko tää vaan hyvää tuuria vai sen inssin ansiota.. :unsure:

Mut sen vaan sanon, että nyt tuli opittua ns. kantapään kautta, että se plussa voi tulla vielä DPO14:kin vaikka sitä ennen ois negaa! Että älkää luovuttako kanssasisaret! :love:

Lennis: Oon lukenu paljon testijuttuja ja tosi monet sanoo, et RFSU:n testit on jotenki huonoja. Antoikohan ne viivanpaikkoja vai miten, en muista. Mut ehkä NE antoikin väärää negaa ;) Kannattaa käyttää rinnalla niitä halpistestejä ;) (tosi järkevää tälläinen tuplatestailu, mut.. :LOL:)

Danniella: Yleensähän kai sanotaan, että jos ei ovuloi, niin kierto venyy. Mut tiedän tapauksia, joissa kierto on ollut ihan normaali. Että se on kyllä mahdollista! Ehkä sulla oli nyt sellainen ovuloimaton 'välikierto'.. Turhauttavia kyllä sellaisetkin, ihan ku ei olis jo muutenkin aina tarpeeksi odottamista, kun joutuu odottamaan esim. seuraavaa ovista tai raskaustestipäivää. o_O

BlackCat: Teitkö sen viimeisen testin tänään? :)

Ei täälläkään kovin vahvasti mene. Kyllä tuli niin negatiivinen tulos raskaustestiin tänä aamuna, kun vaan olla jo voi. :poop: Siinä pytyllä istuessa mietinkin itekseni, että miksiköhän tätä edes teen ja teenkö ollenkaan, kun varmaan yhtä viivaa taas näyttää ja oikeenpa taas arvasin. Hohhoijaa. :cry:

Harmittaa kyllä teidän muidenkin puolesta, että negoja on täällä vaan näkynyt. Kurjaa, kun ehdit Tilulilu vielä innostumaan siitä haamusta. :(

Voi Mustikk4, *halaus* :( Tiedän ton tunteen. Siinä kun sitä yhtä viivaa tuijottaa, miettii vaan et "Miksiköhän tän tein? Luulinko muka tosissaan et siihen vois tulla kaks viivaa?! Eihän sellaista tapahdu!"
Kakka fiilis, I know :( Mikä DPO sulla on menossa? Laitahan jo itsesi listoille niin päästään seurailemaan sun vaiheita tarkemmalla silmällä :geek:

28.8

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Keinuilija...........31v.....kp 16/30-32.........yk 9...........luomu
Miu84...............30v.....kp 19/29...............yk 20..........luomu
BlackCat...........29v.....kp 27/24-28.........yk 13.........luomu
Lennis………….…..30v…...kp 28/28.............yk 6
Tilulilu..............34v.....kp 3/27...........yk 18.........lz+pr+l+ins
Hupikonna.........32v.....kp 33/?.................yk 1.......luomu
Mustikk4...........28v.....kp 26/26-29............yk8..........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Iitukka81, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Kaisaek, Piki79, Vadelmanlehti, MelodyPop, Kiia80, Milli Mimosa, NeitiPelargonia, Rockwell, Merope, Cheri85, Dorin, nenni26, Tiuhtinen, Vilijonkka, Danniella, Jännää, Vanessaaa, Fiidu, Lillans, Jenifer, Mirassa, Karoliiniska

Plussanneet 2014:

Ankkurinappi.........31v.........?.......2/2014
murmelii..............32v.......yk3......2/2014
Jonniss................29v.......yk3......14.3.
Marjee.................30v.......yk8......26.3.
Nonnna................31v.......yk3......2.4
Matahari..............31v.......yk1......13.4
Jofa....................30v.......yk1.......4/2014
Kerttuli82........................yk 10....30.4.
Pienestä kii..........31v.......yk 9......8.5.
Miri81.................33v.......yk 2......14.5.
Handis85.............29v.......yk 1......16.5.
Chiligail...............35v......ya 2012..9.6.
Ricardina.............30v...................24.7. km
tamariini.............32v.......yk1.......8.8. km
Viiu.....................33v..................26.8.
haavetta pienestä..28v..................21.10.
Ricardina.............30v...................26.10. 1.IVF/2.PAS
Kaisa888..............38v..................27.10.
samour_..............30v...................8.11.
Säihkiss...............35v......yk26......7.11. 2. mp+pr
Ruusutar..............30v..................23.12.

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v.........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2.............21.2.
Lennis.................29v.......yk3.............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4..............3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2..............11.4.
Metsäläinen.......................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4.............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1.............23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1.............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2.............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2..............14.5.
Norna.............................yk 4/5..........5/15
Rockwell............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7..............18.6.
Lili85...................30v......yk2...............13.7.
Fiidu...................34v.......yk3..............23.7.
Lillans.................37v.......yk2...............23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.

Viimeksi muokattu:
Kiitos Tilulilu. Tein nyt työtä käskettyä ja naputtelin oman rivin itsellenikin. :) Laitoin kierron pituudeksi 26-29, vaikka on mulla suunnilleen vuoden aikana ollut kerran kierto vain 25 päivää ja kerran 31. Ihmettelen kyllä vieläkin tuota 31 päivän kiertoa mikä kerran oli, et miten se venyi niin pitkäksi.
Mä en tiedä mikä dpo on tänään, kun aloin tikuttamaan vähän myöhässä ja sain vain haamuja testeihin. Tiedä sitten tapahtuiko ovulaatiota tällä kertaa ollenkaan, kun ei niitä tyypillisiä oireitakaan ollut, vai oliko se vaan jo aikasemmin.

Hyvät viikonloput kaikille kuitenkin! :)

Yhteistyössä