*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Sannui: Siellä siis samat iät kun täällä :) Tervetuloa ja tsemppiäää!!

vauvatoiveinen: Saako vielä udella (varmaan tieto jo jossain on, mut en nopsaan löytänyt), että montako kiertoa ollut nyt noilla metforemeilla?

ON: Tänne ei ole vielä saapunut täti, vaan aivan toivoton känkkäränkkä. Ai että osaa ottaa päähän. Tänä aamuna menin aamupisulle ja kun olin vetänyt vessan ni mies paukahtaa paikalle. Jumantsuikka ku meinasin heittää miestä pyyhkeellä. Enkö saa rauhassa hoitaa vessahommia?! Tiedän, oli aamusuihkun aika. Mut cmon, kaks minuuttia lisää.. Ja miks hän ryntäs suihkuun kun ASUU siellä. Mä käyn tosi nopsaan aamupesun, maks 2 min. Että näin suuria mutta hermo on sitten k-i-r-e-ä-l-l-ä!
 
Mulle saa päivittää kp 2 ja yk 3. Täti tuli ja toi kaverinsakin, piti käydä lääkärissä asti kääntymässä kun oli niin hurjat kivut. Ekaa kertaa ikinä on kierto sekasin!
 
Viimeksi muokattu:
Torstai 2.10.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Norna...................30v.....kp 2/30..........yk 3...........luomu
Metsäläinen..........34v......kp 9/28-30......yk 21
Hironea................35v.....kp 10/26.........yk 10..........luomu
haavetta pienestä..28v.....kp 12/26-28.....yk 7
vauvatoiveinen......37v.....kp 18/23-30.....yk 2(yk 20)..luomu
Merope.................29v.....kp 22/28-30....yk 14..........kilppari
Vilijonkka_............31v.....kp 26/30.........yk 20> letrozol + ? > inssi tulossa
Tikru-78...............35v......kp 32/28-31....yk 7..........luomu
Ruusutar14...........30v.....kp 36/27.........yk3............luomu
kaisaek................32v......kp........yk........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Säihkiss, Tuutunen80, tamariini, Tilulilu, samour_

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

vauvatoiveinen..........dpo 2.........12.10



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa...............30v.......yk1.....4/2014
Kerttuli82................yk 10......30.4
Pienestä kii.....31v.......yk 9.......8.5
Miri81............33v.......yk 2......14.5
Handis85........29v.......yk 1......16.5
Chiligail..........35v....ya 2012.....9.6
Ricardina........30 v.................24.7 km
Tamariini...............................8.8
Viiu................33v................26.8

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Norna Pahoittelut, että meni näin :hug: mutta jos jotain positiivista niin ei onneksi venynyt pidempään. Mitä lääkäri sanoi?

Sannui Tervetuloa! toivottavasti visiitti on nopea :) Jos listalle tahdot niin laita kunnon speksit niin mä sitten lisäilen jonon jatkoksi.

Merope :LOL: Sä oot niin samanlainen! mä saan kans tiettyyn aikaan ihan käsittämättömiä kilareita ihan ihme asioista. Viime kierrossa muistan rähähtäneeni miehelle siitä kun ei voi laittaa jääkaapin ovea siksi aikaa kiinni kun kaataa lasiinsa maitoa... *tyrsk... ollaa me akat aikamoisia kestettäviä...

ON: Eka tikku pissitty ja ihan tyylipuhdas tyhjä niinkuin näihin kiertopäiviin voi olettaakkin. Eilen jo harjoiteltiin ;) ja tyhjennettiin huonot uimarit alta pois :D :D
 
Kiitos tsempistä siskot! <3

Lääkäri sanoi että haalea plussa voi tarkoittaa tosiaan ns. kemiallista raskautta, ilmeisesti kuukautiset sen jälkeen on yleensä rankemmat. Mulla oli myös aika rankka flunssa arvellun ovulaation aikoihin, joten sekin on voinut sekoittaa kiertoa.

Jotenkin on lähinnä helpottunut olo - toki hieman harmittaa joutua uuteen kiertoon, mutta toisaalta ei tunnu siltä että olis vielä kiire asian suhteen, vastahan tässä alettiin suunnitella tätä hommaa.

Sannui, tervetuloa mukaan!

Ihanaa huomata että täällä on muitakin raivottaria :D

Huiman paljon tsemppiä seuraavaan kiertoon kaikille - eiks nyt tässä kuussa laiteta alkuun niitä juhannusvauvoja?
 
Viimeksi muokattu:
Harmi Norna, että se sitten tulikin täti taas.. Mutta olet oikeassa, parempi sitten, että tuli kuin, että olisi joutunut odottelemaan, kun kerta oli tullakseen.

Bahaman tilannetta seurailen myös mielenkiinnolla. Kerrohan, mitä testi näyttää jonkun päivän päästä. Olivatko todella oikeast menkat vai miten.

Itsellä kp10. Tikuttelin tänään, mutta hailakkata on vielä ovistikussa. Mies on ensi viikon taas poissa, joten toivottavasti nyt viikonloppuna saatais "varastoon" kavereita, jos sattuis ovis sitten vaikka heti alkuviikkoon... Tai menis sitten rehellisesti ensi viikonlopulle, niin päästäis oikeaan aikaan hommiin.

Oikein ihanaa syksyistä viikonloppua kaikille!
 
Pahoittelut Norna ja Bahama. :hug:

Bahama: Mullahan ei ole kumpikaan mennyt mitenkään oppikirjamaisesti... Ekalla kerralla oli kaksoset ja arvo oli yli kolme viikkoa tyhjennyksen jälkeen vielä yli 900. Tippui kaavinnan jälkeen hyvin nopeasti. Toisella kerralla arvo tippui nopeammin eli hyvin haalea plussa oli kahden viikon kuluttua. Lähes kuukausi tyhjennyksen jälkeen oli arvo 34 ja siihen jäi. Istukan pala irrotettiin sitten tähystyksessä... Tippuu siis hyvin yksilöllisesti. Toisilla romahtaa jo viikossa, toisilla vie monta viikkoa.

(.) meidän pienten kaksosten laskettu olisi ollut tänään. Ahdistaa. :( Mielummin pitäisin heitä nyt sylissäni, kuin miettisin, että täyttyykö se syli koskaan.
 
Vauvatoiveinen lämmin halaus ja paljon tukevia ajatuksia sinulle. Eilinen on varmasti ollut vaikea päivä kohdata. Olen niin pahoillani.

Bahama mulla laski hcg-arvo tosi nopeasti km:n jälkeen. Puhutaan viikosta. Mutta se riippuu niin tapauksesta kaiketi ja siitä miten "hyvin" kohtu tyhjentyy.
 
Jaa-a... Se sit meni taas tää ovis omituisesti... Eilen tikussa oli nähtävä viiva, mutta ei todellakaan edes lähellä kontrolliviivaa. Tänään viiva oli enää juuri ja juuri nähtävissä oleva haamu... Mitä hittoa!!! Menikö mulla ovis taas ohi testien vai voiko olla, et säännöllistä menkoista huolimatta ovis jää pois... Kiessus, että ketuttaa tämmönen kun ei ole mitään selvää... No pari viikkoa vielä ja toivottavasti saa edes jotain selvyyttä. Varmuuden vuoksi on kyllä talleteltu hyvinkin ahkerasti, mut tämä eipä epätietoisuus harmittaa...
 
Heipähei!

Täällä taas pitkästä aikaa kuulumisia kertoilemassa. Tässä on nyt siis menossa ensimmäinen kierto ilman Teroluteja ja toinen kierto ovistestailua. Viime kierrossa haukuin Davidin ovistestit täällä, kun niissä ei näkynyt mitään kp19 mennessä. Nyt on kyllä peruttava puheeni - tänään kp20 ja testirivi näyttää tältä!

Kuva (Toimiikohan?)

Oliskohan tuo eilinen kp19 jo plussa?! Aika "nollasta sataan" -meiningillä tuo viiva kyllä vahvistui :) Noo, oli plussa tai ei, olimme viettämässä viikonloppua vanhempieni luona, joten.. Vähän tuntuu, että paras tilaisuus tuli ja meni : / Mutta sehän selviää parin viikon päästä! Tänään aamupäivällä tunsin voimakkaita pistoja alavatsalla ja nyt illasta nännit kipeytyivät. Luulisin siis ovulaation oikeasti olleen tänään.

No kävi miten kävi, oikeasti riemastuin noin vahvoista viivoista! Upeaa nähdä 15 vuoden e-pillerien käytön jälkeen kropan vihdoin heräävän toimimaan itsestään!! :)
 
Maanantai 6.10.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Norna..................30v.....kp 6/30...........yk 3...........luomu
Metsäläinen..........34v.....kp 13/28-30....yk 21
Hironea................35v.....kp 14/26.........yk 10..........luomu
haavetta pienestä..28v.....kp 16/26-28.....yk 7
vauvatoiveinen......37v.....kp 22/23-30.....yk 2(yk 20)..luomu
Merope.................29v.....kp 26/28-30....yk 14...........kilppari
Vilijonkka_............31v.....kp 30/30.........yk 20>lz+?>inssi tulossa
Tikru-78...............35v......kp 36/28-31....yk 7..........luomu
kaisaek................32v......kp........yk........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Säihkiss, Tuutunen80, tamariini, Tilulilu, samour_, Ruusutar14

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Hironea....................dpo 1.........19.10
vauvatoiveinen..........dpo 6.........12.10



Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa...............30v.......yk1.....4/2014
Kerttuli82................yk 10......30.4
Pienestä kii.....31v.......yk 9.......8.5
Miri81............33v.......yk 2......14.5
Handis85........29v.......yk 1......16.5
Chiligail..........35v....ya 2012.....9.6
Ricardina........30 v.................24.7 km
Tamariini...............................8.8
Viiu................33v................26.8

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Bahama joo, muistelen että yhdessä niitä mollattiin :saint: Mut hyvä näin, nyt voidaan jatkaa noiden "säästöpakkauksien" tuhlaamista ;) Tein vielä tänään kp21 mielenkiinnosta yhden testin ja selvästi tuo vaalenee. Eli plussa oli ja meni! Tänään vielä tuntui sellaisia jänniä kipuja alavatsassa mitä on aiemmissakin kierroissa ollut. Nyt sitten tiedän, että ne liittyvät ovulaatioon. :) On tää jännää.. ;)
 
Jaahas.. tulinpa nyt tännekin infoamaan, että täti kaarsi paikalle. Viikonlopun nega kyllä jo ennakkovaroitti tästä. Maailma taas hetkeksi romahti vloppuna ja nyt keräilen voimia jatkoon. Kaipa se tästä, pitäishän ymmärtää että inssien onnistumisprosentti on 10-15 luokkaa joten olis ollut lottovoiton luokkaa onnistua.
Tsemppiä kaikille ja mukavaa syksyn jatkoa :)
ps. onko Merope ja Hironea lähtenyt yksityisviestittelyyn, kun ei teidän viestit mietä viihdytä? :)

tänään kp1/30 ja toinen inssi tulee lokakuussa?
 
Ehei ei tässä ole lähdetty yksärilinjalle :D Mulla on tällä hetkellä "lievä" nettiongelma töissä. Ja siis kotonahan en viitsi enää koneella roikkua, kun päivät istuu ruudulla kuitenkin.

Meidän langattoman netin akku otti ja posahti. Nyt sitten yritän saada työsähköpostit ja muut kaikkein tärkeimmät nettiä vaativat jutut tehtyä pikaisesti kännykästä jaetulla yhteydellä. Muutoin ihan hyvä, mutta hitusen toimii hitaasti joten ei tällä viitsi kovinkaan paljoa ylimääräistä surffailla. Mokoma aiheuttaa sen, että joutuu siis ihan aikuisten oikeasti tekemään töitä kun ei pysty lusmuilemaan :D

Vilijonkalle harmitukset tädistä ja tsempit uuteen inssiin.
 
Vilijonkka: Hironea jo ehtikin vastaamaan, eli eipä täällä mitään yksäreitä olla aloitettu :) Itse olen tarkoituksella pitänyt hieman taukoa, lukenut olen silti. Ajattelin, että terrorisoin koko palstaa niin jätän muillekkin vähän tilaa. Ja toisekseen, mulla on tää kierto ollut sellainen vähän "ihan sama" -kierto. Tuntuu, että ei me raskauduta niin miksi edes toivon. Ja tämä palsta vaan auttaa toivomaan (mikä on oikeasti hyvä). Ja pahoittelut tädistä.. Kyllä sitä varmastikin toiveet nousee entistäkin korkeammalle, kun on hoidoissa. Siis: :hug:

Hironea: EI taas tuota pirun oviksen metsästyksen vaikeutta! Tuo on tosi turhauttavaa! Mulla oli tosin yhdessä kierrossa kans noin, en saanut ovista tikkuun. MUTTA se oli se kierto, kun ovista mitattiin verikokeesta ja sen mukaan ovis oli tapahtunut. Tuntemattomat ovat naisten sukuelinten tiet. Tai jotain.. :)

vauvatoiveinen: :|:hug: En osaa edes kuvitella mitä olet käynyt läpi. Itse lasken vaan sitä, että jos olisi tärpännyt ekalla kerralla, niin meidän vauva olisi nyt aikalailla puolivuotias. : /

Norna: Huh, kun tuo juhannusvauva kuulosti jotenkin tosi pahalta. Että VASTA juhannuksena voisi olla vauva JOS joskus sattuisi raskautumaan.. On tää järkyttävää..

ON: eli täällä siis sellainen masentunut haikeus. Kai sitä alkaa tosissaan luovuttamaan. Meillä menee parisuhteessakin tosi huonosti. Tiuskitaan koko ajan, ei mitään läheisyyttä ja oikeastaan vaan pyritään selviytymään toistemme läheisyydessä. Mua harmittaa, kun mies ei osaa olla tukena. Näytin sille yhden tutun ultrakuvaa ja kerroin toisesta parista, joka sai pitkän odotuksen jälkeen lapsen. Ei mitään. Vaikka toivoisin hänen sillon halaavan. Ja juu, tiedän. Hän on mies, eikä osaa. Olen asiasta sanonut, että saisi kyllä osata. Ehkä siis parempi, että vetäydyn taas taka-alalle. Tätikin ilmeisesti vielä tämän viikon aikana vierailee.
 
Merope Muru! Mä halaan sua ukkoski edestä :heart: :hug: :hug: Varo vaan etten tee oikein Bjurströmejä jotta hali-hali-pusi-pusi sinnekkin vaan ;)

Tuohon parisuhdejuttuun... Elä huoli! nuo kuuluu siihen parisuhteeseen. Välillä pitää mennä huonosti, että osaa arvostaa kun menee hyvin. Tiedän klisee ja sitten niin mahottoman siirappinen sellainen, että jotta oikeen kengät jämii lattiaan. Silti kaikesta huolimatta totinen tosi. Ja toisaalta, nythän on hyvä hetki ottaa vähän etäisyyttä ja huilata. Kohta pääsette tutkimuksiin ja sitten on sitä yrittämistä taas jaksettava tähdellisemmin.

Ajattele!! joulukuun alkuun on enää: 56 päivää eli 1 kk 25 päivää eli VAIN 8 viikkoa ;) tai siis 1344 tuntia... tai 80 640 minuuttia taaiii 4 838 400 sekuntia!! :D :D

Mut siis oikeasti kun mietit niin eihän siihen ole kuin pari kiertoa enää!! Ajattele vain 2 luomukiertoa ennenkuin olet jo meidän kanssa "virallisesti hoidoissa" :D hmm... tota tota... toi ei nyt kyllä kuulostannu ihan oikeelta :D :D mut hoidossa ku hoidossa.

Ja sä mitää terrorisoi! höpö höpö, tommosset puheet ni mun mummo ois pessy suus saippualla ;) ikävä sua on.
 
  • Tykkää
Reactions: Merope
Hironea: *snifsnifbyäääähhh* :kiss: Ja kiitos, klisee tai ei, niin kyllä se helpottaa ku osaa taas ottaa oikean perspektiivin. Onneksi saan viikonlopun olla melkein kokonaan yksin. Kuuntelen vaan musiikkia ja vollotan koira sylissä :) Koskas muuten teillä se aika oli? Laitathan heti informaatiota siitä millaista siellä oli ja mitä tapahtu?

muoks: sä Hironea kirjotat niiiiin hyvin, että vaikka mua itkettää ja surkuttaa niin saat AINA hymyn huulille ja mietin usein sun kirjoituksia. Et sä vois aloittaa blogia tai jotain, mitä vois seurata :popcorn:
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä