*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.10 ***

Tuutunen ja tamariini Tere tulemast joukkoon! lisätty listoille taustailemaan :) Minä oikein mielelläni teidät pian siirrän plussarivistön jatkoksi ;)

Merope päivällä korjattu lukemia, korjaillaan sitten lisää jos tuntuu ettei osunnu vieläkään :D

Ricardina Mä niiiin kuolen jännityksestä!!!

Iitukka Niin monesti olen kans kuullut, että miten se oma lapsi on ihana ja voi kuinka miehestäni tulisi loistava isä kun on niin huolehtivainen... Joo-o tiedän sen aivan täysin ja olen niin samaa mieltä... mutta mutta, kun se oman lapsen antaminen ei ole niin helppoa... Tuommoisesta jää itselle kyllä niin paska olo kun olla ja voi vaikka kuin vastapuoli ei sitä pahalla olisi tarkoittanutkaan.

Tikru ja samour Näin sitä ollaan sitten piinalistalla koko komppania :D laitelkaas ehdotelmia pvm:ksi milloin mahtollisesti saattanetten rohjeta testailla.
 
Tervetuloa uusille!

Ja ääk, tuntuu kyllä että naisille lauotaan kauheesti kaikkea lapsen saamiseen liittyen :/ ja saatetaan kysellä että no miksei oo vielä perheenlisäystä vaikka pari oisko jo pitkään toivonu ja yrittäny. Harvoin ne tyypit pahaa tarkottaa mutta kun niitä lapsia ei kaikille tuosta vaan taikomalla heti tule.

Ricardina, jopas on huippujännä tilanne, superpaljon tsemppiä sinne suuntaan edelleen! Peukut ja varpaat pystyssä :)

Nyt on kyllä niin kaamea helle ettei makuuhuoneessa jaksais kun nukkua :D
 
Täällä kaikki jännää hulluna Ricardinan testi, niin myös minä :D tuuhan heti kertomaan sit tulos!! :)

Piinailijoita on tosiaan nyt paljon, nyt hemmetti vieköön ihan mieletön plussapuhuri meille kaikille!!! Ja muille myös menossa oleviin kiertoihin! Häivytään kaikki täältä tuonne odotuspuolelle :)

Mä vähän suunnittelin et jos malttamattomana alottais testailun dpo10, mikäli fiilikset on sellaiset. Eli se olis 1.8. Nyt on ainakin sellainen fiilis :) jotenkin tuo ovis tuntui menevän nyt niin "oppikirjojen mukaan" limojen, tikkujen, juilimisten ja lämpöjen suhteen, ja tallettelut onnistui, et toiveet korkealla :)
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Hironea
Norna, mä elin ensin aika pitkään (n. 26 vuotiaaksi) ilman mitään vakavampaa ja pitkäkestoisempaa parisuhdetta, ja sit tuon nykyisen ukon kanssa on oltu yhdessä melkein 9 vuotta, eikä lapsia olla vielä hankittu (eikä edes menty naimisiin), niin vauvakyselyitä ei ole hirveästi tullut, ja nyt viimeistään varmaan kaikki tutut ja sukulaiset on jo luopuneet toivosta meidän suhteen :D noh, päästäänpähän järkyttämään niitä jossain vaiheessa!
 
Viimeksi muokattu:
Putoukset ovat valloillaan :( Tähän on niin tottunut, ettei tunnu miltään. Nyt helpottaa silläkin, että piiiiiiitkästä aikaa oli oikein herkkää ja spontaania miehen kanssa ja vielä hänen aloituksesta. Eli pienet on ilot :) Tässä tietysti sekin helpottaa ajatusta, että ajoitus oli tässä kierrossa hieman aikainen. Tosiaan eka ovisplussa oli ti aamu ja oviskivut tuntui torstaina.
Ricardinalle pidän varpaatkin pystyssä, voi kumpa olisi hymynaamat <3
 
Heippa!

Tuli sellainen olo, että kai se on itsestään jotain ilmoiteltava kun taustalla kuitenkin juttujanne koko ajan luen.. :) Ja kun muutkin niin miksen minä! :D

Eli olen 33v ja ensimmäistä lasta tässä yritellään. Pillerit lopetin tammikuussa, mutta kierto käynnistyi vasta toukokuussa Teroluteilla. Siitä seuraavat menkat viivästyivät taas, joten Teroluteilla mennään. Sanoisin, että nyt on yk 2. Tai siis oli, koska menkat ovat nyt käynnissä :D Että kolmosta kohti!

En ole koskaan varsinaisesti vauvakuumeillut, nyt vaan alkoi olemaan sopiva aika tälle projektille :) Olen kuitenkin tiennyt jo pidempään haluavani lapsia sitten "joskus". Että tavallaan aina ilon ja kauhun sekaisin tuntein raskaustestejä olen tehnyt, mutta negaa sieltä on tähän asti tullut. :) Enkä ikinä uskonut hurahtavani palstailuun tai oireiden metsästykseen, mutta jo sitä on tunnukset tällekin palstalle ja viime kierrossa oli huonovointisuutta, repäisykipuja, kiinnittymisvuotoa - you name it :D

Tsemppiä kaikille kolmikymppisille! =)
 
Oi,Ricardina, onnea!! Ja taas mä vollotan :D
Mul on ollu ihan kauhee päivä. En tiedä vaikuttaako tää helle vai mikä,mut en muistakaan millon ois ollu tämmöset menkanaloittajaiset. Buranaa ja Panadolia oon napsinu kramppeihin. Muuten on niin huono olo,että oksettaa. Ei pysty edes syömään. Ihan kauhee olo :(
 
  • Tykkää
Reactions: Ricardina
Perjantai 25.7.2014


Nimimerkki.....Ikä.......Kiertopv/pituus.......yk......luomu/lääk.kierto

Merope............29v.........kp 9/n.30............yk 12.........kilppari
Hironea............35v.........kp 16/26.............yk 7..........luomu
samour_.......... 30v.........kp 20/28-35........yk3............luomu
Tikru-78...........35v.........kp 21/28-31........yk 5...........luomu
kaisaek............32v.........kp 29/25-28........yk 6...........luomu



c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol


Taustalla:
Kissatanssi, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Miminda, Justiina79, Sofila, Iitukka81, Bahama, Orkidea79, Talviaurinko, Haave_ilija, Mariah33, Yritys10, Säihkiss, Tuutunen80, tamariini, Tilulilu

:popcorn: :popcorn: :popcorn:

Piinailijat ja jännäpäivät:
DPO: Päivät ovulaatiosta
Jännäpäivä: Suunniteltu raskaustestin tekopäivä


Nimimerkki......DPO.......Jännäpäivä

Hironea...............dpo 2.............4.8
Tikru-78..............dpo 3.............1.8
samour_..............dpo 3.............4.8




Plussanneet 2014:

Ankkurinappi....31v.........?.......2/2014
murmelii..........32v.......yk3.....2/2014
Jonniss............29v.......yk3........14.3.
Marjee............30v.......yk8........26.3.
Nonnna...........31v.......yk3..........2.4
Matahari..........31v.......yk1........13.4
Jofa.................30v.......yk1.....huhtikuu
Kerttuli82.....................yk 10......30.4
Pienestä kii.......31v.......yk 9.........8.5
Miri81..............33v.......yk 2........14.5
Handis85..........29v.......yk 1........16.5
Chiligail............35v.......ya 2012....9.6
Ricardina..........30 v...................24.7 :heart: :heart: :heart:

Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle
 
Viimeksi muokattu:
Meikäläiselle se sit koittaa kesäloma!

Mä siirryn sivummalle kahdeksi viikoksi. Mökkeillään, nautiskellaan ja löhötään :D Jos joku viitsii listaa päivitellä mun poissa ollessani niin ois tosi huippu :)

Yritän aina välillä päästä koneen äärelle, mutta kerrankin olen aikonut pitää mahdollisimman netittömän ja stressivapaan loman. Isännällekki sanoin, että nyt haydayt ja muut parkkiin tai mä heitän sen sampsungilla vesilintua ;)

Bye murut :heart:
 
Hironealle huippurentouttavaa lomaa!! :) minä kärvistelen vielä ensi viikon ja sit alkaa mun loma.
Meillä ollaan nyt tulevat päivät jännän äärellä, tällä kertaa jännätään ihan muuta kun että piirtyykö tikkuihin viivoja :D meillä on meinaa uusi koti kiikarissa ja toivottavasti päästäisi katsomaan sitä nyt viikonlopun tai alkuviikon aikana. Syksyllä olis sit muutto jos tää nyt natsaa :) mukavaa vaihtelua vauvapiinailulle!
 
Eilisessä huumassani unohdin kaikkia muita kommentoida, sori..

Eli iitukalle isot pahoittelut tädistä, ei oo elämä kyllä reilua :(

Hironealle ihanaa lomaa, olet sen ansainnut muru! Sitten jos tämä kestää niin tilaan sulta sitten sellaisen ihanan hipon ensileluksi :heart:

Bahamalle tsemppiä asuntokaupoille!


Ja kaikille iso kiitos onnitteluista kaikki ihanat muruset :heart: ihan puulla päähän lyöty olo itsellä enkä ole yhtään sisäistänyt olevani raskaana. Jääkaapissa oli homejuustoa ja tuijottelin sitä hetken, ennen kuin tajusin et hei, enhän mä tota nyt taidakaan ottaa =) oireet on edelleen lähinnä vaimeita menkkakipuja ja sellaisia pistävämpiä viiltoja munasarjojen kohdilla. Toivottavasti eivät kiihdyttele itseään mihinkään hyperstimulaatioon enää..

Tänä aamuna, virallisena testipäivänä, tein vielä pregcheckin puikon ja meinasi mennä päivä pilalle, kun siihen tuli ihan todella haalea haamu vaan. Oli pakko ajella töistä kotiin apteekin kautta ja ostaa apteekin oma, johon tuli sentäs tälläinen:

4+2

Ja tosiaan soitin klinikalle, josta onnittelivat ja kertoivat, että tuoresiirrossa punktiopäivä on 2+0 eli nyt olis 4+2, hui miten oudolta tuntuu tollaisia kirjoitella!

Mä tulen kyllä lukemaan kaikki teidän jutut ja toivottavasti en palaa maitojunalla takaisin.. Olette tärkeitä!
 
Et sinä Ricardina maitojunaa tarvitse :) Onnea vielä odotukseen :)
Nyt Merope luovuus käyttöön ja luontoon, kunhan ovis on bongattu ;)
Täällä alkaa menkat olemaan voitettu. Onneksi ovikseen on aikaa, mä en jaksa tällä helteellä tehdä mitään. Marjastuskin ollut yhtä tuskaa ja vielä pitäisi tuonne metsään itsensä rahdata. Koiratkin vaan makaa, hyvä niin eipähän jaksa kinastella :D Onneksi on tuo järvi vieressä, niin voi pulahtaa uimaan, emäntä ja koirat.
 

Yhteistyössä