V
viivi&valtteri
Vieras
Juttelin tänään kaverin kanssa ja kerroin, etten malta lähteä työpaikan pippaloihin, kun taksi tulee liian kalliiksi suhtautettuna muutaman tunnin baarissa istumiseen (oon toki ollut vesilinjalla oon ollut monta kertaa). Hän kertoi, että hänen miehensä jättää lapset nukkumaan kotiin siksi aikaa, kun hakee ystäväni kaupungista (matka yhteen suuntaan n. 30 min, eli tunti yhteensä).
Hän ei nähnyt tässä mitään ongelmaa, lapsethan nukkuvat omissa sängyissään sinä aikana. Hän ihmetteli, kun olin niin järkyttynyt kuulemastani. Siksi kyselenkin, mitä mieltä te olette? Onko milestänne ok, jättää lapset n. tunniksi nukkumaan ilman, että aikuinen on läsnä asunnossa, vai onko kenties "vika" mun suhtautumisessa?
Hän ei nähnyt tässä mitään ongelmaa, lapsethan nukkuvat omissa sängyissään sinä aikana. Hän ihmetteli, kun olin niin järkyttynyt kuulemastani. Siksi kyselenkin, mitä mieltä te olette? Onko milestänne ok, jättää lapset n. tunniksi nukkumaan ilman, että aikuinen on läsnä asunnossa, vai onko kenties "vika" mun suhtautumisessa?