3 euron pikkujoululahja!!

Kirraava Kuuppa

Aktiivinen jäsen
08.10.2008
1 779
0
36
Tuommoinen pitäisi ostaa kouluun. Ja mua ottaa päähän. Siis se, ettei nykyään saa kolmella eurolla _yhtään mitään_. Ainoa josta ehkä jotain löytää, on krääsäkauppa ja sinne on 20 kilsaa matkaa että en tosiaan viitsisi lähteä kolmen euron lahjan takia niin kauas. Ja sitä paitsi ulkona on niin liukasta että auto ei meinaa edes tiellä pysyä |O |O

Eikö noista typeristä kahden, kolmen euron lahjoista vois luopua kokonaan, eihän niissä ole mitään järkeä enää!! |O :headwall:

Kuule, ihan sama täällä!! Just pian oon menossa paikalliseen s-markettiin ostamaan ties mitä tuolla 2-3e.. Eihän sillä edes saa mitään (paitsi tosiaan jostain krääsäkaupasta).
Täällä ei ainakaan tipu leluja tuolla hinnalla, ei ole tarroja tms. Karkkia ei viitsisi ostaa.
Mun mielestä tuo on iso raha, varsinkin kun meillä on 3 lasta koulussa ja kaikki vie jotain. Ja vanhimmalle oli sanottu, että 5e lahja!!!

Ja vielä pitäisi laittaa opettajien joulukukkakeräykseen 2e/opettaja + yhden luokan avustaja...No se saa jäädä, mä en tajua ollenkaan tuota opettajan lahjomista. Lapset saavat itse muistaa opettajaa korteilla ja piirrustuksilla, ja jos ne ei opelle kelpaa, niin omapahan on häpeänsä.

Yhteistyössä