3.9 laivalla?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Eva
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
E

Eva

Vieras
Onkos komeita uroksia lähdössä lauantaina risteilylle Hesasta? (Siljalla Tukholmaan).

Etsin seuraa.. Kuumaa sellaista.

Tosin kriteereitä löytyy- en etsi mammanpoikaa vaan tosimiestä. (Ikä 30-40). Miestä joka osaa ""ottaa"" naisen, joka huomioi myös naisen tarpeet. Keskustelutaitoinen pitää myös olla. Joten egoistit ja finninaamat älkää vaivautuko. Komea ulkönäkö on tottakai plussaa.. Extra-plussaa jos äidinkielesi on ruotsi. Olen itse 28 v., 173/74, muodokas ja D-kuppi, kauniiksi kehuttu, naisellinen nainen.

Olen itse varattu, joten en etsi ketään romanttisessa mielessä.. Jotakin vaan puuttuu, kaipaan läheisyyttä miehekkäältä mieheltä.. Mieheltä joka osaa tyydyttää naisen, eikä vain ajattele omaa haluaan.

Joten.. Jos joku on lähdössä.. Pistäkää viestiä, kaipaan niin suunnattomasti helpotusta kiihkeään nälkääni.

Jos nyt kuitenkin ei mentäisi henkilökohtaisuuksiin.. Enkä myöskään todellakaan kaipaa lapsellisia viestejä vastaukseksi keskenkasvuisilta pojanklopeilta! Ihan asiallisena viestinä tuon tänne laitoin. Taisi mennä pupu pöksyyn teiltä, juoskaa vaan takasin piiloon mammanne hameenhelmoihin.

Hei,

olen myös lähdössä 3.9 työmatkalle Ruotsiin, eli jään Ruotsiin.
Olen 38v 182/78, varattu ihan hauskan näköinen/komea.
Olen tosi nälkäinen seksin suhteen ja haluan antaa naiselle todella nautinnollisia hetkiä huomioiden hänen kaikki halunsa, itse haluan nauttia naisen joka ""sopukasta"". Jos kiinnostaa niin anna sähköposti tms, yhteystieto niin jutellaan lisää.

Ei taida kiinnostaa tällainen 32v 172/68 vaalea kaunis
bi-tyttö. Olen myös lähdössä 3.9. Pidän pitkistä hellistä ja välillä vähän rajummistakin rakasteluista erityisesti naisten kanssa.

Kiinnostavia tarjouksia kieltämättä.

Laittakaa hieman enemmän tietoa itsestänne ennenkuin vastaan. Och samma på svenska. (visst kan jag tänka mig att mejla, men berätta först om dig själv).

Ja edelleen- toisten nimittely on todella ala-arvoista. EN todellakaan kaipaa tuollaisia viestejä. Nainen joka pitää seksistä ei ole mikään huora. Hyvän olon kaipuu ei tee kenestäkään vähempiarvoista. Joten lopettakaa jo tuo toisten haukkuminen. Jos ei kestä toisten nautinnonhakuisuutta, ei myöskään pidä hengailla tällä forumilla.. Voi tulla elinikäisiä traumoja. Tai painajaiset saattavat vaivata yöllä.. Kasvakaa jo aikuisiksi hyvät ihmiset, makuja on monia. Mikä sopii jollekin ei välttämättä sovi toiselle, mutta ei sitä tarvitse mennä toista huoraksi haukkumaan..

hej eva! ja e 39, gift och har barn. jag bor i 09-trakten. vet du att när du skriver om sådana saker som du gjort, finns det sjuka människor som genast moraliserar osv.

Asun Hesassa. Naimisissa 14 vuotta 1 lapsi. Tulee harrastettua naisten kanssa aina joskus ihanaa seksiä, ompa joskus ollut joku vakkarikin jonkin aikaa. Nyt ei ole ollut mitään säpinää pitkään aikaan ja halut on sen mukaiset. Olen johtavassa asemassa, mutta valitettavasti suomen lisäksi taipuu vain englanti ja saksa. Voidaanko nähdä laivalla ja katsoa miten kemiat ym. pelaa

""En mielellään anna edes meiliosoitetta...""
Kuka vitun idiootti lähtisi tämän älykääpiöfeikin vedätettäväksi...

Kerro aika ja paikka niin tulen viivana!!

Yhteistyössä