3-4d ultra

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Minä22
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Tätä paikkaa on suositeltu, sijaitsee tosin Kaarinassa, mutta on reilusti Turkua halvempi. Lääkäri (Savonlahti) on kuulemma tosi mukava. Viime vuonna maksoi Kelan korvauksen jälkeen 100 euroa. Tämän vuoden hinnoista ei ole tietoa.

http://www.vslaakaripalvelu.fi/mambo4/index.php?option=com_content&task=view&id=18&Itemid=33

Tänä vuonna edellämainitun kyseisen lääkäriaseman 4d-ultran omavastuu 120e, kelakorvaus lasketaan jo paikan päällä. Itse olen menossa rv 25+6, kuulemma parhaat viikot (näin mulle puhelimessa sanottiin) 4d-ultran tekoon on vkot 26-28, varsinkin jos kiinnostaa vauvan kasvonpiirteet --> vauva ei ole silloin enää niin "luisevan" ja laihan oloinen. Pitäisi vielä soittaa ja tarkistaa että saako toimenpiteestä livekuvaa mukaan dvd:lle ja kuvat cd:lle, niin kuin olen kuullut. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Pikkutiikeri80:
Tänä vuonna edellämainitun kyseisen lääkäriaseman 4d-ultran omavastuu 120e, kelakorvaus lasketaan jo paikan päällä. Itse olen menossa rv 25+6, kuulemma parhaat viikot (näin mulle puhelimessa sanottiin) 4d-ultran tekoon on vkot 26-28, varsinkin jos kiinnostaa vauvan kasvonpiirteet --> vauva ei ole silloin enää niin "luisevan" ja laihan oloinen. Pitäisi vielä soittaa ja tarkistaa että saako toimenpiteestä livekuvaa mukaan dvd:lle ja kuvat cd:lle, niin kuin olen kuullut. :)

Hei,

laitatko saamasi vastauksen tänne myös?

olitiin tuolla kaarinassa 4d ultrassa viime viikolla.viikkoja oli silloin 27+5.saatiin livekuvaa suoraan cdeelle.oli tosi mukava se savolahti.maksoi 120€ kelakorvauksen jälkeen.niin ja ne kuvat saatiin paperille.samanlaiselle siis kuin ihan normiultrassa.mutta olivat tosi ihania kuvia ja oikein onnistuneita.suosittelen muillekkin:)

Yhteistyössä