Menu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Menu
ETUSIVU
KESKUSTELUT
Aihe vapaa
Lapsen saaminen
Vauva ja taapero
Lapset ja teinit
Perhe-elämä
Seksi
Seksinovellit ja eroottiset tarinat
KÄYTTÄJÄT
OHJEITA
Kirjaudu
Rekisteröidy
Hae
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Hae vain otsikoista
Käyttäjältä:
Kaksplussan Keskustelupalsta
Kirjaudu
Kaksplus
VAUVAHAAVEET
Hedelmällisyys
Lapsettomuus
Adoptio
Ovulaatiolaskuri
RASKAUS
Raskaus viikko viikolta
Synnytys
Synnytystarinat
Raskauslaskuri
VAUVA
Imetys ja vauvan ruoka
Vauvan kehitys
Vauvan terveys
Nimikone
LAPSI
Lapsen kehitys
Lapsen terveys
Pituuslaskuri
PERHE-ELÄMÄ
Ruoka
Vaatteet ja varusteet
Koti
Vapaa-aika
Parisuhde
Työ ja raha
VANHEMMUUS
Kasvatus
Vanhemman terveys
Minun tarinani
LASKURIT
Ovulaatiolaskuri
Raskauslaskuri
Raskaus viikko viikolta
Kiinalainen syntymäkalenteri
Nimikone
Pituuslaskuri
PODCAST
KILPAILUT
BLOGIT
Lapsen saaminen
<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Vastaa viestiketjuun
Muistiinpanot
<p>[QUOTE="Gabrielle, post: 23005553, member: 64121"]</p><p>Voi <strong>Jomi</strong> murunen!! Mun tulee sua ikävä! :heart: Säkin oot mulle jotenkin läheinen kun ollaan jotenkin suurin piirtein samassa vaiheessa yrityksen kanssa ja täälläkin pyöritty jo jonkin aikaa yhdessä! Samaan aikaan oon susta ylpee kun toteutat haaveitas!! Mäkin olisin halunnu lähteä vaihtoon aikanaan mut elämä meni niin, että siihen ei ollu sopivaa tilaisuutta. Mitä sä opiskelitkaan mihin vaaditaan kieliharjoittelu? Ihanaa ettet silti unohda meitä kokonaan vaan käyt kurkkimassa, kirjoitathan kuulumisia??? Ihan mitä kuulumisia vaan. Toki mäkin toivon ettei meistä enää kukaan olis tässä pinossa kesän jälkeen vaan tuolla odottajissa ja otettais sut sinne mielellään mukaan kun palailet!! Kokonaan ei haluais sua listalta poistaa, saanko laittaa taustailijoihin? Todella iso hali sulle ja paljon onnea matkaan! :kiss:</p><p></p><p>Mulla meni nyt ihan pasmat sekaisin, tuli surullinen olo kun <strong>Jomi</strong> lähtee mut josko sais itsensä kasailtua sen verran, että sais jotain kommentoitua... Kirjottelin eilen illalla tänne pitkät pätkät päivityksen jälkeen ja painoin lähetä niin sain jonkun ihme internal server error -virheilmoituksen ja kaikki teksti katos taivaan tuuliin...</p><p></p><p><strong>Chiba</strong> Tsemppiä oviksen bongailuun! Ja tietty hyödyntämiseen! Me nyt ei taaskaan osattu sitäkään tehdä rennosti, toi sun suunnitelma kuulostaa paljon paremmalta!</p><p></p><p><strong>soleigh</strong> Paljon plussaonnea!! Ehkä kannattaa vielä muutama päivä odotella ettei tuu suotta paha mieli jos liian aikasin testaa. Tarvis saada tähän uuteenkin pinoon nyt plussia!!</p><p><strong></strong></p><p><strong>Puna-Musta</strong> Ymmärrän että sua pelottaa... Eikä sitä osaa olla ajattelematta kaikenlaista vaikka yrittäiskin. Toivotaan että se tosiaan on jotain harmitonta niin kun muutkin on sanoneet. Ja koita keksiä jotain puuhaa pitämään sut kiireisenä ettet ehtis liikaa vääntään ja kääntään sitä asiaa ennen kun saat selvyyden. Tiedätkö jo koska sulla on aika sinne mammografiaan? :hug: Jaksamista...</p><p></p><p><strong>tiuhti_</strong> Tylsää että tommonen kierto menossa, jossa ei voi muuta kun odottaa... Vaikkei se yhtään sama asia olekaan, keskityin omassa alkukierrossa (joka tuntu pitkältä kun nälkävuosi) urheiluun ja niiden muutaman kilon kiinteyttämiseen mitä oon saanu pillereiden lopettamisen jälkeen.</p><p>Sulla on kyllä ollu kestämistä lapsuudessa... Ikävää kuultavaa kun tietenkin sois jokaiselle lapselle turvallisen ja huolettoman lapsuuden eikä noin paljon huolia. :hug: Onneks oot tajunnu hakea apua ja hyötynyt siitä. Noi kaikki vastoinkäymiset on varmaan tehnyt susta aika vahvan ihmisen? Voimahali sinne päin!!</p><p></p><p><strong>Lilli88</strong> Sulla alkaa oleen kyllä tosi jännät paikat!! Ja hienosti oot jaksanu odotella testaamisen kanssa! Oireettomuus on hyvä oire!! Tsemppiä!!</p><p></p><p><strong>AnniMu</strong> Hyvä, että jotain merkkiä terojen toimimisesta on havaittavissa!! Voisin kuvitella, että sulla alkais vuoto piankin! Mulla alko tuhruttelu ekassa terokierrossa 9. pillerin kohdalla ja vikan kohdalla hanat jo kunnolla auki. Toivottavasti se vaikuttais sun seuraavaankin kiertoon, mulla tuli ovis seuraavassa ovis ajoissa ja kiertokin jäi todella lyhyeksi mun mittakaavalla (26 päivää).</p><p></p><p><strong>jonna_82</strong> Onko jotain tätioireita siis havaittavissa kun sen tuloa arvelet? Kuulostaa nimittäin ihan lupaavilta noi sun oireet, varsinkin päänsärky joka ei sulle ole tavallista. Rinnathan voi tulla kipeeks vasta myöhemmin, mulla se ainakin kertoo tädistä et ne alkaa kipuileen. Mikäs dpo sulla olikaan menossa? Taisit saada ovisplussan reilusti ennen mua? Pidän sulle peukkuja!!!</p><p></p><p><strong>sinnamon</strong> Ärsyttävää tommonen tiputtelu.. Voi varmaankin johtua pillereiden lopetuksesta, että tiputtelee noilla päivillä. Toisaalta mulla kyllä tuli parit ekat menkat ihan saman kierron pituuden mukaan mut oon kyllä kuullu niistäkin, joilla menee heti kierto vähän sekasin. Olitkos muuten testaillu?</p><p></p><p>Noihin galluppeihin vastauksia... Mulla oli ihan rauhallinen lapsuus ja meitä kyllä mun kaksoissiskon kanssa pidettiin kun kukkia kämmenellä, mun isä ja äiti yritti meitä aika kauan ennen kun onnistu, ihan luomuna kuitenkin. Ne eros kun oltiin 17-vuotiaita ja rankkaahan se oli, mutta ovat olleet ystäviä ja tekemisissä toistensa kanssa paljon siltikin ja edelleen.</p><p></p><p>Syön pellavanöljykapseleita (ihan siks kun en saa niitä omega-rasvoja muualta, en siis raskautumistarkoituksen takia) ja niitä multivitan raskausajan vitamiineja. Niitä otetaan 2 krt päivässä, joten ne sopii mulle paremmin kun kerta-annokset, niissä oleva rauta kun tekee muuten mahan kipeeks jos liian iso kerta-annos pamahtaa.</p><p></p><p>Alkoholia en käytä hirveesti normaalistikaan, vähän on toi menovaihe jo ohimennyttä aikaa. Tietty pippaloissa otan kohtuudella, mutta nyt oon jättänyt senkin vähemmälle. Lähinnä tyyliin jouluna lasillinen punkkua ruuan kanssa. Tässä kierrossa ajattelin olla ihan kokonaan ilman, kofeiiniakin vähennän nyt oviksen jälkeen. Mut totta joo, en viitti ihan ryppyotsaisesti katsoa kaikkea mitä syön/juon kun ei tiedä kauanko joutuu yrittään...</p><p></p><p>ON: Nännit ja tissit arat niin kun ennenkin oviksen jälkeen. Nyt vaan toivotaan että siellä olis hedelmöittyminen tapahtunut ja tarrais oikein kovaa kiinni!!</p><p>[/QUOTE]</p>
[QUOTE="Gabrielle, post: 23005553, member: 64121"] Voi [B]Jomi[/B] murunen!! Mun tulee sua ikävä! :heart: Säkin oot mulle jotenkin läheinen kun ollaan jotenkin suurin piirtein samassa vaiheessa yrityksen kanssa ja täälläkin pyöritty jo jonkin aikaa yhdessä! Samaan aikaan oon susta ylpee kun toteutat haaveitas!! Mäkin olisin halunnu lähteä vaihtoon aikanaan mut elämä meni niin, että siihen ei ollu sopivaa tilaisuutta. Mitä sä opiskelitkaan mihin vaaditaan kieliharjoittelu? Ihanaa ettet silti unohda meitä kokonaan vaan käyt kurkkimassa, kirjoitathan kuulumisia??? Ihan mitä kuulumisia vaan. Toki mäkin toivon ettei meistä enää kukaan olis tässä pinossa kesän jälkeen vaan tuolla odottajissa ja otettais sut sinne mielellään mukaan kun palailet!! Kokonaan ei haluais sua listalta poistaa, saanko laittaa taustailijoihin? Todella iso hali sulle ja paljon onnea matkaan! :kiss: Mulla meni nyt ihan pasmat sekaisin, tuli surullinen olo kun [B]Jomi[/B] lähtee mut josko sais itsensä kasailtua sen verran, että sais jotain kommentoitua... Kirjottelin eilen illalla tänne pitkät pätkät päivityksen jälkeen ja painoin lähetä niin sain jonkun ihme internal server error -virheilmoituksen ja kaikki teksti katos taivaan tuuliin... [B]Chiba[/B] Tsemppiä oviksen bongailuun! Ja tietty hyödyntämiseen! Me nyt ei taaskaan osattu sitäkään tehdä rennosti, toi sun suunnitelma kuulostaa paljon paremmalta! [B]soleigh[/B] Paljon plussaonnea!! Ehkä kannattaa vielä muutama päivä odotella ettei tuu suotta paha mieli jos liian aikasin testaa. Tarvis saada tähän uuteenkin pinoon nyt plussia!! [B] Puna-Musta[/B] Ymmärrän että sua pelottaa... Eikä sitä osaa olla ajattelematta kaikenlaista vaikka yrittäiskin. Toivotaan että se tosiaan on jotain harmitonta niin kun muutkin on sanoneet. Ja koita keksiä jotain puuhaa pitämään sut kiireisenä ettet ehtis liikaa vääntään ja kääntään sitä asiaa ennen kun saat selvyyden. Tiedätkö jo koska sulla on aika sinne mammografiaan? :hug: Jaksamista... [B]tiuhti_[/B] Tylsää että tommonen kierto menossa, jossa ei voi muuta kun odottaa... Vaikkei se yhtään sama asia olekaan, keskityin omassa alkukierrossa (joka tuntu pitkältä kun nälkävuosi) urheiluun ja niiden muutaman kilon kiinteyttämiseen mitä oon saanu pillereiden lopettamisen jälkeen. Sulla on kyllä ollu kestämistä lapsuudessa... Ikävää kuultavaa kun tietenkin sois jokaiselle lapselle turvallisen ja huolettoman lapsuuden eikä noin paljon huolia. :hug: Onneks oot tajunnu hakea apua ja hyötynyt siitä. Noi kaikki vastoinkäymiset on varmaan tehnyt susta aika vahvan ihmisen? Voimahali sinne päin!! [B]Lilli88[/B] Sulla alkaa oleen kyllä tosi jännät paikat!! Ja hienosti oot jaksanu odotella testaamisen kanssa! Oireettomuus on hyvä oire!! Tsemppiä!! [B]AnniMu[/B] Hyvä, että jotain merkkiä terojen toimimisesta on havaittavissa!! Voisin kuvitella, että sulla alkais vuoto piankin! Mulla alko tuhruttelu ekassa terokierrossa 9. pillerin kohdalla ja vikan kohdalla hanat jo kunnolla auki. Toivottavasti se vaikuttais sun seuraavaankin kiertoon, mulla tuli ovis seuraavassa ovis ajoissa ja kiertokin jäi todella lyhyeksi mun mittakaavalla (26 päivää). [B]jonna_82[/B] Onko jotain tätioireita siis havaittavissa kun sen tuloa arvelet? Kuulostaa nimittäin ihan lupaavilta noi sun oireet, varsinkin päänsärky joka ei sulle ole tavallista. Rinnathan voi tulla kipeeks vasta myöhemmin, mulla se ainakin kertoo tädistä et ne alkaa kipuileen. Mikäs dpo sulla olikaan menossa? Taisit saada ovisplussan reilusti ennen mua? Pidän sulle peukkuja!!! [B]sinnamon[/B] Ärsyttävää tommonen tiputtelu.. Voi varmaankin johtua pillereiden lopetuksesta, että tiputtelee noilla päivillä. Toisaalta mulla kyllä tuli parit ekat menkat ihan saman kierron pituuden mukaan mut oon kyllä kuullu niistäkin, joilla menee heti kierto vähän sekasin. Olitkos muuten testaillu? Noihin galluppeihin vastauksia... Mulla oli ihan rauhallinen lapsuus ja meitä kyllä mun kaksoissiskon kanssa pidettiin kun kukkia kämmenellä, mun isä ja äiti yritti meitä aika kauan ennen kun onnistu, ihan luomuna kuitenkin. Ne eros kun oltiin 17-vuotiaita ja rankkaahan se oli, mutta ovat olleet ystäviä ja tekemisissä toistensa kanssa paljon siltikin ja edelleen. Syön pellavanöljykapseleita (ihan siks kun en saa niitä omega-rasvoja muualta, en siis raskautumistarkoituksen takia) ja niitä multivitan raskausajan vitamiineja. Niitä otetaan 2 krt päivässä, joten ne sopii mulle paremmin kun kerta-annokset, niissä oleva rauta kun tekee muuten mahan kipeeks jos liian iso kerta-annos pamahtaa. Alkoholia en käytä hirveesti normaalistikaan, vähän on toi menovaihe jo ohimennyttä aikaa. Tietty pippaloissa otan kohtuudella, mutta nyt oon jättänyt senkin vähemmälle. Lähinnä tyyliin jouluna lasillinen punkkua ruuan kanssa. Tässä kierrossa ajattelin olla ihan kokonaan ilman, kofeiiniakin vähennän nyt oviksen jälkeen. Mut totta joo, en viitti ihan ryppyotsaisesti katsoa kaikkea mitä syön/juon kun ei tiedä kauanko joutuu yrittään... ON: Nännit ja tissit arat niin kun ennenkin oviksen jälkeen. Nyt vaan toivotaan että siellä olis hedelmöittyminen tapahtunut ja tarrais oikein kovaa kiinni!! [/QUOTE]
Esikatsele
Nimimerkki
Varmistus
Kuinka monta kirjainta on sanassa SANA?
Lähetä vastaus
Uusimmat
Luetuimmat
Kuumimmat
Uusimmat
Näytä kaikki
1.
Andersson on meidän antikristus
Eilen 23:17
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
2.
Hyvinvointialueet joutuvat lakkauttamaan synnytyssairaaloita Marinin paskasoten takia
Eilen 23:16
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
3.
Mestari on meidän messias
Eilen 23:15
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
4.
Arhinmäki puolustaa Kuokkavieraisiin osallistuvia
Eilen 23:14
vierailija
1 Viestiä
Aihe vapaa
5.
Saako mielestäsi Helsinki ilman natseja- kulkuetta kohtaan käyttää väkivaltaa?
Eilen 23:12
vierailija
2 Viestiä
Aihe vapaa
6.
Miksi Sta.lin on vassareille niin tärkeä?
Eilen 23:10
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
7.
Ihminen -> seinälude -> vassari
Eilen 23:08
vierailija
0 Viestiä
Aihe vapaa
8.
Vasemmistoliittolainen tuomiolla
Eilen 23:07
vierailija
4 Viestiä
Aihe vapaa
Luetuimmat
1.
Relaatio 1073
Started by vierailija
Eilen 10:39
Luettu: 630
Aihe vapaa
2.
Purra puolustaa natsikulkueeseen osallistuvia edustajia
Started by vierailija
Sunnuntai klo 14:49
Luettu: 433
Aihe vapaa
3.
Perunat kallistuneet noin 60%, ohjauskorko on 21% ja voipaketteihin on asennettu hälyttimet varkauksien takia = Venäjän 🇷🇺 talous nyt 😂
Started by vierailija
Sunnuntai klo 09:25
Luettu: 252
Aihe vapaa
4.
Kyllä Suomen demarit ovat täyspöljää sakkia.
Started by vierailija
Sunnuntai klo 21:35
Luettu: 218
Aihe vapaa
5.
"Jussi Halla-aho kommentoi kuumana käyvää 612-keskustelua – ”Tästä näyttää vallitsevan kahdenlaista tulkintaa”"
Started by vierailija
Eilen 13:12
Luettu: 204
Aihe vapaa
6.
Työn tekeminen eläkeikään asti ahdistaa nuoria naisia
Started by vierailija
Eilen 12:16
Luettu: 195
Aihe vapaa
7.
"Saksassa leviää huoli Venäjän hyökkäyksestä – Salattu suunnitelma vireillä" 😱
Started by vierailija
Sunnuntai klo 22:50
Luettu: 170
Aihe vapaa
8.
Meidän pihalla on kissa!
Started by -roosaruusa-
Sunnuntai klo 10:38
Luettu: 156
Aihe vapaa
Kuumimmat
Näytä kaikki
1.
Lähetä terveisesi kaipaamallesi ihmiselle yöketju
Latest: vierailija
11 min sitten
Aihe vapaa
2.
Piispat tekee ryyppyreissuja yhteisillä verorahoilla
14 min sitten
Aihe vapaa
3.
Andersson on meidän antikristus
Tänään 01:35
Aihe vapaa
4.
Haaveena vauva 2025
Latest: Heimi89
Tänään 01:34
Lapsen saaminen
5.
K/B-komposti
Tänään 01:29
Aihe vapaa
6.
Oravamusiikkia
Latest: Johnny Appleseed
Tänään 01:15
Aihe vapaa
7.
UMK 2025
Tänään 00:57
Aihe vapaa
8.
"Jussi Halla-aho kommentoi kuumana käyvää 612-keskustelua – ”Tästä näyttää vallitsevan kahdenlaista tulkintaa”"
Tänään 00:46
Aihe vapaa
Yhteistyössä
Lapsen saaminen
<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4
Bottom
+ Aloita uusi keskustelu