<3<3<3<3<3 JÄNSKÄILIJÄT VKOLLE 4 <3<3<3<3<3 PLUSSIA ROPISEE ;)

HEIPPA!!!
ALOITAN UUDEN PINON KU TIPUIN JUST VUODEN VIIMEISISTÄ PLUSSAILIJOISTA :headwall: :'( MENKAT TULI HIUKAN ETUAJASSA MUTTA MULLA ON OLLUTKIN TODI PITKÄ KIERTO JOKA ON NYT ONNEKSI VUODEN SISÄÄN LYHENTYNYT JOKA KERTA =) ELI NYT SITTE KAIKKI PINOON TÄNNE NÄIN JOILLA MAHDOLLINEN PLUSSAUS SATTUISI TAMMIKUUN TOKAVIKALLE/VIKALLE VIIKOLLE :D

ELIKKÄS MEIKÄLLÄ LÄHTEEPI NYT YK 7 JA HAAVEISSA 5.LAPSI KP1/33-40 (KOLMEN VIIMESEN KIERRON HAARUKKA)
 
:heart::heart:TIISTAI 1.1 :heart::heart:



Miilukka..........kp 13/33-40..........yk7.......haaveissa 5.
memmuli84.....kp 7/23...............yk 2......haaveissa 2.
Emppu78.........kp 7/32...............yk ?......haaveissa 1.
Maotao............kp 9/30-35...........yk 4......haaveissa 1.
Red Dragon......kp 9/33...............yk 7......haaveissa 3.
JoonanÄiti........kp 10/32..............yk 4.......haaveissa 2.
Pickane............kp 11/28...............yk 5......haaveissa ??
felicia..............kp 11/28?..............yk ??.....haaveissa 2.
Tuisku-84-.....kp 14/28-30.........yk1........haaveissa 2.
Mivi................kp 15/33..........................haaveissa 3.
Tuulia79.........kp 16/28-93........yk1.......haaveissa 2.
Julietta...........kp 18/28-38-72 ...yk3.......haaveissa 1.
Arcatha..........kp 18/30-44........yk3.......haaveissa 1.
emunen..........kp 7/28-30........yk3......haaveissa 3.
masukki08 .....kp 8/30 ..............yk2......haaveissa 4.
Taotao -03.....kp 3/26-31.........yk3......haaveissa 3.
nti................. kp 2/27-30....... yk 3.....haaveissa 1.

Haamuilijat: :saint:

Luru Lude........kp 41/32..............yk5......haaveissa 4.

 
:wave:
Täällä myös! Nyt vasta yk1 mutta testailemaan pääsen juuri tuolla viikolla 4. Tai periaatteessa voisin testata jo edellisellä viikolla mutta päätin etten testaa ellei ihan supervahvat oireet (niin kuin esikoisesta... :whistle: ). Esikoinen tärppäsi heti ekasta kierosta mutta olen varautunut nyt pidempään yritykseen. Saas nähän kuinka käy! =)

Eli nämä voisi lisätä:
Tuisku-84-...kp2/28-30....yk1...haaveissa 2.
 
heippa! ja tervetuloa mukaan tuisku84 :wave: kiva saada kaveri seuraksi jo nyt tänne :)
elikkäs ovista mekin sit oottelemaan....huoh!!vasta vähintään parin viikon päähän :snotty: odottavan aika on pitkä
 
Heippa!

Mikäli täällä kaikki menee hyvin ja onnistuu niin päästään plussamaan siellä tammikuun lopulla. Esikoisella synttärit 29.päivä ja se taitaa olla sitä viidettä viikkoa. Myös meillä esikoinen tärppäsi ekalla kerralla. Tänään piti aloittaa pillerit, mutta jäävät tuonne komeroon odottamaan myöhempää käyttöä.

Tuulia79...kp4/28-93...yk1...haaveissa 2.
 
Moro! Mä voisin tulla kans tänne!!! Mä oon päättäny nyt sitten plussata... Saas nähä miten käy... B)

Täällä ois kp:t 7/28-38-72 ja voisin kai jo testailla aiemminkin, mut on ollu kierrot km:n jälkeen ihan sikinsokin... Yk on 3 ja haaveissa 1.

Nonni... tauko pidetty... tiskivedet odottelee.... Joo.. tiiän et kello on jo puol 10... :D
 
emunen
Hei, tarkastelin tuossa kalenteria tovin ja totesin, että voisin tänne minäkin alustavasti ilmoittautua jo: viime kierrossa oli varhainen km ja tämä ollaan pidetty paussia. Jos seuraavat menkat alkavat niinkuin pitäisi (ja yleensä ne ovat suht säännölliset), niin testailemaan pääsisi todella siinä viikon 4 alussa! Että sillä varauksella nyt täällä mukana, että kierto pelaa normaalisti. :)

emunen...kp26/28-30...yk2....haaveissa 3.
 
:heart: :heart: :heart:pERJANTAI 21.12 :heart: :heart: :heart:


Miilukka...kp 2/33-40.....yk7....haaveissa 5.
Tuisku-84-.kp 3/28-30......yk1...haaveissa 2.
Tuulia79.....kp 5/28-93.....yk1...haaveissa 2.
Julietta.......kp 7/28-38-72 ..yk3..haaveissa 1.
emunen.....kp 27/28-30....yk2..haaveissa 3.
Luru Lude...kp 30/32.......yk5...haaveissa...4.
Arcatha.....kp 7/30-44.....yk3...haaveissa 1.
 
:wave: Luru Lude :wave: kiva ku tuttuja.... MUTTA SULLAHAN EI OLE VIEL TOI PELI PELATTU :kieh:
Täti onkin oikein urakalla käymässä :eek: vitsi tätä veren määrää... |O |O onkin sit tosi punainen joulu :xmas: :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Julietta:
Ei hitsi! Mä oon ihan sekasin päivistä! Luulin et tänään on jo lauantai... Ja mulla onkin vasta kp 7. Mutta ei sen niin väliä... päivä sinne tai tänne.
:wave: päivitetty listaan :) ei haittaa mitään...tosi helppo ja nopsa päivittää ;D
 
Pojan kummit kävi tossa pyörähtämässä ja tuomassa joululahjoja. Leivoin vähän aamulla torttuja ja poikakin sai kahvilla vähän pullaa.. :whistle: :p

Nyt nukkuu päikkäreitä kun meni nukkumaan vasta kahden maissa. Oli aika väsyä poikaa...

Nyt pitäisi mennä tekemään vähän ruokaa mutta alkoi niin väsyttämään kun hetken katselin telkkaria.

Tässä kuumeisesti odottelen että päivät menisi eteenpäin, menkat loppuisi ja pääsisi tositoimeen. Tää on aika tylsä vaihe... ;)
 
terve arcatha :) :wave: lisää tuttuja! :heart: kiva saada lisää porukkaa!nyt oikeesti plussataan tästä kierrosta ;) minäkin. ja toivottavasti se ovis löytyy nyt ku ei löytyny tosta edellisestä.vaikka kierto lyhentyi taas "normaalimmaksi" tosta mun huippu-ajoista. huomenna lähetään ajamaan pohjoseen mun porukoille. ei hitsi ku on pitkä matka 650km ja toi nuorin ei viihy sit henttiikään autossa...pakkaamata täysin kamat ja aamusta pitäs lähtee ajamaan :whistle: uudeksi vuodeksi kyl takasi.ja sit kyl viimestään peitot pöllyymään :LOL:
 
:heart: :heart: :heart:LAUANTAI 22.12 :heart: :heart: :heart:


Miilukka...kp 3/33-40.....yk7....haaveissa 5.
Tuisku-84-.kp 4/28-30......yk1...haaveissa 2.
Tuulia79.....kp 6/28-93.....yk1...haaveissa 2.
Julietta.......kp 8/28-38-72 ..yk3..haaveissa 1.
emunen.....kp 28/28-30....yk2..haaveissa 3.
Luru Lude...kp 31/32.......yk5...haaveissa...4.
Arcatha.....kp 8/30-44.....yk3...haaveissa 1.
 
Minäkin ilmottaudun mukaan joukkoon. Menossa kp2/28. Yk5.

Pakko muuten testata jo vkolla 3 koska me lähdemme silloin lauantaina etelään ja ajattelin siirtää kuukautisia jos testi näyttää negaa... Olis kiva kyllä lähteä aurinkoon plussan kanssa =)
 

Yhteistyössä