3.12 laparoskopia, mutta menkkoja ei kuulu

• Viestiketjun aloittaja Sidney
  • Ensimmäinen viesti
Sidney
testiä en viellä ole uskaltanut tehdä, mutta tässä mietinkin, että uskaltaako sitä mennä edes tuohon laparoskopiaan, kun ei ole tietoa onko vai ei?!
Tekeekö ne tuota toimenpidettä jos on raskaana? Mitään oireita mulla ei oo ollut että olisi pieniinpäin, mutta menkat on ollut nytten 2 viikkoo jo myöhässä ja kokoajan on ollut tunne että nyt ne on alkanut, mutta ei vieläkään vuotoo :eek: :eek:
Voi voi tätä tiedottomutta :/

Sidney harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.11.2004 klo 17:34 myy kirjoitti:
testiä vaan ostamaan. Mä ainakin oisin niin utelias et oisin testannu jo varmaan moneen kertaan.
Joo mulla on tuolla vessan kaapissa yx testi odottamassa, mutta kun on niin monta pettymystä tullut niin ei oikeen viitti enää jos näyttääkin negaa...No ehkä mä huomenna testaan!! =)

Mikäli epäilet olevasi raskaana sairaalassa voidaan tehdä pikatesti veresstä asian tarkastamiseks kunhan otat yhteyttä muutamaa tuntia ennen operaatiota sinne.
laparoskopiaa ei tehdä raskaana olevalle.

Sidney harmaana
Testi tais olla hieman epäkunnossa, kun ei tullut viivaa mihinkään tai siis ei mihkään kohtaan!! Mutta ei ole myös menkatkaan alkaneet...
Pitää viikolla hakee uus testi ja kokeilla sillä sitten, ettei sitten tuu tehtyä väärään aikaan tuota toimenpidettä :ashamed:

Yhteistyössä