2vk vauva itkee illat ja yöt ja nukkuu vain tissis kiinni 3-6h yöllä... koliikkia?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja väsynyt
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
V

väsynyt

Vieras
nukahtaa ja irroittaa tissistä. nukkuu muutaman hetken ilman paitsi jos yrittää siirtää omaan sänkyyn. vauva ei rauhoitu edes viereeni nukkumaan vaan istuvaltaan imetän ja nukutan kun muu ei auta. tutin ostin pari päivää sitten mutta ei oikein tykkää syödä sitä.

näin ollen olen nyt reilun viikon valvonut ja imettänyt ilta 22-07 parhaimmillaan ja vauva koko ajan tissillä.
Nyt hyviä neuvoja kaivataan.. pitäisikö antaa itkeä sängyssä jos tämä on koliikkia?

Meillä typy päätti jo laitoksella ettei hän sitten nuku kun mun vieres ja siihen se on jäänyt, älä yritä siirtää ole tyytyväinen jos hetken nukkuu siinä. Mikään ei estä kokeilemasta Relatippoja ja disflatylia, jos tuntuu olevan vatsavaivoja ja reloja meillä ainakin syödään koko ajan ja 4v tyttö myös syönyt pienen ikänsä.

siis vauva ei nuku kun sohvalla sylissäni niin et istun ei siuinä pysty itse nukkumaan. ja makuulta ei suostu imemään.
painoa oli tullut viikossa 0,5kg eli maitoa tulee? itsekkin epäillyt tota maidon riittoisuutta mutta lisämaito ei kelpaa ainakaan kun pari kertaa kokeillut yöllä. :(

Mikäs auttaa vauvan silmän rähmimiseen??
muurautuu miltei koko ajan umpeen vaikka juuri olisi putsannut lämpöisellä puhdistuslapuilla.

jatka vain imetystä kun näyttää sujuvan. kokeile sitä makuuasennossa imettämistä aina silloin tällöin, totuttele vauvaa siihen, niin ei käy sinulle imetys niin raskaaksi, ja lapsi voi oppia rauhoittumaan viereen. meilläkin lapsi söi monta kuukautta tosi monta kertaa yössä, mutta ei haitannut, kun itse torkuin samalla.
oletko kokeillut nukuttaa vaunuihin? meillä rauhoittui itkevä vauva keinutteluun.. älä itketä sängyssä!

suosittelen myös ehdottomasti vyöhyketerapiaa, jo pari kolme kertaa auttaa, jos koliikista kyse. (ja siltähän tuo kuulostaa)

Meillä esikoinen oli samanlainen ja kyllä oli raskasta. Mullakin tuli maitoa paljon, joten minusta meidän tytöllä oli koliikki tai jotain sinne päin. Mä en oikeesti tietäis vieläkään mitä pitäis tehdä vaikka mulla on jo kolmaskin lapsi. Meillä tuota kesti 4 kk joten en tajua miten edes selvisin siitä. Ehkä nyt antaisin ensin vaikka lypsymaitoa pullosta, jotta isäkin voisi välillä syöttää vauvaa ja voisit vähän levätäkin. Jospa isä saisi vauvan vaikka nukahtamaan paremmin omaan sänkyyn. Kokeile erilaisia pullotutteja, aventin tutit oli meidän kolmannelle hyviä. Jos oikein uuvut, anna välillä korvikettakin. Maitoakaan ei kovin väsyneenä erity niin paljon. Paljon jaksuja teille. Ohi se menee, vaikka raskasta on.