E
"emo"
Vieras
Ollaan aikalailla väsyneitä koko muu porukka. 2 vanhemmalla lapsella on ollut toki myös uhmaa jnee mutta ei mitään tällaista. Tuo 2v pikkunapoleon pisti huushollin sekaisin jo kun laitokselta päästiin. Huutoa oli 9kk putkeen, lääkärissä ravattiin, vyöhyketrapiaa, luontaishoitoja ja kaikkea kokeiltiin.. ei juuri auttanut. Lyö ja tönii muita, minua äitiä vähiten, hoidossa selvitään mutta on kuulemma se kaikkein "ärhäkkäin" koko porukasta, eläimet saa kyytiä, potkitaan, revitään lyödään.. ruuat lentää lattialle, kaikki lelut viskotaan seinille, kirjat revitään, yhtään yötä ei olla nukuttu ilman 1-4 heräämistä, on aivan normaalia että kulkee perässä ja huutaa suoraa huutoa vaikka 2 h putkeen, ihansama jos yrittää pelata, leikkiä, piirtää aina muuttuu minuutissa mieli ja alkaa huuto.. neuvolassa olen kertonut jokakerta näistä, ei siellä mitään oikein sanota kun että lässynlässyn, voivoi...nyt kun tuo jo ymmärtää puhetta ja puhuu ikäisekseen tosi hyvin itsekkin niin varoitan 2 kertaa ja sitten lähtee "jäähylle"..siellä sitten ollaankin lähes kokoajan vain erisyistä..turha mainita että kauppareissut on ihan helv.. juoksee ja repii kaiken hyllyistä jos ei köytä rattaisiin, silloin huutaa kurkkusuorana. Kylässä ei viitti paljoa käydä kun kaikki päivittelee että mimmonen toi on ja itse olla kokoajan kieltämässä. Hoitoon ei myöskään viitti laittaa (siis esim. isovanhemmille), parituntia on maximi jonka kukaan jaksaa juosta ton perässä.. voin sanoa omasta lapsestani että vaikka häntä suunnatomasti rakastan, niin hän kyllä tekee meidän muiden elämästä tosiaankin rankkaa..