2v ja itku yöllä!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja ninnananna
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

ninnananna

Tunnettu jäsen
14.03.2008
1 825
252
83
Meillä neiti nukkui tuonne hiukan vajaaseen 2v asti omassa sängyssään koko yön. Sitten alkoi heräämään öisin kovasti itkien ja rauhoittui vasta kun pääsi väliimme nukkumaan. Neiti on nyt kohta 2v3kk ja edelleen tämä joka öistä. Huutaa siinä 1-4 ja ollaan kokeiltu kaikkea mutta ei onnistu.

Siis onhan se ihanaa kun toinen nukkuu vieressä, mutta olen sitä mieltä että saisi nukkua kuitenkin omassa sängyssään niin mekin saisimme kunnolla nukuttua.

Kertokaapas vinkkejä.

Ei noihin pelkoihin ja painajaisiin auta muuta kuin se, että vanhempi on paikalla ja lohduttaa. Helpoiten se käy, kun nukkuu samassa huoneessa. Samassa huoneessa nukkuvalla lapsella ei ole sitäpaitsi tarvetta huutaa öisin kutsuakseen vanhempiaan ja voi yöt jopa rauhoittua, kun lapsi herää eikä ole yksin. Voi jopa osata itse jatkaa unia herättämättä ketään.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Ei noihin pelkoihin ja painajaisiin auta muuta kuin se, että vanhempi on paikalla ja lohduttaa. Helpoiten se käy, kun nukkuu samassa huoneessa. Samassa huoneessa nukkuvalla lapsella ei ole sitäpaitsi tarvetta huutaa öisin kutsuakseen vanhempiaan ja voi yöt jopa rauhoittua, kun lapsi herää eikä ole yksin. Voi jopa osata itse jatkaa unia herättämättä ketään.

kakkanmarjat sanon minä. Ihan varmasti kaksivuotias huutaa äitiä tai isää herätessään painajaisiin vaikka he nukkuisivatkin samassa huoneessa.

kun tulee vanhempien sänkyyn, jompi kumpi vanhemmista ottaa syliin ja rauhottelee ja vie takaisin omaan sänkyynsä.
Voi joutua tekemään tätä muutaman kerran. Meillä 2.v oli tollanen mut nyt nukkuu hyvin iltaysistä aamukasiin inahtamatta.

Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:
Meillä ihan sama juttu, pojalla ikää 2v1kk. Tylsä homma, yleensä sitten kuitenkin otetaan väliin tuhisemaan =)

Meillä just samanikäinen poika,ja herää joka yö itkien ja otetaan väliin nukkumaan. itse emme sitten saakkaan kunnolla nukuttua kun poika möyrii ja potkii välissä...

Ihanaa, ettei olla yksin... Meillä lapsi on neljäs, muilla ei tätä ole ollut.

Hiukan häiritsee esim. lasten viemistä yöhoitoon - ei ole tästä syystä juuri käynyt edes mielessä...

Alkuperäinen kirjoittaja Ansku:
Ihanaa, ettei olla yksin... Meillä lapsi on neljäs, muilla ei tätä ole ollut.

Hiukan häiritsee esim. lasten viemistä yöhoitoon - ei ole tästä syystä juuri käynyt edes mielessä...

Miulla on pikkasen vajaa 3v yöheräilijä... Yleensä jos on jossain yökylässä niin nukkuu yönsä hyvin ja päiväkodissakin nukkuu yönsä heräämättä...

Yhteistyössä