2v hääpäivä...mies järkkää kaikkea romanttista ja ihanaa, mutta mitä ihmettä mä järkkään miehelle :O Nyt kaipaan neuvoja!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja chef
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti

chef

Aktiivinen jäsen
16.02.2005
47 399
16
38
Mies tänään soitti ja kysyi, että mikä on mun sormen paksuus...olin että häh? Mistä mä voisin sen tietää. Sitten mies kysyi, että oliko se 17? Ja tajusin että sehän puhuu nyt sormuksesta!!! :D Kielsi kuitenkin tiukasti ostavansa mulle sormusta, mutta kyllä mä nyt vähän epäilen, että se juksaa :whistle:

Kun tulin kotiin niin mies kysyi että jos mentäis viikonloppuna ulos syömään. Olin että :o :o :o ...mun mies lähestulkoot VIHAA ulkona syömistä.

Sitten mulla välähti...meillä on 2v hääpäivä viikonloppuna. Meillä siis mies on se joka muistaa...mä unohdin viimevuonnakin mein hääpäivän :ashamed:

Noh, nyt sitten pitäis keksiä miehelle jotain kivaa...siis jotta mäkin oisin jotenkin osallinen siihen että tehdään yhdessä jotain kivaa tjtn.

En voi varata mitään paikkaa, koska mies selvästi haluaa mut yllättää, eikä kerro etukäteen aikaa ja paikka jne. Mutta joku lahja, tai jotain...miestä haluan siis jotenkin muistaa kuitenkin, kun hän niin ihanasti nyt meille jotain järkkää :)

Mutta mitä? :o

Alkuperäinen kirjoittaja v:
Taidat olla aika neidin kanssa naimisissa? :D

Yllätätä vaikka antamalla kunnon suuseksiä ja peppua.

No itseasiassa mun miehessä on ripaus sellaista ei nyt naisellisuutta, mutta...siis jotain semmosta miehelle ei niin tyypillistä herkkyyttä. Ei ole sellainen perusjössikkä joka ei puhu eikä pussaa.

Ja se on yksi niistä piirteistä joissa häneen ihastuin ja rakastuin.

Mä ajattelin kyllä yllättää jotenkin muutoin kuin jollain extraihmeseksillä...viime vuosi (1v hääpäivä) jo sillä saralla päättyi...noh, miten sen nyt sanois...no, meillä on 3kk ikäinen vauva, vaikka ei pitäis olla :laugh:

Älä ainakaa stressaa lahjasta tai muusta. Jos toinen haluaa yllättää, ylläty ja ole iloinen. Miehesi ei varmaankaan halua aiheuttaa lahjanostostressiä sulle ;) Yllätät sitten joku toinen kerta vaikka hyvällä ruualla.

Alkuperäinen kirjoittaja juup:
...nii tosiaan jo 2v...rauhottukaa hyvät ihmiset!!!

Missä kohtaa täällä nyt on hehkutettu, että JO? Mä tykkään juhlistaa kaikkea mahdollista, jotta juhlistetaan tätäkin. Mun mielestä on kiva juhlistaa myös tupareita, nimipäivää, kihlapäivää ja koirien synttäreitäkin me on juhlittu...jotta ei tää hääpäivä niiden rinnalla ole yhtään huono :)

Alkuperäinen kirjoittaja karvakorvakettu:
Älä ainakaa stressaa lahjasta tai muusta. Jos toinen haluaa yllättää, ylläty ja ole iloinen. Miehesi ei varmaankaan halua aiheuttaa lahjanostostressiä sulle ;) Yllätät sitten joku toinen kerta vaikka hyvällä ruualla.

Ei tästä mitään ressiä tule...mutta jos en MITÄÄN tee päivän eteen, niin se kettuilee mulle siittä seuraavan vuoden. Näin on jo vuoden tehnyt johtuen etten viime vuonna muistanut :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Pesky Pixie:
Alkuperäinen kirjoittaja chef:
Sermi. Osta sermi.

Älä nyt aloita... :kieh: :laugh:

:D No jos sä vaan tälläät itsesi extrahemaisevaksi ihmenaiseksi? Tai leivot pullaa vaikka? :whistle: Joo, se on hyvä. :D Sä leivot jotain rakkaallesi. :D

Tie miehen sydämeen vie vatsan kautta...hmmm...mä leipomassa pullaa mun miehelle. Yritätkö sä tahallaan saattaa meidät avioeron partaalle? :o :o :o

Onko miehesi puhunut joskus jostain haaveestaan? Mun mies on harrastanut joskus aikoinaan sukellusta ja haluaisi uudelleen viritellä sitä harrastustaan, joten ostaisin jotain siihen liittyvää hänelle tms.

Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Onko miehesi puhunut joskus jostain haaveestaan? Mun mies on harrastanut joskus aikoinaan sukellusta ja haluaisi uudelleen viritellä sitä harrastustaan, joten ostaisin jotain siihen liittyvää hänelle tms.

Mä tiedän että mies tartteis uudet kengät salille...siis ne on jotkut "maastavetokengät" tjtn. Mutta ei käryäkään jotta mistä niitä saa. Semmoisia en tietenkään voi etukäteen ostaa, mutta jos tietäisin liikkeen joka niitä myy niin voisin viedä miehen ostoksille sinne.

Tavan urheiluliikkeissä en ole moisia mielestäni nähnyt.

Alkuperäinen kirjoittaja bud:
Aivan ihanan kuuloinen mies sulla!! Olispa mullakin tollanen romantikko.

Meillä ei vaan nää romanttisuudet taas sitten aina kohtaa. Mä kun en ole kovinkaan romanttinen ihminen :/ Ei mua miehen romanttisuus kyllä yhtään ahittaa mutta toivottavasti häntäkään ei haittaa mun epäromanttisuuteni :D

Alkuperäinen kirjoittaja Heinekeeni:
Riippuu sun budjetista. Viikonloppureissu jonnekin? Vaikka joskus syksymmällä kun vauva on isompi, niin voitte jättää hänet vaikka hoitoon jois se on mahdollista.

Ei onnistu viikonloppureissu, ollaan niin kiinni lapsissa ja elukoissa. Eli ei saada kaikkia kerralla hoitoon. Eikä oikeen olla semmoisia reissuihmisiäkään, mutta kiitos ehdotuksesta :)

Meillä ei vaan nää romanttisuudet taas sitten aina kohtaa. Mä kun en ole kovinkaan romanttinen ihminen :/ Ei mua miehen romanttisuus kyllä yhtään ahittaa mutta toivottavasti häntäkään ei haittaa mun epäromanttisuuteni :D

Siis toi on epäreilua.
:o Tajuatko sä, että Herra J:n mielestä oli romanttinen ele ostaa arpa. VEIKKAUSARPA. :o :kieh:

Siis toi on epäreilua.
:o Tajuatko sä, että Herra J:n mielestä oli romanttinen ele ostaa arpa. VEIKKAUSARPA. :o :kieh:

Apua!!!!!!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: mä kuolen nauruun!!! :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh: :laugh:

Kirjoita sille runo. =) Tai sitten teet jonkun sellaisen suloisen cd:n missä on romanttisia lauluja. :heart: Tai windows movie makerilla sellainen "elokuva" jossa on valokuvia vuoden varrelta ja ihana musiikki+tekstit. :heart: Kukkia, ostat kullallesi kukkia, jonkun ihanan, miehekkään kimpun. Annat kehystetyn kuvan itsestäsi. :heart: Tai vaikka proteiinijauhetta jossain sydänpurkissa. :D

Kirjoita sille runo. =) Tai sitten teet jonkun sellaisen suloisen cd:n missä on romanttisia lauluja. :heart: Tai windows movie makerilla sellainen "elokuva" jossa on valokuvia vuoden varrelta ja ihana musiikki+tekstit. :heart: Kukkia, ostat kullallesi kukkia, jonkun ihanan, miehekkään kimpun. Annat kehystetyn kuvan itsestäsi. :heart: Tai vaikka proteiinijauhetta jossain sydänpurkissa. :D

Ai nää oli tosi söpöjä ideoita :heart:

Yhteistyössä