2v 2kk tulta ja tappuraa...

Mitenköhän meiän hyväntuulisesta ja aurinkoisesta tytöstä on kuoriutunut jotain ihan uutta...

Kiukuttelee todella paljon ja itkee "tekoitkua" pienemmästäkin asiasta...
Kaikki on ÄLÄ! EIKÄ! ENKÄ! EN NYT! EIPÄS!

Puree hampaitaan yhteen ja puhuu hampaidensa välistä.

Kun jotain kieltää, kielletty toiminto yltyy entisestään. Heittelee tavaroita
ja on pari kertaa läiskässyt minua tai miestäni.

Kaikki riehuminen on nyt tosi pop, mutta toisaalta sitten taas jaksaa keskittyä ja olla rauhallisesti maalatessa, lukiessa,leikkiessaä legoilla jne. + lastenohjelmia katsoessa.

Tiedänhän minä sen, että uhmaa kuuluukin olla, mut oon nyt sitten saanut syyllistettyä itsenikin tästä.

Pitkään omasi hyvät käytötavat ja käyttäytyi tosi "kauniisti".

Ehkäpä pitäis kieltää kokonaan TV ja pikkulasten nettipelit jos niillä olis vaikutusta...!?!

Mistähän sitä erottaisi mikä on "oikeeta" uhmaa ja mikä luonnetta... :/ <br><br>

Meillä on ollut ihan kauheata syntymästä asti! Pelkkää huutoa ja kiukuttelua koko ajan=(. Mut tää neiti on yhtä voimakastahtoinen kuin oma äitinsäkkin. Joten ymmärrän kyllä lastani. Kyllä se siitä ajan kanssa...

siis niinku
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 17:33 Vieras kirjoitti:
Meillä on ollut ihan kauheata syntymästä asti! Pelkkää huutoa ja kiukuttelua koko ajan=(. Mut tää neiti on yhtä voimakastahtoinen kuin oma äitinsäkkin. Joten ymmärrän kyllä lastani. Kyllä se siitä ajan kanssa...
Siis sulla lapsi jo vastasyntyneenä kiukuuteli ? VAuvana ???? Kiukutteleva 3 kk vauva?? :whistle: :eek: ei ummarra semmosta vauvaa olevankaan, joka tahallaan kiukuttelisi, eiköhän vauvalla aina joku syy ole itkuunsa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 20:55 siis niinku kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2007 klo 17:33 Vieras kirjoitti:
Siis sulla lapsi jo vastasyntyneenä kiukuuteli ? VAuvana ???? Kiukutteleva 3 kk vauva?? :whistle: :eek: ei ummarra semmosta vauvaa olevankaan, joka tahallaan kiukuttelisi, eiköhän vauvalla aina joku syy ole itkuunsa.
Mulle kätilö sanoi jo osastolla et sulle tulee voimakasluonteinen tyttö! Oli ainut joka huusi valohoidossa eikä muutenkaan tykännyt kenestäkään hoitajasta. Kotiin päästyämme alkoi koliikki, sit ei kelvannut oikein mikään. Jo 3kk yritti nousta ylös, inhosi kun yritin makuulla pitää. Ja siitä eteenpäin on ollut taitava menijä ja kiukkunen aivan kuin äitinsäkin. Nyt reilu 4v sama meno jatkuu! Mut olen jo niin tottunut, että tiedän mikä saa työn ottamaan kilarit. Jos et usko tule meille!!!

kauhukakara
Meillä on myös kiltti ja ujo neiti muuttunut varsinaiseksi öykkäriksi. Raivokohtauksen tullessa tavarat saavat kyytiä, tyttö käy vaikka tyhjän muropaketin kimppuun ja alkaa repimään sitä.
Ikää on tasan 3 v.

Moi !
Minulla saman ikäinen poika joka vauvana oli oikea enkeli ei turhia itkeskelly ja kaiken kaikkiaan elämä oli helppoa. Nyt on tullut aivan mahdottomia piirteitä ja monesti ne liittyy itkemiseen ja siihen että tuntuu etten saa poikaa rauhoitettua. Tutit ja pullot on jätetty reilu puol vuotta sitten, toisinaan tuntuu että voi kun olisi tutti jolla saisin vaiennettua itkun. Nyt meillä on myös oma prinsessa jolla ikää 7kk paljon vahvempi luonteinen jo pienenä kuin veljensä . Poikani on ollut toisinaan hieman ujo ja uusissa tilanteissa koen hänen tarvitsevan paljon tukea ja sen ymmärtämisen jälkeen elämä on sujunut paljon helpommin ja tilanteiden muuttuessa sopeutuminen on nopeutunut. Tuntuu välillä kn kieltää et siitähän poika vastaa innostuu, välillä on koetuksella mielikuvitus kuinka saan päivän kivuttomasti menemään eteenpäin. Tällä hetkellä pukeutuminen on toisinaan yhtä huutoa hän haluaisi itse pukea mutta se ei suju ihan joka kerta ja hermot menee muutaman vaatteen jälkeen ja sitten lyödään hanskat tiskiin ja huuto alkaa. Tää on niin tätä, aluks koin sen monissa tilanteissa minun huonoutenani ja koin ettei kenenkään muun lapset käyttäydy noin mutta nyt muiden kanssa samassa tilanteessa olevien kanssa keskustelu on avannut silmät et tässä me ollaan kaikki yhdessä. Joten paljon tsemiä kaikille
:wave:

Yhteistyössä