27-vuotias vanha?

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja mielipiteitä tai tietoa?
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
M

mielipiteitä tai tietoa?

Vieras
onko keho muka silloin jo vanha? siis ettei ole enää mahdollista saavuttaa kaunista ihoa ja kiinteitä lihaksia? kun pohjakunto on tosi tosi tosi huono..

itse elänyt elämäni istuen.. :D liikuntaa siis tosi minimi, tosi yksipuolinen ruokavalio.. sen puolesta ihokin ollut aina heikossa kunnossa.. harmaa ja eloton..

olen pari kuukautta jo pystynyt elämään terveellisemmin ja minulle kaikki sanoo et turha edes yrittää näin "ikäloppuna"..

Kuka semmosta sulle väittää? :o Tottakai iho on, mitä on, eli rypyt taitaa tässä iässä tulla jäädäkseen, mutta ei todellakaan kuulu alkaa vielä rahjustumaan tässä iässä. Kuntoa voi kohentaa missä iässä vaan. Tsemppiä. Ja ihokin ilostuu ulkonaolosta, kun saa happea ja siihen vaikuttaa se, mitä syöt.

Älä usko, koskaan ei ole liian myöhäistä parantaa elämäntapojaan!!!! Sen huomaa yllättävän nopsasti kun olo paranee ja kevenee. Tsemppiä!!!! Ja ihanaa että olet itse ymmärtänyt elämäntapojen merkityksen, sehän se tärkeintä on :)

T: 29v. ja elämäntaparemontti menossa

Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Kuka semmosta sulle väittää? :o Tottakai iho on, mitä on, eli rypyt taitaa tässä iässä tulla jäädäkseen, mutta ei todellakaan kuulu alkaa vielä rahjustumaan tässä iässä. Kuntoa voi kohentaa missä iässä vaan. Tsemppiä. Ja ihokin ilostuu ulkonaolosta, kun saa happea ja siihen vaikuttaa se, mitä syöt.

samaa mieltä

Sitä paitsi useimmat ihmiset elävät tuon iän jälkeen vielä 60 vuotta, joten siitä on vielä aikaa rapistua. Tällaiset väitteet ovat alle 20-vuotiaiden ymmärtämättömyyttä, kun 27-vuotias on muka vanha.

Jos pohjakunto on tosi tosi huono... niin sitä upeampia tuloksia voit saada!

Kateellisten panettelua että ei onnistuisi. Itsekin sain sitä kun olin vasta 26 ja kehuin karistavani vauvakilot. Sainkohan yhtään kannustavaa palautetta. "Ne tulevat heti takaisin". Ja kun meni viikkoja ja aina vain tulokset paranivat, niin " eivät voi noin nopeasti lähteä, tulevat pian takaisin". :whistle:

Suosittelen Pilatesta ja rapean tuoretta ruokavaliota elämäntaparemonttiin :wave:

Yhteistyössä