-25kg, viimein!

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
[QUOTE="vieras";26262399]ONNEA!! Hieno saavutus! :)

Saako udella lähtömittoja?

t. toinen keventäjä[/QUOTE]

Kiitos kaikille!

Projektin aloitusmitat olivat kröhöm.. 85kg (+maksimi painon kilot), vy 116cm ja pituutta 159cm. Nyt 60kg, vy 78cm.

[QUOTE="vieras";26262427]kauanko meni tuohon tulokseen?[/QUOTE]

No ensimmäiset 20kg 6kk, sitten olin 12kk saman painoinen, nyt 5kg 3 kuukaudessa. Joten ei mitenkään nopeasti saavutettuja tuloksia. Mutta pääasia kait et joskus sinne tavoitteeseen päästään :)

[QUOTE="a.p";26262798]No ensimmäiset 20kg 6kk, sitten olin 12kk saman painoinen, nyt 5kg 3 kuukaudessa. Joten ei mitenkään nopeasti saavutettuja tuloksia. Mutta pääasia kait et joskus sinne tavoitteeseen päästään :)[/QUOTE]

se on ihan hyvä tahti että pääkin ehtii mukaan muutokseen. ja nehän sanoo, jotka tietää, että "helppoa" on laihduttaa, vaikeinta on pysyä siinä painossa. :)

Alkuperäinen kirjoittaja Tönt;26262818:
se on ihan hyvä tahti että pääkin ehtii mukaan muutokseen. ja nehän sanoo, jotka tietää, että "helppoa" on laihduttaa, vaikeinta on pysyä siinä painossa. :)

Aivan, täytyy nyt vain toivoa, että kun joskus sinne lopputavoitteeseen pääsen niin pysyisinkin siellä :D Yritys on ainakin kova :)

[QUOTE="a.p";26262856]Aivan, täytyy nyt vain toivoa, että kun joskus sinne lopputavoitteeseen pääsen niin pysyisinkin siellä :D Yritys on ainakin kova :)[/QUOTE]

tsemppiä jatkoon! :)

Hei tosi hieno saavutus! Mulla tavoitteena -20 ja ekat 15 lähti kans suht helposti.. Sit riemastuin ja pari tuli takaisinkin, nyt otin niskalenkin ja pudotan nuo viimeiset 5kg tän kevään/kesän aikana. On vaan aika jumissa nää viimeiset, että töitä saapi tässä tehdä tosissaan, ei riitä enää että jättää suklaat ja muut herkut vaan pois. ;) Uuh. -5kg ja olen ihan ok tyytyväinen ja normaalipainoinen, -10kg olis toki vielä parempi, silloin olisin IHANNEpainoinen.

Yhteistyössä