Onpa tosiaan jännä kierto! Tuo testihän on taas vahvistunut selkeästi. Olisko mahdollista, että toinenkin munasolu irtoaisi nyt? Tästähän voisi kehkeytyä vaikkapa kaksoset.Apua
Kp12 ovisplussa (peitto heilui), illalla ihan musta ovisplussa. Limoja
Kp13 kohtu tosi arkana. Ei limoja, normaali koostumuksinen valkkari, ehkä vähän runsasta.
Kp14/dpo1 tuntu kun joku tökkis muniksia sukkapuikolla, vaihteli puolia. Kipu säteili alaselkään. Normi koostumuksellinen valkkari.
Kp15/dpo2 samat mitkä aiempana päivänä. Normi valkkari.
Kp16/dpo3 ei kummempia tuntemuksia, vähän nipistelyä. Normi valkkari.
Kp17/dpo4 taas sukkapuikoilla tökkimistä molemmin puolin, mietin lääkäriin lähtöä. Huonoo oloa. Normi valkkari.
Kp18/dpo5 päivällä ei mitää, illan mittaan taas sukkapuikkoilua. Tosi paljon valkkaria, koostumus vähä rihmamainen.
Kp19/dpo6 taas ihan kunnon vihlaisuja, valkkari runsasta ja vähän venyvää.
Tuossa vielä kuvaa testeistä https://aijaa.com/3XMiwc
Missään kierrossa ollut näin...
Mulla oli tuolloin kp13 semmosia tuntemuksia että molemmin puolin olis irronnut kun tosiaan särki molempia puolia just silleen ovismaisesti.Onpa tosiaan jännä kierto! Tuo testihän on taas vahvistunut selkeästi. Olisko mahdollista, että toinenkin munasolu irtoaisi nyt? Tästähän voisi kehkeytyä vaikkapa kaksoset.
Täällä kp 16 ja nyt tulee jo selkeästi sellaista ovisliman tyyppistä, mutta testi vaan näyttää edelleen tältä:katso liitettä 4556
Miina minun pissassa on se vika, jotta näköjään joka tikkuun tulee näkyviin viivanpaikat ja todellakin olen ajoissa ollut. Mutta ovulaatio ajankohtia voisi olla kaksi niin siksi epävarmuu ollut dpo:sta. Mutta nyt kp28 dpo9... ehkä.Kuka taas käski testata aivan liian aikaisin!!
Ilmeisesti myös one steppiin on mahdollista saada viivanpaikka, ainakin mun pissalla
Tärppionnea @vuuti
@Tillukkainen onnea vielä ja kaikkea hyvää odotukseen
Laita mulle tiedot niin lisään eli kp ja kierron kesto, yk ja dpo mikäli ovis mennyt.Miten tohon listalle pääsee?
19/26-28 dpo6 yk3Laita mulle tiedot niin lisään eli kp ja kierron kesto, yk ja dpo mikäli ovis mennyt.