.

iK
F5887994-8FBB-41C3-874C-A3023E406AA2.jpeg @Wintersun Näyttää vahvistuvan! :)

Teksisin kanssa yhden. En oo muuten ehkä ikinä vielä saanut ovistestistä puhdasta negaa! En oo toki koko kiertoa vielä testannut. Onko mahdollista, että aina näkyy jotain?

Täällä pahin vihlaisu ohi, mutta jomotus keskellä säilyy, pientä tuiketta välillä istuessa. Liitteenä ovistesti. Onhan siinä viivaa, mutta en mä edes hirveästi himmeämpiä oo saanut. Vähän kyllä tässä välissä ehkä jollain kerralla.

katso liitettä 4515 @Wintersun Näyttää vahvistuvan! :)

Teksisin kanssa yhden. En oo muuten ehkä ikinä vielä saanut ovistestistä puhdasta negaa! En oo toki koko kiertoa vielä testannut. Onko mahdollista, että aina näkyy jotain?

Täällä pahin vihlaisu ohi, mutta jomotus keskellä säilyy, pientä tuiketta välillä istuessa. Liitteenä ovistesti. Onhan siinä viivaa, mutta en mä edes hirveästi himmeämpiä oo saanut. Vähän kyllä tässä välissä ehkä jollain kerralla.
Mulla ovistesti näyttää kans tollasta suht vahvaa viivaa ja ihmettelin kans. Maha on ku ilmapallo, repii ja vihloo ja kelit on liukkaat:whistle::X3: että mitähä ihmettä.

• Tykkää
Reactions: iK
katso liitettä 4515 @Wintersun Näyttää vahvistuvan! :)

Ei oo mullekaan koskaan tullut täysin negaa. Plussaa näytti tässä kuussa samana päivänä kun menkat alko. :D
Nyt oviksen jälkeen tullut samanlaisia viivoja kun sulla. Tosin odottelen että parin päivän sisään muuttuvat taas räikeiksi plussiksi..pitäs varmaan kysyä jostain et miksi näin käy joka kerta

• Tykkää
Täällä kans yks kuumeilija liittyy mukaan! Menossa kp 4, Ov testejä tilailtu, saapi nähä milloi toi testi alkaa näyttelee, todella sekava kierto ja lyhyimmillään sen 20pv :( Minit lopetettu jo kesäkuun alussa. Kesä-syys vauva haaveissa:whistle:

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Mulla kans vihlontaa oviksen aikaa toispuoleisesti, nyt vaa ihmeellisen kierron aikana sekoittanut ovikseen kun menkat onki jo alkaneeto_O, yleensä kierto ollu sen 26 pv mutta jostain syystä ne on lyhentyneet siihen 20. (n)Häätyy vissii jo gynelle varailla aikoja vaikka se oviskin ois nyt tietty tervetullutta:D

Mulla on veetutus.
Ja jomottelee mahassa. (Mulla ei kyl normisti menkat jomottele millään tavalla.)
Oon ollu aivan raato tänään eli väsyttää tosi paljon. Lämmöt on edelleen koholla ja viluttaa. Syömisen jälkeen tekee kevyesti pahaa ja närästää (mua ei koskaan närästä). :poop:

Mä en tajua miksei testi näytä plussaa, mä oon niiiin raskaana :whistle::ROFLMAO::ROFLMAO:.

• Tykkää
iK
No hyvä tietää etten oo ainut ”kesto-viivailija” :D!

No saas ny nähdä mitä tää oli. Harmi kun jäi testaamatta aamut eilen ja tänään. Mulla ei oo mitään runsasta vv tullut, mut vähän ja kivasti kyllä jomottelee. Haluista en oo ihan varma, ei nyt mitään övereitä ainakaan. Hmm. Olispa vasn jotain muita kohtukipuja. :love::love: Vähän tuo selvä toispuoleisuus kyllä hämäsi. (n)

@Tiinaliina1 mulla jotain Dpo9, mutta en kyllä täysin varma. Nyt illan ollut vaan kovasti menkkamaista jomotusta. Älkää nyt olko pliis menkat... :cry: Voihan sulla vielä plussaksi muuttua. Oot testannut kuitenkin niin aikasin. Vaikka onkin edellinen raskaus tolloin jo näkynyt. Malttia vaan. (y) Itketään yhdessä, jos ei nappaa kummallakaan. :( Toivotaan parasta :love:

@iK En oo kanssa koskaan saanu ovistesteihin ihan tyhjää.

Täällä tänään ollu vähän menkkamaista jomotusta, hyvin vähän silti. Mietin jopa, että mahtaako liittyä ihan johonkin muuhun. Ihmettelin vaan, kun eilen ja tänään kertaalleen oikein holahtanut valkovuotoa.. Googlettelin epätietoisuudessani ja monessa paikassa sanottiin sen olevan merkki alkavista kuukautisista (n)

• Tykkää
Mäkin vuodatan tänne tuntemuksia:oops:

Nyt olis kp3, ja tuntuu että aikasemmat päivät oli tosi runsaat ja nyt sitten olis loppunu kun seinää , vaikka normisti selkeätä vuotoa kp5 asti:unsure:

Ainut ero viime kiertoon oli greippimehu. Ja satunnaisesti vadelmanlehtitee...

Muilla vastaavaa?:rolleyes:

TOIVEENA VAUVA 2019

29.8.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

BlenQ....................kp 67/23.............yk 3
Lunart....................kp 63/24.............yk 5
Vanilla88...............kp 61/27.............yk 2
Pauliinaha.............kp 58/?...............yk 1
Autumnn...............kp 53/xx..............yk 12
Eufemia85.............kp 42/26.............yk 6
Jeyz84...................kp 39/xx.............yk 1
Kumiankka1...........kp 37/28............ya 5/17
KaikkiPojatJaTytöt..kp 35/25-28......yk 1
aanskuh................kp 33/35.............ya 7/17
Alinah92...............kp 33/28-29.........ya 2/16
Sofi86....................kp 32/28-32.........yk 8
Pihlaja87...............kp 32/26..............yk 7
Tiinaliina1..............kp 30/31..............tjot
Tillukkainen...........kp 27/25-28.........yk 11
Rosemarie.............kp 27/xx...............yk 2
Li88........................kp 27/30..............yk 2
Saltsu_..................kp 25/28..............yk 1
chili_......................kp 24/28-29.........yk 2
Alviita.....................kp 24/33-36.........ya 8/18
Lillium....................kp 23/26-28..........yk 4
Laima.....................kp 23/28..............yk 2
Minimali..................kp 22/30-32..........yk 2
Ngale......................kp 21/30................yk ?
Appelsiiniomena.....kp 20/33................yk 9
Haavejuttu..............kp 19/30................yk 1
Janskusdff..............kp 19/28................yk 4
Sarianne81.............kp 19/xx................yk 1
iK............................kp 17/28...............yk 4
Miina-.....................kp 17/27................yk 6
papupata12............kp 16/29-32...........yk 2
Siltsu......................kp 16/?..................yk 2
Nelly31...................kp 16/35................yk 2
Wintersun...............kp 15/23-29..........ya 12/10
Mustikka89.............kp 14/23-25...........yk 3
Uhups.....................kp 14/26-28..........yk 7
Vuuti........................kp 14/28-32..........ya 2/17
Luumupuu_.............kp 13/30................yk 3
Bubble92.................kp 13/26...............yk 2
Jonxu.......................kp 11/21-38..........yk 14
Kathii.......................kp 10/28...............yk 1
Kissanainen87........kp 10/28...............yk 14
Vauvahaaveilija.......kp 10/28-30..........yk 9
Naissoturi................kp 9/23-29..........yk 6
Helinä87..................kp 7/27-32..........yk 13
Neltsuliini.................kp 7/27...............ya 5/16
Keijukuningatar.......kp 6/??................ya 5/18
Tiutau13..................kp 4/26-33..........tjot
Toiveikas92.............kp 4/34................yk 9
Emerentia................kp 4/28(?)...........yk 8
Hemppanen............kp 4/29................yk 6
Pillipöllö...................kp x/xx................ya 8/18
1986/13...................kp x/xx................ya 8/18
Vauvameille.............kp x/xx................yk 16
Beibihaaveilija.........kp x/xx................yk 1/tjot

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Kumiankka1.......dpo 22
Alinah92.............dpo 16
Tiinaliina1...........dpo 13
Vauvameille........dpo 12
Tillukkainen........dpo 12
Sarianne81.........dpo 11
Rosemarie..........dpo 9
Lillium.................dpo 8
Laima.................dpo 8
Ngale..................dpo 6
Chili_..................dpo 4
iK........................dpo 4
Miina-..................dpo 3
Uhups.................dpo 3
Siltsu..................dpo 0

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Cara-Mel, Reetaleena, mimmik,
Ensikatse, Emppuelkku,
quinque, Pilvinentaivas,Herqqu,
ALLEIGRA, tylleröinen_21, Muropaketti,
midoo, tätimoonika, pandanen,
Momon, RUSKA82, opiaattina

PLUSSANNEET LÖYTYY ETUSIVULTA!

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Tiinaliina1
iK
@Toiveikas92 Joku muukin tais kysellä aiemmin greippimehusta, vsi kysyitköhän sä jo aiemminkin? Mä en tiedä vaikuttiko kuukautisiin, mutta edeltävän kierron (jolloin sitä join) olin kyllä kuiva kuin sahara! Hätinä tuli mitään vv edes, ja luin että toisilla greippi vaikuttaa näin, eli just vastakkaisesti kuin pitäisi,

Huomenta!
Täällä laiskana ole jaksanu kommentoida, mutta olen seurannut ja tykkäillyt. :whistle:

Onnea plussanneille! :love:

Täällä ootellaan ovulaatiota, nyt kp 11 ja erittäin haalea viiva ovistestissä. Viime kierrossa letrot aikastutti oviksen kp 14, joten jospa muutaman päivän sisällä alkais jotain tapahtua. Tallettelut on kyllä aloitettu joka toinen päivä mentaliteetillä :love:

Mukavaa loppuviikkoa ja plussatuulia kaikille! :)

• Tykkää
Reactions: Lllariel
@papupata12 SIIS MITÄ?!?! :eek: IHANAA!! johan on härön kierron plussa!! :love: Onnea!!:love:
@Tillukkainen sielläkin selkeät haamut!! JES! Onnea!!:love:
Oottekos katsoneet lasketun ajan jo, että milloin olisi?:love: papupadalla taitaa olla aika arpominen, saisitkohan varhaisultraan aikaa viikkojen varmistamiseksi?(y)

@Wintersun ja joku muu puhui (anteeks ku en muista(n)) painonpudotuksesta ja sen helppoudesta. Mun kokemus on, että painoa on pirun haastavaa saada alaspäin , mutta sit kun menee niin ylläpito on iisibiisi!:ROFLMAO:

Pahoittelut hiljaiselostani! Oli pakko kieltää pariks päivää myös täällä lukeminen. Ottaa näyttävästi aina vaan enemmän koville negakierrot.:unsure: Lisäksi sain pari päivää sitten kuulla (ihania!:love:) vauvauutisia jotka veti mielen hyvin alakuloiseen pohdiskelumoodiin..(n)
Kaiken kukkuraksi taidan olla taas kipeä:cautious: kuume taitaa nousta, nenä vuotaakin jo..:mad:

Huomenta kaikki :)

@Tiinaliina1 ja @Beibihaaveilija toivottavasti molemmat vielä plussaatte! Pidetään peukkuja :love:

@jonxu Me mennäänkin sitten aika samoissa, täällä myös kp11 ja tuntuu että ovulaatio on jo tulossa, koska tänä aamuna tuli ihan kirkasta limaa. Oon aika ihmeissäni, sillä yleensä ovulaatio tulee noin kp15-kp20 välillä. Ikinä en tosin oo sitä tikuttanut, mutta muusta päätellen. Ihme juttu jos se nyt tulee näin aikaisin. Osaako joku kertoa miten nuo limat menee? Onko se nyt "myöhäistä", jos päästään tallettelemaan vasta tänä iltana, ja viimeksi talleteltu toissapäivänä.

Lupasin itelleni etten ala heti tikuttamaan ovista, mutta toisaalta tunnistan itsessäni heräävän himotestaajan :sneaky:

Piinailijoille tsemppiä!! Minä täällä jännään niin satasella teidän puolesta. Toivottavasti nuo negat on vain varhaisesta testailusta johtuvaa!

Täällä menossa kp10, yleensä ovis aika tarkalleen kp14 tai kp15. Mikä olisi tuon ovulaatiotiedon pohjalta se THE day talletteluille, vähän etukäteen vai juuri ovulaatiopäivänä?
Itsellä edelleen pientä tunnetta vasemmalla puolella, joten kyllä se ovulaatio sieltä ainakin viikon sisään tulee. Limaisuus ei vielä ole lähtenyt jyrkkään nousuun, mutta ei se mulla yleensä lisäännykään kuin vasta juuri ennen ovulaatiota.

Yhteistyössä